|
今日一開波就run400m勁驚…我run1分19PB…happy ar…總成績第2第1係ar laam(勁ar)佢run1分15又係PB ar,哈哈哈…..仲有ar佢hj1.52no.1,ar晶no.21.05m
搵4X400m已經搵到頭都大埋搵極都搵唔到,好慘ar…
今日冇eat lunch,因為lunch之後3點幾要run4X400m,…lunch time等下等下就有人返la之後望望下望到梁君浩食緊朱古力&吳書銘教緊君浩起跑林耀東都係到,咁我就第一時間去搵君浩拎朱古力la~我一落到去就即刻伸手,say[我又要]跟住佢話係上面ar,我囉比你丫?]I say[好ar]之後佢就上左去拎…跟住我一邊睇書銘教起跑,一邊食朱古力.原來書銘一直用子彈式起跑(勁ar)嫁,跟住我問[點解要用子彈式ge??]書銘話[我用開呢隻,李sir教果隻我唔得]之後我試比佢地睇,君浩一用就用我果隻la~~
4X400m好快就到la…..我好驚ar,第1棒鍾楚,2,陳晶,3,葉嘉艷,4,我~我好等左好內ar…咁我咪同林耀東傾訓lo…我同佢講[如果我44run頭3名你要請我食飯]佢即刻o嘴,之後我話[我未食lunch ar~]咁佢咪話[睇下點先la~]好yeah……..如果我頭3佢會請我食lunch…但係…我地放錯左人第1棒應該放郭靖ar~就因為咁,我地就lost左…我好辛苦,好辛苦咁追,追到1個….第4ar~勁想cry ar,之後我去搵返ar東,我話[我lost左第4ar~](我把聲勁想crybut佢或者聽唔出la)之後佢話[好yaeah]跟住我座低,即cry,跟住佢話[唔好谷卜la我麥都唔驚,就係驚女仔cry la]之後佢倍倍下我就去左run44……..凜走之前ask左ar東&君浩拎電話我ask君浩果時,其他人以為我拎佢簽名喎….勁好笑ar….之後君浩就勁say[我色左佢好內嫁la]
by: |