朝早10,點11點左右起身-0- 好無聊無野做~
開電腦清下d動畫先=.= 太耐無睇~
睇左差唔多2粒鍾-.-......之後上ice-cake吹左陣水~好耐無吹水= =
吹左陣就去左沖涼-0- 準備出門口d野-0-
上了地鐵=.= 睡著了=.= 忘記轉線=.=" 結果坐耐左幾個字-,-
去到原來一d都唔難搵(其實係好彩-.-")
6點幾見到小妍@_@ 先是買飛o_o 然後吃日本野-.-"
記憶中.....好像是第一次吃海膽=v=.......味道很怪耶~
不能說難吃~也不能說好吃=v= 總之感覺幾特別o_o 有趣的說@_@
吃完野就行左陣-0- 上左書局=v= 好想買丫=.=....真係好想買丫=.=...
到睇鬼域了-.-.........100分既話我俾80-90分@_@
故事劇情一流@0@ 場景超令@_@ 女主角很美@_@
套戲既前半都ok可怕=0= 後半就以睇場景為樂=v=
睇完戲都10點多了@_@ 陪小妍等埋車o_o 我都歸家lu@_@ |