wa~"~ 再唔打日記會俾人del帳號=0="
返工果d唔想講~日日如事....
唯一值得提既就係我幾日前竟然唔知醒-_-...11點3先起身-0-
今日準時收工~但唔知做咩~俾人感染左=0= 心血來潮好想買條水晶= ="
結果阿ben同我去周圍睇=v="
先去潮流特區度睇~(都話我知係邊架啦.\_/. 個個都睇死我>.<)
行左陣之後~見到有水晶鋪頭....未入去之前~我一眼就鍾意左條紫黃晶~
好令>.<....一入到去睇個價.....媽的....這算什麼? 1488蚊.....
邊有咁多錢.....唸住6,7舊水架ja ma.....貴成倍-_-" 放棄左條紫黃晶.....
睇左好多條都無條鍾意=0= 結果閃人~去第2度睇-0-
行左過家樂-0-" 見到d紫黃晶又係1488蚊-_-"(但無頭先睇中果條咁令-v-)
望左好耐-0- 結果買左條紫中帶白既紫水晶=v= 原價688蚊=v= 折左之後5舊水=v=
又要慢慢等到20號先再有錢洗lu @_@
ps:同長頭髮既阿ben行路真係好有背斷feel=.=" 但好正~好好玩~ |