~~~好ET既ET~~~
ET Vickie
ETVickie
暱稱: ET Vickie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
閃字
原來,,,你一直係到......
原來...
幫我做份問卷丫??
諗起琴日~~
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
魏金臻
ar King
ar Shing
ar聰
ar謙
ar東
ar賤
戴建成
BECKY
behappy_yi
biu
C to
emily
irene
Josephine
kanya
swimmer
Tsz Wan
WTF
yanna na
二Bo
我第2個日記ar~
波波
金sir
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 19
今日人氣: 0
累積人氣: 3144
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 11 月 7 日  星期一   晴天
今日好唔開心~~ 感動

今日好唔開心ar,間直係3從打擊ar~~上個Day5 ge環校跑,輸左比王經偉果班,自己覺得跑得好慢ar,攪到成班輸哂,好自責;令外琴日覺得又係我錯,因為4x100果時,我交極都交唔到比yummy,交左3次la,交接棒用左1秒la,就係果一秒,我地就第4ar,我又勁自責ar;最後...我都唔想講ge,陳晶真係真係變左好多好多,又唔想唔理佢,因為我應成左ar發,唔會比佢連我呢個friend都冇理...唉~~我都唔知點算好ar~~

今日即使派左math測驗90/100分都冇開心過,今日都冇開心過,冇笑過,一講起陳晶就好想cry ar...好唔想今個星期日ge荃灣區ge接力又係咁ar,我好驚好驚ar,又好唔開心ar.

小息幫yannan拎書,拎完之後知道wai搵我,咁我咪去c班搵佢,但係見到欣欣,佢要pe衫,但係冇,咁我咪開locker借盧家欣ge pe衫比欣欣,之後落返2樓,見到銘銘,咪比左係math堂派ge,環校跑跑得好,ar sir請我地食ge綿花糖比佢囉,比完佢,佢個樣好好奇,我冇理佢之後走左.去左搵偉仔,又比左粒綿花糖佢,之後同佢講我好唔開心,好想cry.同佢講,我交極都交唔到棒比yummy,好自責,講講下就cry左la,.今日都唔係好理陳晶,但係我好唔想咁ar...

返到home一陣倒,比左個sms比ar發,之後佢打比我,同我傾左半個鐘,講話ar晶變到咁真係好仆街喎,唉~~我同佢都唔知點好!"神ar,可否救救ar晶??可否救救我們??"

by:   

刊登時間︰2005-11-07 10:38 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

 


 

2005 年 11 月 5 日  星期六   晴天
^.^←呱?! 不安

今日ar嵐跳高第一ar~琪琪都第三ar~~佢地4x100入左決賽ar~~happy ar~~
今日9點幾打比王經偉,我好意外ar,佢竟然訓醒左ar!!咁咪同佢傾左16分鐘倒,傾佢why why今日唔黎跑,傾琴日環校跑我已經冇再嬲佢,佢琴日跑完今日全身都好痛喎!!之後因為佢要換衫去見工,所以就冇再傾la,不過一直都有sms聯絡ge~~

by:   

刊登時間︰2005-11-05 07:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

 


 

2005 年 11 月 1 日  星期二   晴天
ar軒又返左黎ar~~ 開心

今日第二個小息又有同偉仔傾計,傾左唔夠(唔........)一個字呱,我唔係太清楚,"林"打鐘前我見到佢冇同人傾計,又見到佢個樣好次好down,咁咪問左佢一條問題,我好次問佢話"你又唔同佢地(佢果班人)傾計??"偉仔"冇ar,好想訓覺"咁我咪準備好對手,話打佢一巴,之後真係打左落去囉,佢個樣望落去好痛,但係我好細力嫁咋...咁就証明佢真係好想訓la!!

放左學之後係學校見到ar軒,佢攪完夜校d野就黎換衫練跑.今日ar sir話唔可以留底打波,攪到我好=.=ar~~,咁冇得打波冇計la,咁咪走囉,但係ar軒又6:30先返school,咁咪同佢食完野佢先返school,我先返home囉~^^~

by:   

刊登時間︰2005-11-01 09:38 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

 


 

2005 年 10 月 31 日  星期一   晴天
又係咁... 愉快

又係咁...

今日本來約左ar軒食lunch嫁,但係佢黎唔到,咁我地咪自己食囉..我都知佢黎學校,所以.....(我都唔知想say what)
唉~~今日又比人誤會la,我只不過係應成過幫佢"鏈"咋,冇理由應成左人ge野唔做嫁!!我上個day4應成左佢la,只不過day5佢冇留底,所以幫唔到佢"鏈",今日又見到打打下排球坐左係長sit到,咁我咪行左過去搵佢幫佢"鏈"囉...就係咁囉囉囉囉........

by:   

刊登時間︰2005-10-31 10:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

 


 

2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天
離島區

今日可以話開心,可以話唔開心!! 

今日我上就 就得行到爆la,又冇野做.見到李錦圳110m跨到第3ar~~ar Laam跳高1.15m過唔到就咩左la
之後下就我就跳遠&4x100m la.跳遠新成績ar~~好開心ar~~成績如下:

1J 4.04已經好happy
2J 
3.76個死人離島ar,女丙第一之後冇la la女丁喎,咁咪冇晒鬥心囉,仲好嬲ar,即刻爆粗ar~
3J X←唔happy ar,跳唔到ar
4J 4.29跑完我地個新組合(下面會say)之後好happy ar,so跳得唔錯/ . /我跳遠破左自己記錄&目標ar!!
happy爆ar!!
5J 3.63跳完4.29happy得很,so就咁囉=.=
6J 3.95
唔可以有6字頭ge出現
我地個新組合跑出黎個成績就係58'??la,但係我覺得唔係太好la(可同f.4d人group慣左la)但係我覺得自己好次成日都追到人ge,之前學界由最尾追返第3,呢次第3追返列第1,不過我地係第2組,總成績第3,有獎拎 !!

跟住係我地開心ge時候ar軒佢地就輸1秒,第4...我覺得佢地所有人都唔開心,所以自己都覺得有少少唔開心ar(我冇野ge,呢d天生ge).
TO:軒,競,誠,秉
    你地已經好努力嫁la,我地係知嫁!!冇隊友會怪你地ge,我地d田徑隊都唔會怪你地ge,或者真係要放返多d時間落去呢,唔一定次次都有獎拎ge,小秉又傷左,ar誠又病左,有咁ge成績已經唔錯嫁la,你地唔好咁la我有句野係我個friend比我嫁,見到你地咁down,我覺得應該用呢句ge"雖然係朋友,但都會心痛"你地努力d,快d養好傷,練好d,拎最好成績返黎...令外又有一句野又係應該用ge"you must belive yourself"you must have Heart Confidence Desire

                                                         From:ET Vickie

你地見到ge話就覆我la

by:   

刊登時間︰2005-10-30 11:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]