今日...唉..好似事事不順咁...guitar time table 唔見左 bus pass唔見左 musice sheeet!! 都唔見埋...搞到我d teacher 好鬼唔開心....唉..失晒大望∼∼
之後今日係專業學院度做緊exam...我係度睇緊條題la...點之∼我竟然可以ja住枝筆 69度左右坐住訓鬼著左 .-.” ...都結晒冰...
學校完左lu∼ 去youth club玩, 玩唔夠一陣d fd就話要走, 咁...ok lo...一齊la唉= =” 仲要送左2個走先再行番去自己度wo.... 今日d天氣...唉...一個字!! ”凍凍凍凍凍∼∼” 外面溫度 -4 度 lo... 我著得一件 T 同一件 Levi’s 長shrit一件 -.-”...冇計..出門口太急 連外套都唔記得著... 唉 ∼”∼.... 講起出門口...呢幾日朝早上車前都要刮冰先走得...出面太凍部車d玻璃 含ban冷搞到我日日遲到 = = 準備受罰搞到我日日遲到 = = 準備受罰... 黑仔到無論...煩上+煩...+上又結他考試... Honey...你願諒 我之前同之後ge過錯喇 T口T 好唔好啊∼∼∼ 我真係好鬼死痛苦gr∼∼
|