唉~...前戈日上PE堂wo∼ 踢波仔gr wo...以經夠唔鐘意gr la.. 點知.......去到個踢戈到以經一大班3年級生喇....搞到比啊sir逼左我地去做gym 做到身子鬼死咁痛∼ 訓完一日比一日痛 仲要去番工tim...真係苦上+苦.... 唉..做到我想喊咁ja∼∼ 林尾都係做完先番家∼ 攰q死左, 差d 食2食飯都訓著...好采冇je...如果唔係就醜死鬼la∼∼