|
|
2009 年 9 月 12 日 星期六  |
今日..  |
分類: 未分類 |
今日同左小丸出元朗..
差d想出埋MK囉!!咩事?
今日一去到就買布先..
$16一碼咋ma''
所以刀系買左..
跟住就去醫醫個肚.[耶林閣]
食咩就吾多講拉..哈哈
跟住去機po到打機..哈哈
跟住陪佢去光明買workbook..
旦系最尾刀系冇買到囉!
跟住我地就周圍hea....
hea....hea...hea.
hea下hea下就甘就5點幾拉..
跟住就番屋企拉...~
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈-.-
聽日又去迪士尼拉.
系啵..10月開始..我要番工拉..
超正點.一個鐘$50..
一個月去12次..刀有$600拉..
哈哈....
個陣..點洗刀得拉!!!!
high high 地 tim...
吾講拉..
閉閉
|
|
出爐時間2009-09-12 06:45 PM
|
2009 年 9 月 11 日 星期五  |
哈哈..妖妖  |
分類: 未分類 |
嘩.我真系吾知點去形容自己既心情.
我刀未見過d人甘on鳩架囉.
你刀系第一個.
''求人''...個個求人刀求到細聲細氣.
你----你系第一個.求人求吾到就妖人囉.
我真系第一次見..
佢仲要系求人做一D人地好小好小會幫手既事囉.
喂.大佬!
我地應份既....下!!!
講到出哂面.講到明哂架拉..
講到甘明..刀要人幫.幫到出哂拉..
大佬.尼d系你既事黎架.
我想講.我地吾系應份要幫你架囉其實.
更可況...你系我地乜水牙...朋友刀吾會幫到甘拉..
話比你知..米算系甘囉.哥哥!!!
仲講到自己好理所當然甘喎!!!!!!!!!!
你自己慢慢拉..
今日..調左位拉.
我地可以自己同fd坐.仲可以任坐tim啵.....
哈哈!!!!!
今日..朝早
勁好笑囉.我地個班有某個人..
佢今朝早系到抄功課..
比人捉到正一正囉.
捉佢個個系prefect黎架.
跟住就話左比missleung知.
比人停左2堂....
佢一個禮拜比人捉正2次囉.
佢刀幾......下..
明架拉.心照得架拉..
吾洗講到太明拉..系米先.?
今日drama選拔..
做左in人個個..
超正囉.
吾打拉..聽日先講拉.閉閉 |
|
出爐時間2009-09-11 09:03 PM
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 48 | »
|