~~~好ET既ET~~~
ET Vickie
ETVickie
暱稱: ET Vickie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
閃字
原來,,,你一直係到......
原來...
幫我做份問卷丫??
諗起琴日~~
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
魏金臻
ar King
ar Shing
ar聰
ar謙
ar東
ar賤
戴建成
BECKY
behappy_yi
biu
C to
emily
irene
Josephine
kanya
swimmer
Tsz Wan
WTF
yanna na
二Bo
我第2個日記ar~
波波
金sir
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 19
今日人氣: 1
累積人氣: 3145
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 11 月 20 日  星期日   落雪
已經...... 愉快

我feel到我已經放底左佢,但係話完全放底呢,我就唔知係唔係la,希望就係la,!!

你唔理我,我唔理你!!←(好未??唔好再搵我ar,我唔想再一次深愛你)我是否做了你的後備??←(係唔係ar??我唔想再做la,唔中2咁咩做la)

點解你要咁對我??明知你花心仲中2你,點解你要咁對我??我可否對你冷淡??我轉換左即係仲中唔中2你ar??

我愛上了神經的你!!

by:   

刊登時間︰2005-11-20 08:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

 


 

2005 年 11 月 16 日  星期三   晴天
色角轉換中呱?? 鬱悶

今日d feel好次色角轉換中,我覺得好好.....

by:   

刊登時間︰2005-11-16 09:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

 


 

2005 年 11 月 15 日  星期二   晴天
好傷心,好傷心,好想cry ar~~ 感動

我好想放底哂你,中2第2個ar!!我放唔底你,又同第2個拍拖ge話,咁樣我覺得對第2個好唔公平ar~
點解你要問我去唔去??
我放唔底你,我當然想去la,但係我真係好想好想放底你ar,咁我去唔去好ar???
偉仔:同佢少d接觸 lo~
我都想,但係個問題係"我能否做到??"
雙從打擊ar!!
令一樣係陳晶,扮野到爆!!
而家係...好唔開心ar!!
你係咪同王加盈一齊ar??你做咩又咁同我講ar??
好傷心,好傷心,好想cry ar~

點解作文要作中秋節ar??
本來好想好想放底佢,但係中秋節又令我諗起佢,因為中秋節
係我地一齊最開心ge一日......

by:   

刊登時間︰2005-11-15 09:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

 


 

2005 年 11 月 14 日  星期一   晴天
我的心情因你而改變 鬱悶

卓洛日記d歌詞好次係到講緊我咁ar~~
我到而家真係仲好中二好中二 佢ar,好想同佢一齊ar~~
我終於知道卓洛果時有幾辛苦la,我而家真係好辛苦ar~~
本來放底左佢嫁,但係一個十指緊扣之後,又再中二返佢la,我都唔知之前係咪真係放底哂佢...咁我而家點算好ar??
我知道"愛上一個人,未必要擁有呢個人"但係我做唔到ar.....sorry ar....而家好想cry ar...
我到而家仲係"我的心情因你而改變"ar~~我好唔想咁ar,我好想中二第個人,好想放底佢ar ,我咁樣係咪愛得佢好深ar??我要點先可能放得底佢ar??我知佢好花心,但係我真係好中二佢ar...點算好ar???比d意見我丫~~

我終於還是說了一句我愛你

你看著我說千萬不要愛上你
因為你只會讓我傷心別傻了快點喊停
你那麼冷靜 忽遠又忽近

Sorry我還是不會放棄
Sorry我還是不會放棄愛你

by:   

刊登時間︰2005-11-14 09:00 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

 


 

2005 年 11 月 10 日  星期四   晴天
好唔据ar~~

而家上CL ar,今日知道陳晶想下個day1買跑褲喎,吤s埋我一齊去..其實我係唔係好想去嫁,因為我覺得妢|buy同我一樣ge跑褲,我好唔想ar~~,唔好話我話ar,坅妊ㄥ]唔到,咪鬼買la....

係學校放學打完社排,男排練完波,"?quot;主動咁叫我幫?quot;鏈",我地做左d唔應該係朋友之間會做ge野囉!!d動作勁親蜜ar,自己又覺得唔知點好,夜晚同"?quot;sms,"?quot;有一段係話[遲一陣等我林清楚個樣野係米真既再同你講]我覺得吨S鐘意返我囉,我就係琴日同吨Q指緊扣之後就放唔底?又鐘意返刜a~~

夜晚ar晶打電話比我,妐嗃ar媽唔比妎R跑褲喎,我有少少開心ar~~&呇P我講佧r媽同岏瞟e野,我覺得講得幾好ar~~好開心ar~~

by:   

刊登時間︰2005-11-10 10:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]