CaN i HavE ThiS DanCe?}HigH ScHooL MuSicAl 3 :>
TakE My HaNd , TaKe A BreAtH
PulL mE CloSe , ANd TakE 1 SteP:>
KeeP YoUR eYEs , LocKeD oN MiNe
And LeT THe MusiC , be YouR GuIDe
woN't U...(NoW woN't) }pRomiSe mE
ThaT U'll NevER foRGeT(we'll KeEp DaNciNG)
TO KeeP daNciNg WherEveR We gO NeXt
Its LiKE CatChiNG LiGhtiNg
ThE ChanCeS OF FinDinG SomEOne LiKe U
Its 1 IN a MilliOn ThE ChanceS wE FellInG tHe WAy wE Do
AnD wiTh eVery StEp ToGEtheR
We JuST KeEp ON GetIng BettER
SO CAN I HAVE THIS DANCE?
CaN i hAve ThiS DanCe?
CaN i hAve ThiS DanCe?
想即刻聽呢首歌???可以按下面o的網址就有歌舞青春3內o的呢首歌影片:>
超好聽呢>33<`   由VanEsSa HuDgeNs & ZAc EfrOn主唱*
♥http://www.wretch.cc/album/show.php?i=hsm3tw&b=2&f=1175435204&p=16
※HigH ScHooL MuSicAl}i:>
ERIKATUNG
暱稱: ---私は私である---◤~☆ERIKA↗も◢
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新年快樂喔;3;各位*
今晚要自已過!?
Leeke好多靚wig喔<...
`倒數-)-)-))) <3
◤SBA*`◢
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
♥唯舞獨尊※`
*DolKoT DoLL♥`§
*DoLL HeaRt♥`§
*DreAm OF DoLL♥`§
*MusE DoLL♥`§
*nDoLL♥`§
*SooM DoLL♥`§
PaN-PulLipiSm LeaGuE...
`168FunRo♥※
`Luts DolL♥`§
*CanDy HousE ♥`§
*DorNrosCheN DolL♥ ...
*PeaKs wooD DoLL♥ `...
*{3男TwO女♥`§
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 189
今日人氣: 0
累積人氣: 4550
站內搜尋
2008 年 11 月 12 日  星期三   晴天


[[[我不囍做主動]]].\3/ 那唯有等待:> 分類: 未分類

呢幾日做左好多野呢:>

11月10日[星期1]:我個日訓到10點幾先起身`

                              之後早餐夾埋下午個餐1齊食.---)又食麵-v-〃

                              到左2點.我約左表妹1齊去買校服:)     去九龍城買*

                              點知搭車出到去先話冇我地學校個D冬季=口=` 我((( 頂) ))牙*

                              我出到黎竟然冇...o咀@o@      (((  *之後走左去同表妹行下食神傳說買零食>33<

                              去到...wawawa*3*...超多好味o的日本零食><'''''''    好想買晒番屋企喔:}

                             ---) 有咖啡朱古力豆.UHA覺糖(青蘋果味).PoCKy草莓大包裝百力支>u<(內含10小包).仲有就係我1直搵左好耐o的...

                             Meiji合裝o的StraWbeRry ChoColAtE(28 BloCks)...我之前搵極都只係得番純朱古力味-3-`今次有了>33<

                             唔覺唔覺"買左$60幾蚊了-v-"     比完錢行過碟舖 OH<3     楊丞琳有新唱片喔<3`

                             唔知D歌好唔好聽呢o^3^o)))?

                             之後送番表妹番屋企:)    我又再搭地鐵出去搵{楊咩}睇戲>3<

                             我地係百老匯睇.u.    睇(({ 爆粗BanD友 }))<3`  想睇好耐了:>

                             佢最後同阿JacK鬥個時超勁XD    講左超多次{ FUCK }<3

                             睇完就去搵阿媽1齊上DollHeaRt買娃衫:>     佢幫我比主先-v-`

                             1開盒睇到套衫@0@   WelL~!真係超靚>33<    全線DH得番1套.HK個個SalEs幫我爭番黎.><.

                             好感激佢喔:)     原價$779   我係會員有9折 ---) $701.1    平左好多^3^

                             但1時之間又要冇左700蚊好心痛/3\`

11月11日[星期2]:今日番到學又係好似等放學咁-v-`

                               ACC成日問我問題.問都算.仲要唔長個條都唔問我\3/`

                               放學個時麥麥同我1齊去維多利買校服:>

                               排隊排左成半個幾鐘先入到去-3-    等個時撞番之前紅十字CMTC個時識o的---{黎健文}*

                               佢1開始個時望主我"....我唸左1陣先有印象"事關我地都冇見好耐-v-     佢唔知認唔認得我個名!?

                               應該唔認得吧`佢只係用個好疑惑o的表情望主我-3-`我超無奈*

                               買完校服.阿媽話用淨番D錢請麥麥食M記:>

                               我地去左竹園個間^u^     食完我做埋ACC功課就走了.大約6點半吧!!!

                               我冇過阿婆到食呢-v-

                               琴晚舅母同阿婆又因為細佬D小事而鬧交=0=`仲鬧得好勁.呢個禮拜舅母同表妹都唔會番黎食飯._.

                               好唔慣呢/3\             希望快D冇事:)

11月12日[星期3]:今日上中史堂個時阿SiR話下堂要調位-3-`我唔制牙v3v   我唔要同楊咩分開坐/3\

                              希望佢唔記得``XD                                     放學個時ACC又要講改正D野-3-`   超{煩}!

                              我地4D班而家好似變左((({ 情侶班 })))咁=_,="     有好多情侶-3-`

                              唸番起個FD問我點解仲唔拍下拖開心下-v-` 我都唔知點解呢-3-    大既是...

                              { 沒人追吧! }          [[[我不囍做主動]]].\3/    那唯有等待:>

                             今日上Super Dollife個娃網.有我上次係銀城見到個2件靚衫>3<

                            我見到灰色個件:>

                             呢套超靚>3<   淨衫裙銀城賣$680.00/     好似._.(唔包鞋)

                             唔錯唔錯>u<好真人FeeL喔~!!!(銀城冇見過)*So唔知幾錢-v-

                             呢對都好靚哇<3`        OH~救命!我冇錢買牙/3\`



2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


○樂善堂萬人行**:} 分類: 未分類

今日1早約左細細粒.范狗堅同鄺鄺1齊去萬人行:}

我地先係九龍塘地鐵站等*...我去到個時打比細細粒唸主搵下佢去左邊o^3^o

但點知我個死白痴搵極都搵唔到佢出黎-3-`在玩捉迷藏嗎`XD

點知最後無喇喇1個轉身就見到鄺鄺了-0-`仲易過搵細細粒-u-"

(((-之後我地2個企定定等埋范狗堅同細細粒._.*

原來企定定等先係最好o的方法-u-`"

齊4個人仔之後就搭火車去火碳.再行去沙田馬場:}

去到個到超凍呢-3-***※

好彩有件褸姐v3v"唔係我凍{瓜}左了`XD

之後去搵班主任點名.v.

點完就坐低了^3^    休息下---)))    但等等下....

始終有D悶-3-    我地就去左去搵MisSMa傾下計:}

到左表演個時.有張繼聰唱歌.但太細聲.聽唔到唱咩-3-`

之後又有孫楠表演>3<`佢唱愛轉角呢><身為3年多的同學們當然要支持下^u^

唱完等左大約半個鐘到就可以行了:)

今次好快呢***...行牙行----)

行下又停下`...(多人嘛)-3-

行左差唔多1粒鐘先行完-u-`` Oh MY GOd!!!

之後就去左沙田好運中心對出食KFC   ...超無奈!

無奈在於我同范狗堅出去買個時排左15分鐘以上.都仲係企係同1個位冇郁過-口-〃

都唔知個間咁~{大}o的KFC做咩的-3-`

我地4個人1齊食個$138蚊o的4人餐x3x

食到我地個個死死下...*超飽喔-0-

之後難得黎到當然要行下街街先走人^3^

***}我見到我想要個件addidas紅色外褸@0@

但....帶唔夠錢`超想即刻買Y^Y=/3\

之後我同鄺鄺再搭番火車去旺角行下:)

行旺中呢*

行完超累但又冇地方休息/3\

突然唸起~---銀城地庫`XD

順便當探下LouiS喇:)    好似好耐冇搵佢喇-u-

可能又靚仔左XDD`

去到佢個到飲沙冰*再搵埋ChrIsTiNa行下銀城.睇下D娃店§*

又係睇中了娃衣=_, =`睇中仲要係SD日本來的@.@:

要$600幾蚊/3\`

好貴喔.但真係好Q靚>33<

仲有仲有佢地有件外褸有好多毛毛都好靚>333<

又要$600幾蚊"要買晒2樣我未要破產``

OH No/0\*  救命"銀城簡直係我o的地獄*

聽日有補假呢>3<`

正喔!睇下有咩做先@u@

約下人吧:)

呢排經常出街街呢-3-...唔出我有D想死的FeeL  `XD



2008 年 11 月 3 日  星期一   晴天


*{慳錢行動開始\3/`` 分類: 未分類

今日開始要慳錢錢了\3/``

事關我又有東東想買了:)

*}又是娃娃-BJD      今次的娃娃好貴呢-3-"

真係唔知幾時先可以有錢接到番黎v3v`

我想要o的係CROBI社的YEON-HO >33<    ---)))*

但要頭同身分開買-v-...好煩呢!!!    何解唔出成個-3-`

買都買得方便D  *:)

^=^比張相比大家SEE SEE吧※...:

*詳情可去呢個網自已睇睇:http://crobidolls.com/shop/step1.php?number=651 (官方網來的._.)~

YEON-HOB TYPe HEaD

                                            SELLING PRICE(售價)  :美金130.00/

                                            MANUFACTURER(娃種):CROBI DOLL

以下為官圖 >33<`  超美喔!!!   帥哥1名在此----->

 

        

   

 電死我了v口v*}!!!   

個身就要呢個吧._.------>http://crobidolls.com/shop/step1.php?number=688

唉.......除左個娃娃之外*

我仲想買電話呢-3-` 我部電話淨係琴日已經自動關左成5次機-0-"

超XX!!!                到時聖誕節又想買番套靚衫比2位阿囡著:>

我睇中左JR入面V社出個套呢>3<"   好睇唔睇!又係好Q貴個D}...V社嘛*!!!---)))無計@=@

個套大娃要HKD$899.00/     而細娃要HKD$799.00/               }*...點買-0-`!?

遲D又等DOLL HEART出番CHERRY個套.又要800蚊/3\`   慘了!!!

想唔慳都唔得-v-``                  下年我要見到你牙-YEON-HO >33<!!!

向主$6000.00/進發---->!

我要CM喔v3v`    比我喇`XD