|
|
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
你系吾系on鳩架!?  |
分類: 未分類 |
仆街仔...你系吾系on鳩架!?
叫人留堂自己又走!!??
你系史上最最最on鳩既牙sir囉.!
做做做...你想點牙....
番足一個中刀仲吾夠.
留留留留留留!!!!你自己又要走啵..
激死我拉!!!!!!!!
吾講佢拉..
遲下就番工拉..哈哈哈
29號去聽個個乜鬼簡介會囉..
不過刀有津貼..
哈哈哈哈..真系好好正牙.
吾講拉.耍出去.約左人.
閉閉
|
|
出爐時間2009-09-16 07:17 PM
|
2009 年 9 月 15 日 星期二  |
好一個八號波!!!  |
分類: 未分類 |
好一個八號波牙..
''留個消費系一個好好既決擇''!!
因為香港真系好好挽牙.
系吾系!?-,-
哈哈.今朝,我又吾兗得左起身拉..
一起身就8:10拉..
我拉拉聲諗住粒埋校服就飛的番學校..
一開電視...個個天氣先生就話..個八號波仲會影響香港..
我o爆左囉..
跟住就飛奔番番去張床到zzzz...
-.-
哈哈哈!!
一zzzz就z到10點11點.
爽死!!自high中....
好事黎既...好事黎既...哈哈
旦系下午班個d就慘..
不過冇左家政堂囉...吾開心
算拉不過!
一陣無掛得甘勁..就出街hea下先..
哈哈
爆想唱k囉..頂-.-
等多一排拉..
等我okay..我日日刀唱牙..
哈哈
我遲下番工..
吾洗就住黎洗拉!哈哈哈..
暗爽暗爽ing....
哇哇哇..
你去旅行刀吾叫我..!! 衰人!!
憎死你阿.!!
吾講拉!!!
閉閉 |
|
出爐時間2009-09-15 12:22 PM
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 48 | »
|