Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天


日記-.- 分類: 未分類

點解d女仔可以日日都打日記咁西利-.-" 真係服左你地-.-

今日早左粒幾鍾收工~返到屋企同斌打左陣機就沖涼

之後收到狼既sms...........真係好長篇既sms~

過左咁耐~你仲有咁既心~我好開心~

當日錯果個係我~而唔係你~至於點解發展到今日呢個地步~

我都唔知=.=" 但一定是我錯吧=.=" 點都好~你係我阿妹~呢點未變過~



2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


我要儲錢-v- 分類: 未分類

今日一返公司就有人∼(開頭以為係客....)

但原來係alex老婆呀>o< wa>o<

岩岩生完bb無耐@_@ 一樣美麗動人@_@

見佢地好欣愛=v=....十分溫馨耶=v=...

大大隻既alex~係自己老婆面前~變成個好聽老婆話既好老公@0@

連講句野都比平時溫柔xd~

到左下就∼係度唸關於轉工既問題@_@∼決定要儲定轉工用既錢先@_@

暫定做埋七月轉去將軍澳中心@o@(希望一切順利啦o_o)



2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天


放假天@.@ 分類: 未分類

8點幾∼9點就起左身去銀行拎錢-.- 真係攞唔到錢-.-

點解ricky可以簽十次名...九次都拎唔到錢架=.=”

幹麻你的簽名可以走樣到這個地步....你說...你說...-.-

真的不可以不為你送上中指一隻-.-

算了-.-...返屋企發呆..攪下論壇d野∼

之後同斌佢地玩w3~1玩就6,7個鍾-.-" 開頭都ok-.-"

跟住越玩越悶-.-" 但又唔想掃佢地興-.-" 之後小妍打黎~

傾左陣~我終於忍唔住同斌講~我唔想玩=.="

離開電腦~死落床度傾計-0- 傾完就去左食飯~

食完就msn左陣~跟手去沖涼



2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天


買水晶@_@ 分類: 未分類

wa~"~ 再唔打日記會俾人del帳號=0="

返工果d唔想講~日日如事....

唯一值得提既就係我幾日前竟然唔知醒-_-...11點3先起身-0-

今日準時收工~但唔知做咩~俾人感染左=0= 心血來潮好想買條水晶= ="

結果阿ben同我去周圍睇=v="

先去潮流特區度睇~(都話我知係邊架啦.\_/. 個個都睇死我>.<)

行左陣之後~見到有水晶鋪頭....未入去之前~我一眼就鍾意左條紫黃晶~

好令>.<....一入到去睇個價.....媽的....這算什麼? 1488蚊.....

邊有咁多錢.....唸住6,7舊水架ja ma.....貴成倍-_-" 放棄左條紫黃晶.....

睇左好多條都無條鍾意=0= 結果閃人~去第2度睇-0-

行左過家樂-0-" 見到d紫黃晶又係1488蚊-_-"(但無頭先睇中果條咁令-v-)

望左好耐-0- 結果買左條紫中帶白既紫水晶=v= 原價688蚊=v= 折左之後5舊水=v=

又要慢慢等到20號先再有錢洗lu @_@

ps:同長頭髮既阿ben行路真係好有背斷feel=.=" 但好正~好好玩~



2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天


休息天@_@ 分類: 未分類

今日真係拎左黎休息=0= 真係好累=.=

今日訓到唔知幾點起身=.= (真係唔知幾點-.-)

我起身果陣聰好似食緊飯-.-" 見佢食飯~我又唸住食啦.......

點知屋企無野食=.=" 幹=.="...(好幾個月無係屋企自己整野食-0-)

咁唯有上ice-cake吹下水~睇下動畫~

阿聰食完野之後就黎左我屋企-0- 發現六合彩呢期頭獎好吸引o_o

咁吸引緊係要買啦=v= 2千萬唷=v=
(我買6合彩既次數而然未夠10次= =)

買完6合彩去左m記-0- wow-0- 成班人出現曬-0-

除左阿聰同細a之外仲有公公~楊聰果推人-0-

買完野食上左尚4食=V=...媽的∼食到一半開始落雨...

唔鬼理∼我係都要食埋先走@_@∼

食完∼落雨∼無野做∼去左細A屋企坐-0-

坐左陣我就借細A張床黎訓-.-....

幹佢-.-...好書服....=.=....

遲早有錢∼我實換左張床"玉"佢.\_/.

正當我係細A張床訓到好書服既時候-.-

佢地係度玩打真名搵網頁=V=...

打到我名果陣....發現左篇日記-.-...O了=.=..

會唔會真係講我呢??呢個3年無見既人又係邊個呢....

返到屋企食飯沖涼∼

順手MSN ADD左果個3年無見既人XD∼

問下係唔係真係識得既先XD∼等佢ONLINE@_@

今日就係咁渡過@_@