Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天


2007-03-28 分類: 未分類

嘩o.o 今日真係做左愛因斯坦OoO

(愛因斯坦講過:想像力比知識重要!)

除左做緊野果陣o_o 今日基本上個人都係坐左係度發夢~

究竟我係度發咩夢呢o_o?

係度唸下發左達之後既生活啦@0@

環遊世界去邊先好啦@0@

唸下拎幾多錢去換做十蚊紙周街飛啦o.o...

仲有好多架o.o" 係咪好精彩呢-v-^ 不過我講笑ja~我唔係唸呢d=V=

其實係唸緊呢幾年既路點行=v= 1唸就唸左成日~書都無點睇過~

其實我自己都好迷網跟住既路會變成點~

係好多人睇好我~但反而因為咁~我有左少少壓力~

所以請各位將我睇做一個無出色既青少年XD~好似我d親戚咁o_o

咁樣我反而有動力好多 不過點都好@_@

總之我一日唔放棄~我相信我實去到我要去既目的地~

清崎先生講過@_@ 只要願意向前~不停步~你就會成功~

所以我係龜兔賽跑中既龜仔o_O 龜仔偉o.o 幾可愛o.o (別插我~讓我自戀一下o.o)

龜仔最後都會成功

另外今日係公司用電腦~短短既幾分鍾-0-....

係yahoo拍賣見到一個健身用的東東o_o 988蚊@_@

有得玩拉胸同好多動作=v= 好想買=0= 計劃買他回家中=v=

收工照舊坐車訓著=v= 呵呵



2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


2007-03-27 分類: 未分類

打住一半既日記先@_@ 出完街返黎打埋下面果半=V=

今日好遲先起身~發夢見到禎-_-"................(汗=0=)

一起身就望下個市=.= 無咩變動=v= 所以今日唔理佢=v=

上日記~發現普通會員個留言數原來有限制-.-"

只要過左某個數~新既留言就會將舊既留言推去del-0-

太殘忍了~.~ 回憶黎架wor=.= 唔可以del @_@

所以我決定做vip  功能多好多

落街買m記~順手過數申請vip @_@ 過完數去m記買野食~

返到屋企要用數碼相機影低張收據俾人地睇-0-

但個數碼相機唔知去左邊~阿妹間房真係好多垃圾...我完全搵唔到....

(有上過我屋企既~都應該知佢間房有幾恐怖-.-)

結果搵左2粒鍾都係搵唔到~謂有用cam影~

影左好多次=.= 先影到2張清d既~真係pk=v=

攪掂完之後又訓左陣=.=" 現在起左身-.-

等緊阿聰收工~0~ 7點幾了-.- 仲未收工-.-....阿彌陀佛~

----------------------------------------------------

返到屋企lu-0- 因為7頭聰突然又話唔買野-.-

所以直接去左食小金井=v=" d野食都要等好耐下=v=

我食左牛肉拉面~同埋鹽燒秋刀魚定食~好正XD~

1人食左1百蚊@0@ 食到好飽=v= 之後周圍行=v=

行左去景林度坐~吹左陣水=v= 傾完計~佢直接返樓上=.=

我慢慢行返尚德=v=

夜晚玩啞鈴玩到隻手起水o卜-o-"

真係曲街=.=....希望洗頭果陣唔會痛o_o



2007 年 3 月 26 日  星期一   晴天


2007-03-26 分類: 未分類

琴晚夜左訓~因為好少可係度打ps2 部野食曬塵~好厚塵

我算係奇怪既青少年 鍾意睇書多過打機

部tv又係食曬塵XD~發現好多人未睇過我買左tv之後間房有幾完美XD~

所以放張相上黎先

我間房真係咩垃圾都有  不過算好=v= 細細間~有tv有電腦~

今朝遲左少少起身~返到公司發現今日帶果2本書-.- 唔係咁岩睇~

即係買錯書了......真大意=.=....因為果2本都係講1998年既經濟-0-....

e+手上只係得返大約6,7本書未睇=v=

應該仲要花2個月看吧=v= 睇曬d書就要決定自己想唔想做髮型師LU~

如果唔想做~咁就要轉行了~因為時間不能浪費

不過真係好難決定~自己唔係討厭...而且覺得剪頭髮唔錯~

但返工收工既時間...真係對我好影響...朋友們

下就係公司上網發現日本既髮型屋每日只工作8-9小時 好過份

但都未算 澳洲6-7個鍾ja hk有多好也不能這樣吧-0-

真的很想在外面世界走動~我要快d搵多d錢

下就同禎玩msn~俾人搶電腦~底抗左好耐~結果都係敗陣下來-0-

古來征戰幾人回~下次我一定抗戰到底

夜晚8點幾又有人黎整呢樣果樣-0- 不過好在10點都攪得掂收工~

展開極之短既24小時假期o_o



2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天


2007-03-25 分類: 未分類

返工野唔提o.o 無野好提XD~值得提既係~我今日又睇完一本書XD

收工~又係巴士訓著~796c易訓著過296c-0- 經過多次證明的@_@

到屋企~沖涼食飯~msn~同老聰玩cam-0- 好耐無開過-.- 個cam好多塵- -"

好難控制到自己唔笑-.- 結果俾聰話-0-

黎緊既星期2同聰去買野~聰又要食日本野@0@ 真貪食~

聰:以前無錢食∼而家有錢要食多d

有錢我咁多∼都話無錢-.-......好過份∼0∼

至於再下個星期二....我想去接人收工 唔知得唔得呢

今日又係無咩野打=v= 呵呵



2007 年 3 月 24 日  星期六   晴天


2007-03-24 分類: 未分類

阿媽同老豆改左期拜山~變左做聽日~即係我...被耍了~

無所謂了....親戚要說什麼都好.....反正我中2無讀之後~

我就一直被貼上壞孩子3個字~每次不是說我沒前途就是無出息~

但4月1號打算照請~照樣同ricky講拜山算了~我想休息多日~

今日係公司想睇返下d書~但又有野做~無得睇~

希望聽日無咩野做~我想追返呢幾日無睇既份量.....

收工返到屋企後~沖左好耐涼~放鬆曬....算是叫擊退這幾天來的精神壓力吧=o=