|
|
| EXAM...怕怕 ! ! |
分類: 未分類 |
今次...exam一定要死過
吾可以炒埋一碟架.
講真.真系好認真囉.
今次真系好莫名其妙地淆淆地tim-.-
最怕怕既就系物理//
數學我都吾系好怕.
總之就...加油加油啦.
講番d勁野=,=
x'mas去左好多地方阿.
又佛山啦.又黃埔啦,
真系超爽阿.
遲下就post番d相出黎
講下第二d先.
我真系愈來愈憎某某人囉.
你收下啦..好吾好阿.?
做錯又吾認..''系死都吾認''
仲要有甘人吹到甘大囉.
你睇下啦..個個都吾Q信你啦.
你今次仲吾一下清袋 ?
你真系吾死都冇用啦. ! !
下次再講過.閉
|
|
出爐時間2010-01-18 08:24 PM
|
2009 年 10 月 9 日 星期五  |
yayayaya...  |
分類: 未分類 |
換左書包啦 ! ! !
哈哈~
三個都一樣架 !
我地系冇敵架 !
哈~ super .
今日劉嘉朗系課室比人狂 [ sm ]
哈哈 ! 笑鬼死左囉我.
我地三個坐系到睇.
爽死. @v@
我地班.格離班個d又追埋一份囉.
笑鬼死我啦!!
跟住HP系甘行過囉.吾知乜事.
搞到挽下挽下就冇得挽啦 ! !
跟住英文堂睇埋 [ hancock ] lu.....
好好笑阿.
旦系有一幕勁慘囉 ! ! !
搞到差 d 喊埋出黎啦 ! !
旦系最尾搞番個爛 gag ...完場.
哈哈哈~
個個 [ hancock ] 尼.系最憎人地叫佢做 [ asshold ]架ma''
笑鬼死.
最尾尾有個人比警察圍住.
佢想走旦系又有好多槍指住佢啵....
甘 [ hancock ] 就去到個到.
個個人就叫佢救佢啵...
跟住佢講左一句 ← 吾講就最好.一講就火都黎埋!!!
佢話 : [ 快d救我走阿 ! ! ! asshold ! ! ! ]
跟住.....
[ hancock ]就好串咀甘轉身....
就完場lu....
哈哈哈哈哈哈! ! !
聽日又要出去買野.做埋功課
順便hea下 哈
吾講啦 ! 閉閉 |
|
出爐時間2009-10-09 07:29 PM
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 48 | »
|