排的日記
我會回ga la~
Dortong
暱稱: Dortong
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又有時間寫啦
寫多d先~
又有一排冇寫啦
贏啦呢次~~!!
今日又涷返
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 21
今日人氣: 5
累積人氣: 1532
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 10 日  星期五   晴天


要在下學期取得gd result!!!! 分類: 未分類

今日第一堂係eng,比左張野我地做

我覺得幾深...~.~苦惱中....

中文要背書,唔係睇左好奈

但因小學睇過,所以勉強背到

下次背熟它呢!

econ,下學期的第一堂,

沒有甚麼不明白,繼續是這樣就好了~

中史搞到好奈都唔得,成堂冇左

math新老師來啦,我諗佢都幾有實力的

唔知下堂點呢

食完飯去左睇波,blue house勁紅社好多下@@

cved教d野,我個人認為不太有用,

但又要做功課- -

上返去聽分享同睇片

我覺得都很有意義的呢

但我想我也不會去的了

因太貴~.~

臨放學又講排名d野....

唉.....15都冇,其實好唔開心

一次過跌左咁多,正因如此

我回家後便開始做功課,希望能在星期六,日可抽時間溫習

希望能夠堅持到吧= =

好了,又開始繼續了~

Edit:

結果今天也差少許才完成

說和行動真是兩回事呢....

還是繼續努力吧!