|
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
哈~~~  |
分類: 未分類 |
哈 ! 死傻系 !
今日 , 中文堂misstam 一入到黎就.聽到有人系到吹 '' 口技 ''
跟住就話.邊個吹?
我地成班都話... '' 劉嘉朗囉 ! 劉嘉朗囉 ! ''
哈哈!!!就甘屈左佢機lu..
佢好冇奈甘話.
下???我冇啵__老師__ -,-
跟住我地就話啦.
你吾好扮野啦.
跟住某某人就自己認左啦.!!!
今日個鳩朗同missleung一齊出去食飯啵!
番到黎.佢好遲先番阿ma''
甘我米又串下佢囉.!!!
我 : 吾系本小姐好心放過你個死仆街.??你系學校食屎咋!!!可能屎都冇得你食阿!!!!
佢 : 下.洗吾洗甘阿?
我 : 系要甘架啦 ! 你吹咩 ? 洗吾洗得你批准阿??
佢就冇聲出啦!!
哈~
爽死人啦!!!!
聽日肥馮要.去中4個camp啵!!
所以就調堂調堂.
調堂調到我地個時間表亂哂囉,!!!
帶錯書都照罰啵!!
冇奈-3-
今日又同林伯孫ka周街heahea同埋hea啦...
hea到好high
hea到 7點幾就番歸lu...
好采吾系咋.
你 '' 黑 ''死我啦!!!
真系阿.嬲你囉!!
閉閉.吾講啦
|
|
出爐時間2009-10-07 09:05 PM
|
2009 年 10 月 6 日 星期二  |
嗚嗚....  |
分類: 未分類 |
我知阿.! ! ! !
旦系.........
吾系我吾信你囉...!
你系話吾會阿.!旦系你敢擔保....遲d你吾會???
冇人可以擔保架!
大佬.對一,兩日就話冇甘驚姐.
你依加系對足幾個禮拜架!
你依加話吾會.旦系你吾敢擔保你下一刻吾會?.遲d吾會?
你有冇聽過 ''日久生情'' 阿.?
就算你話吾會阿.旦系會有意外架.!
可能你地.....
我吾想再諗啦!!!!!
我都希望你真系吾會吾會吾會吾會同吾會阿!!!!!!
可能你會覺得我太過擔心.
旦系尼d野吾驚.吾諗住.
就會冇左架啦.
我都希望你吾會...
不過你加油啦.我支持你! |
|
出爐時間2009-10-06 09:40 PM
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 48 | »
|