11月14日:今日訓到9點到起身:>
之後係床到用PSP睇{內衣少女}* 超好睇>u<!!!
JaniCe Man好靚好可愛喔:) JJ唔出聲都唔差``XD
我越來越中意J.M了 >33<}*
之後到左大約2點到` 我又約左楊咩去旺角行街街:>
{ 行左去太子先→再去旺角→再去油麻地銀城食麵→又去番太子同人交收BEE-A→再去番油麻地銀城行>3<→再去青春無限影貼紙相
→再去玩籃球機→最後又去番銀城買鞋XD
11月15日:今日10點鐘起身-3-` 約左彤彤佢地去旺角唱K :>
到左之後就先羅3個位先.鄺鄺話遲D來嘛 :}
之後我就同彤彤.細細粒.3個人唱主先``XD 冇耐之後鄺鄺就到Lu
唱左2個鐘.好準時CuT歌-v-` 之後行左去青春無限影貼紙相:> 畫野畫得好開心`XD
之後再去玩籃球機:) 玩左成10幾鋪-v- 手都軟! 琴日都過到2關以上.今日連第2關都過唔到" WhY?
THAn去銀城唸主飲野.點知又話有人娃聚唔可以坐-3-
之後去左M記.等左成半個幾鐘先左位/3\ 我就去McCafe買左個芝士蛋糕食:> {$22蚊好貴呢}
*好想食多件!!! 之後彤彤話要番屋企先-3-`咁快走=.=
之後細細粒又話好想飲沙冰.之後又去番銀城-v-` 但阿邊個邊個又話唔想整.又話唔知點`
唉....唔知點解個刻好{敏}! 超想講}....唔想整比我地未唔好x整羅!講咁多解釋做咩x野姐\3/
之後我同鄺鄺帶細細粒走.細細粒又唔識Lo!仲好似唔飲唔心息咁"...死爹難爹``XD
Than去左飲HappYLemoN!再去左行信和:)
最後我買左3張J.M o的相* 之後同佢地先Say88 就去左搵阿媽
再去剪頭髮~!剪完就去左食{易牙)(台灣野來的)*
之後番屋企..................T^T.`我無喇喇撞左落個床邊條梯到"眼眉個邊腫左" 嗚嗚!我唔要牙T口T!
而家仲{好痛喔.>﹏<.} |