呢幾日做左好多野呢:>
11月10日[星期1]:我個日訓到10點幾先起身`
之後早餐夾埋下午個餐1齊食.---)又食麵-v-〃
到左2點.我約左表妹1齊去買校服:) 去九龍城買*
點知搭車出到去先話冇我地學校個D冬季=口=` 我((( 頂) ))牙*
我出到黎竟然冇...o咀@o@ ((( *之後走左去同表妹行下食神傳說買零食>33<
去到...wawawa*3*...超多好味o的日本零食><''''''' 好想買晒番屋企喔:}
---) 有咖啡朱古力豆.UHA覺糖(青蘋果味).PoCKy草莓大包裝百力支>u<(內含10小包).仲有就係我1直搵左好耐o的...
Meiji合裝o的StraWbeRry ChoColAtE(28 BloCks)...我之前搵極都只係得番純朱古力味-3-`今次有了>33<
唔覺唔覺"買左$60幾蚊了-v-" 比完錢行過碟舖 OH<3 楊丞琳有新唱片喔<3`
唔知D歌好唔好聽呢o^3^o)))?
之後送番表妹番屋企:) 我又再搭地鐵出去搵{楊咩}睇戲>3<
我地係百老匯睇.u. 睇(({ 爆粗BanD友 }))<3` 想睇好耐了:>
佢最後同阿JacK鬥個時超勁XD 講左超多次{ FUCK }<3
睇完就去搵阿媽1齊上DollHeaRt買娃衫:> 佢幫我比主先-v-`
1開盒睇到套衫@0@ WelL~!真係超靚>33< 全線DH得番1套.HK個個SalEs幫我爭番黎.><.
好感激佢喔:) 原價$779 我係會員有9折 ---) $701.1 平左好多^3^
但1時之間又要冇左700蚊好心痛/3\`
11月11日[星期2]:今日番到學又係好似等放學咁-v-`
ACC成日問我問題.問都算.仲要唔長個條都唔問我\3/`
放學個時麥麥同我1齊去維多利買校服:>
排隊排左成半個幾鐘先入到去-3- 等個時撞番之前紅十字CMTC個時識o的---{黎健文}*
佢1開始個時望主我"....我唸左1陣先有印象"事關我地都冇見好耐-v- 佢唔知認唔認得我個名!?
應該唔認得吧`佢只係用個好疑惑o的表情望主我-3-`我超無奈*
買完校服.阿媽話用淨番D錢請麥麥食M記:>
我地去左竹園個間^u^ 食完我做埋ACC功課就走了.大約6點半吧!!!
我冇過阿婆到食呢-v-
琴晚舅母同阿婆又因為細佬D小事而鬧交=0=`仲鬧得好勁.呢個禮拜舅母同表妹都唔會番黎食飯._.
好唔慣呢/3\ 希望快D冇事:)
11月12日[星期3]:今日上中史堂個時阿SiR話下堂要調位-3-`我唔制牙v3v 我唔要同楊咩分開坐/3\
希望佢唔記得``XD 放學個時ACC又要講改正D野-3-` 超{煩}!
我地4D班而家好似變左((({ 情侶班 })))咁=_,=" 有好多情侶-3-`
唸番起個FD問我點解仲唔拍下拖開心下-v-` 我都唔知點解呢-3- 大既是...
{ 沒人追吧! } [[[我不囍做主動]]].\3/ 那唯有等待:>
今日上Super Dollife個娃網.有我上次係銀城見到個2件靚衫>3<
 我見到灰色個件:>
呢套超靚>3< 淨衫裙銀城賣$680.00/ 好似._.(唔包鞋)
唔錯唔錯>u<好真人FeeL喔~!!!(銀城冇見過)*So唔知幾錢-v-
呢對都好靚哇<3` OH~救命!我冇錢買牙/3\`
|