CaN i HavE ThiS DanCe?}HigH ScHooL MuSicAl 3 :>
TakE My HaNd , TaKe A BreAtH
PulL mE CloSe , ANd TakE 1 SteP:>
KeeP YoUR eYEs , LocKeD oN MiNe
And LeT THe MusiC , be YouR GuIDe
woN't U...(NoW woN't) }pRomiSe mE
ThaT U'll NevER foRGeT(we'll KeEp DaNciNG)
TO KeeP daNciNg WherEveR We gO NeXt
Its LiKE CatChiNG LiGhtiNg
ThE ChanCeS OF FinDinG SomEOne LiKe U
Its 1 IN a MilliOn ThE ChanceS wE FellInG tHe WAy wE Do
AnD wiTh eVery StEp ToGEtheR
We JuST KeEp ON GetIng BettER
SO CAN I HAVE THIS DANCE?
CaN i hAve ThiS DanCe?
CaN i hAve ThiS DanCe?
想即刻聽呢首歌???可以按下面o的網址就有歌舞青春3內o的呢首歌影片:>
超好聽呢>33<`   由VanEsSa HuDgeNs & ZAc EfrOn主唱*
♥http://www.wretch.cc/album/show.php?i=hsm3tw&b=2&f=1175435204&p=16
※HigH ScHooL MuSicAl}i:>
ERIKATUNG
暱稱: ---私は私である---◤~☆ERIKA↗も◢
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新年快樂喔;3;各位*
今晚要自已過!?
Leeke好多靚wig喔<...
`倒數-)-)-))) <3
◤SBA*`◢
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
♥唯舞獨尊※`
*DolKoT DoLL♥`§
*DoLL HeaRt♥`§
*DreAm OF DoLL♥`§
*MusE DoLL♥`§
*nDoLL♥`§
*SooM DoLL♥`§
PaN-PulLipiSm LeaGuE...
`168FunRo♥※
`Luts DolL♥`§
*CanDy HousE ♥`§
*DorNrosCheN DolL♥ ...
*PeaKs wooD DoLL♥ `...
*{3男TwO女♥`§
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 189
今日人氣: 0
累積人氣: 4547
站內搜尋
2008 年 11 月 20 日  星期四   晴天


呆呆的....又過1天* 分類: 未分類

今日英文堂要做咩SBA -3-`   要小組討論咁`我1句聲都冇出/3\

唔係我唔想講野---)係我唔知講咩好-_,-`

之後中文堂我又冇作文-口-`     好彩唐SiR冇話收^^''

但今堂就要唯讀{瑣事}個個劇本._.

我係最後比阿SiR叫中話要做[[[ 畢德士太太 ]]]`   講o的野唔算好多.但好悶-3-`

我同nana係咁你1句我1句.好快就讀完Lu~

阿SiR仲讚我讀得好XD`     個刻好開心喔XDD*!!!

小息又同小怡怡去買野食:)

數學堂我又在不停睇主個鐘-v-`    唔駛講都知點解吧!

電腦堂我上左Yahoo!拍賣睇野.但好快又比Kam輝鎖機要聽書/3\`  唔開心牙!

但楊咩開左D YOU TUBE片 AuA }奸笑...)      係個個---)笑笑小電影

笑到我死死下咁XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD`

真係好搞笑:>

午膳我地又去M記食-3-`   開始悶了''

我又食住冰冰番學校:)  (可樂個D)*

之後係中史堂.我掛主同希希傾計-v-

冇聽書.點知突然盧SiR問我問題-3-

我當然唔識答.點知佢1路問.我身邊就1路有好多人講答案比我知 >33<

好感激佢地喔:)    有佢地我先可以坐低*

放學之後我要英文補習班.學校的

去到我就起勢做ACC功課.聽日要交嘛``

但我唔知係邊寫BALANCE ''     搞到我唔知點算.番到屋企我都係唔知寫邊.

唯有聽日再番去問下人._.``

聽日要會計科測驗改正呢/3\  要留堂做.

仲要做番上1次改過個個測驗改正`    馮xx真係{痴線}的\3/`

聽日夜晚仲要家長晚會-3-     我唸我改到開始都未改完!!!

死喇!    {憎死會計}*同馮xx

 



2008 年 11 月 19 日  星期三   晴天


索女JaniCe MaN``㊣ 分類: 未分類

今日好凍喔-3-`   唸番起琴日朝早仲要企係紀念花園`真係好慘/3\

馮星期2都要當值好可憐*    ........

今日英文堂調左位._.   好彩仲係同麥麥坐:)

經濟堂我竟然會聽書>3<   ◤好難得家◥!!!

個D咩需求曲線搞到我想死咁濟-口-''

小息又同小欣怡&孫思落去小食部買點食:>

之後上番去.倫欣琪有SunDay睇@u@

{我要睇GO SHOPPING<3``

之後我拎埋去中文堂睇.見到有2個袋好靚好想買>.<

1個係豹紋毛毛手挽袋             .>另1個係啡色底粉紅波點袋  *:)  好想買喔!但唔想出到尖咀.銅鑼灣咁遠-_,-''

唔覺唔覺就落堂了}...

之後係中史堂.我掛主畫公仔冇乜點聽到書-3-`

遲D要問羊咩抄番D筆記了*

午膳個時又見到林凱輝係門口 :>     但我地就冇同佢地食-v-  

我地去左M記食=]    我想要陳奕信設計個隻熊仔>3<     但冇了``

食完之後.希文已經遲到去唔到EngLisH CafE了 .算喇.!!!JerrY同Tie(個名好似係咁串-v-)唔會鬧人o的   ....佢地都係用英文鬧.唔會

聽得明`XD

之後個2堂要係禮堂聽咩毒品講坐.我地班超多人訓教.唔係就係到傾計

SO  ...  最後講坐完個時就比人鬧了.Mr.Lee連邊個同邊個傾計都記得-_,-`傻仔來的XD

放學個時要朋輩輔導.要我地同DF.1玩下咁-3-   悶到死"   我1路都係到同[淫婦]傾計 :)

完左就自已1個行番屋企/3\`

點知睇下個電話.原來林凱輝打過黎._.``     咁好正常都會打番比佢問佢咩事.

點知佢話係係LunCh個時打來的-_,-`  我冇野好講◆*

點知1路傾1路傾~    傾到番屋企樓下我都仲傾緊``XD....我就係樓下傾到5點9先上番屋企  :)

(印象中好似傾左差唔多成1粒鐘=v=)   !*

影左D野食相呢!比你地睇下吧---)   ALL IS MY LOVER FOOD:

→琴日係7仔買的._.又係明治......提子味軟糖:)

→我最鐘意又搵左好耐o的明治朱古力 >33<`     超好吃的草莓味^u^ 

電腦桌面:)

→我間房個床頭* 

小愛換新LOOK~   } 我幫佢剪左個新頭 :)   再加上COSPLSY的藍眼>3< 

 



2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


吃喝玩樂團隊→2天 分類: 未分類

11月14日:今日訓到9點到起身:>

                  之後係床到用PSP睇{內衣少女}*   超好睇>u<!!!

                  JaniCe Man好靚好可愛喔:)    JJ唔出聲都唔差``XD

                  我越來越中意J.M了 >33<}*

                  之後到左大約2點到`    我又約左楊咩去旺角行街街:>

                  { 行左去太子先→再去旺角→再去油麻地銀城食麵→又去番太子同人交收BEE-A→再去番油麻地銀城行>3<→再去青春無限影貼紙相

                  →再去玩籃球機→最後又去番銀城買鞋XD

11月15日:今日10點鐘起身-3-`     約左彤彤佢地去旺角唱K  :>

                  到左之後就先羅3個位先.鄺鄺話遲D來嘛 :}

                  之後我就同彤彤.細細粒.3個人唱主先``XD    冇耐之後鄺鄺就到Lu

                  唱左2個鐘.好準時CuT歌-v-`      之後行左去青春無限影貼紙相:>   畫野畫得好開心`XD

                  之後再去玩籃球機:)    玩左成10幾鋪-v-     手都軟!   琴日都過到2關以上.今日連第2關都過唔到" WhY?

                  THAn去銀城唸主飲野.點知又話有人娃聚唔可以坐-3-

                  之後去左M記.等左成半個幾鐘先左位/3\       我就去McCafe買左個芝士蛋糕食:>   {$22蚊好貴呢}

                 *好想食多件!!!      之後彤彤話要番屋企先-3-`咁快走=.=

                 之後細細粒又話好想飲沙冰.之後又去番銀城-v-`    但阿邊個邊個又話唔想整.又話唔知點`

                 唉....唔知點解個刻好{敏}!     超想講}....唔想整比我地未唔好x整羅!講咁多解釋做咩x野姐\3/

                 之後我同鄺鄺帶細細粒走.細細粒又唔識Lo!仲好似唔飲唔心息咁"...死爹難爹``XD

                Than去左飲HappYLemoN!再去左行信和:)

                最後我買左3張J.M o的相*    之後同佢地先Say88 就去左搵阿媽

                再去剪頭髮~!剪完就去左食{易牙)(台灣野來的)*

                之後番屋企..................T^T.`我無喇喇撞左落個床邊條梯到"眼眉個邊腫左" 嗚嗚!我唔要牙T口T!

 而家仲{好痛喔.>﹏<.}