今日第一堂係eng,比左張野我地做
我覺得幾深...~.~苦惱中....
中文要背書,唔係睇左好奈
但因小學睇過,所以勉強背到
下次背熟它呢!
econ,下學期的第一堂,
沒有甚麼不明白,繼續是這樣就好了~
中史搞到好奈都唔得,成堂冇左
math新老師來啦,我諗佢都幾有實力的
唔知下堂點呢
食完飯去左睇波,blue house勁紅社好多下@@
cved教d野,我個人認為不太有用,
但又要做功課- -
上返去聽分享同睇片
我覺得都很有意義的呢
但我想我也不會去的了
因太貴~.~
臨放學又講排名d野....
唉.....15都冇,其實好唔開心
一次過跌左咁多,正因如此
我回家後便開始做功課,希望能在星期六,日可抽時間溫習
希望能夠堅持到吧= =
好了,又開始繼續了~
Edit:
結果今天也差少許才完成
說和行動真是兩回事呢....
還是繼續努力吧!
|