~~~好ET既ET~~~
ET Vickie
ETVickie
暱稱: ET Vickie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
閃字
原來,,,你一直係到......
原來...
幫我做份問卷丫??
諗起琴日~~
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
魏金臻
ar King
ar Shing
ar聰
ar謙
ar東
ar賤
戴建成
BECKY
behappy_yi
biu
C to
emily
irene
Josephine
kanya
swimmer
Tsz Wan
WTF
yanna na
二Bo
我第2個日記ar~
波波
金sir
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 19
今日人氣: 0
累積人氣: 3141
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  
by:   

刊登時間︰2006-04-12 11:31 PM  

    

 

 


今日唔開心...又開心ar... 驚訝

今日一開波就run400m勁驚run119PB…happy ar…總成績第21ar laam(ar)run115又係PB ar,哈哈哈…..仲有arhj1.52no.1,arno.21.05m

 

4X400m已經搵到頭都大埋搵極都搵唔到,好慘ar…

 

今日冇eat lunch,因為lunch之後3點幾要run4X400m,…lunch time等下等下就有人返la之後望望下望到梁君浩食緊朱古力&吳書銘教緊君浩起跑林耀東都係到,咁我就第一時間去搵君浩拎朱古力la~我一落到去就即刻伸手,say[我又要]跟住佢話係上面ar,我囉比你丫?]I say[ar]之後佢就上左去拎跟住我一邊睇書銘教起跑,一邊食朱古力.原來書銘一直用子彈式起跑(ar),跟住我問[點解要用子彈式ge??]書銘話[我用開呢隻,sir教果隻我唔得]之後我試比佢地睇,君浩一用就用我果隻la~~

 

4X400m好快就到la…..我好驚ar,1棒鍾楚,2,陳晶,3,葉嘉艷,4,~我好等左好內ar…咁我咪同林耀東傾訓lo…我同佢講[如果我44run3名你要請我食飯]佢即刻o,之後我話[我未食lunch ar~]咁佢咪話[睇下點先la~]yeah……..如果我頭3佢會請我食lunch…但係我地放錯左人第1棒應該放郭靖ar~就因為咁,我地就lost我好辛苦,好辛苦咁追,追到1….4ar~勁想cry ar,之後我去搵返ar,我話[lost左第4ar~](我把聲勁想crybut佢或者聽唔出la)之後佢話[yaeah]跟住我座低,cry,跟住佢話[唔好谷卜la我麥都唔驚,就係驚女仔cry la]之後佢倍倍下我就去左run44……..凜走之前askar&君浩拎電話我ask君浩果時,其他人以為我拎佢簽名喎….勁好笑ar….之後君浩就勁say[我色左佢好內嫁la]

 

 

by:   

刊登時間︰2006-02-17 10:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

 


 

2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天
原來......... 愉快

今日同王加盈一齊走同佢傾左少少黃崇希ge原來佢同我樣覺得Hei好花心但係又唔知點解會中2佢喎而家王加盈同school出面ge人拍拖佢好色自我安慰嫁,但係我自責心勁強冇可能自我安慰,`安慰完唔夠一分鐘又會自責過la……..你地或者會諗:自我安慰唔到咪人地黎安慰我lo……呢知一定有人安慰ge,但係到而家冇一知人安慰到我點解??因為我自責心勁強lo……

by:   

刊登時間︰2006-02-15 06:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

 


 

2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天
好yeah~~~win左la.... 愉快

                    好yeah~~~win左la~~~ 
                    之前仲以為會lost,估唔到會係咁 
                    我地win31:20 
                    我第一次入波咋,之前一球都唔入嫁,今日入左3球ar~~
 
                                                        軒係lunch仲話如果我拎左6分ge話,佢會
送野比我ar~~ 
                                                        之後林曉東話請我飲野 
                                                        社長又話請我食雞
翅 
                                                        卓洛&偉仔話諗下先..... 
                                 話......好happy ar,天日仲要係
情人節,kayan又請我食古古力

by:   

刊登時間︰2006-02-13 07:38 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

 


 

2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天
加油ar~~ 愉快

好內冇打日記la~~

天日就打決賽la.......day5上pe堂果時教走籃,,,原來我都好好嫁,如果天日都係咁ge話,你話幾好呢XD....
好驚ar~~雖然知道會lost....而家有左經驗la~~(其實神早就有la,但係果d都唔同呢d)年年都有打班際ge,不過年年都lost咁解姐....今年就........好次未打la~~~

~~天日個個都要加油ar~~



 

-----------------------------------------------------
gave my friend....蔚

by:   

刊登時間︰2006-02-12 11:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]