12點幾左右起身~十分之悶~ice-cake同細a吹左2句
返到屋企~悶左好耐~同小妍傾左陣電話~
傾傾下~嫩聰打黎叫我出去~陪細a買野~有成個月無見啦~
出到去.....忍唔住去了中華書局....買了好幾百元的書~
一本是"英語初級會話"
一本由abc學起的初級英語會話書=v=(好想學英文>.<)
專為未學過英語或曾學英語而荒廢多時的成年人(本書有2隻碟跟o_o)
一本是"我的16歲援交手記"
真人真事改編的一個故事~
另外有3套武俠小說~分別是
"三少爺的劍","風鈴中的刀聲","天涯.明月.刀" 慢慢睇曬佢@_@.........
買完書同細a去左睇3=v=...結果自己又忍唔住買左3=0=
好在減左價...如果原價...我真係唔想買-.-
買曬要買既野之後~同聰+細a挑戰kfc= =....128元的套餐~3人吃=v=...
食完之後~3個都飽到頂到上胃吧= = (好似係我話食kfc-,-")
食完無走~坐左係度吹水=v= 唔記得幾點先返到屋企=v= |