[d=28] ❤平凡人" 被人騙太多.大傻瓜〔Elanie"〕
.『 ♀Elanie﹏日記♂】★
留個comment比我丫→吾該丫♁
DoRiS_YaN623
暱稱: ❤Elanie≧"
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
小豬^^
尚無任何內容


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


幫人so happy 無奈 分類: 未分類

今日考英文gramma同埋bio.
都算okay啦-_-
真系驚驚地.
聽日考英文聆聽同PTH.-3-
好吾舒適阿.
尼排真系好煩.
溫書都溫都傻啦 ! !
尼排中意左睇書阿.
我自己都吾知點解.
吾知你地有冇諗過大個想做d乜尼.?
吾系作我的志願甘簡單個d啵.
系真真正正甘諗詔度過個d阿. @_@
尼排成日都諗到尼個問題-_-

尼排都特別留意到law既野.
正.旦系聽人講.做律師要讀好多野.
我心想. ''  乜吾系系大學專修法律系就得架啦咩 ? ''
唉....做律師真系甘難.
聽到尼d野之後有d  sad ...
well . no mind 啦.
如果真系想做既.花多d時間都岩既.
I  hope i can do that !_!
旦系尼.有冇人可以講我知.系中學有邊科系同law or 做律師有關架.
知既吾該通知聲阿.plz~~
考試真會死人架 ! ! ! ! ! ! ! ! !
because...要溫書 [ 死 ]
要狂背 [ 死 ]
開早車 [ 死 ]
總之.考試做乜都系 [ 死 ]
字系 f . 3個陣.成日聽人講.
讀中三好辛苦.
我依加終於都明白啦 ! ! ! !
我真系真系真系要溫書啦.
SO  閉.
留低你既 COMMENT  SUPPORT我啦  !_!   嘻嘻

 
出爐時間2010-01-20 03:55 PM
禁洛去拉'' [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


我都吾happy囉. 鬱悶 分類: 未分類

今日中史加英文.抄=.=
今日放左學之後左跑步.
同 '' 佢 '' [某某人]
跟住我地去休息.
坐低左之後.
因為某某事.so=.=
就講左佢既野比另一個知.
佢就嬲左我同個個人啦.
冇奈囉 ! !
之後我都同佢解釋番啦 !
洗吾洗甘嬲,
[ 我地講左我地三個系知心批架啦.我地之間要互相包容.一團和氣架ma'' 吾系我地個計劃點算阿.?
米好鬼易散 band ! '' ]
真系.我地真系要好好甘諗下. !
我真系好冇奈.

so我吾知講咩好.

 
出爐時間2010-01-19 07:59 PM
禁洛去拉'' [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]