打住一半既日記先@_@ 出完街返黎打埋下面果半=V=
今日好遲先起身~發夢見到禎-_-"................(汗=0=)
一起身就望下個市=.= 無咩變動=v= 所以今日唔理佢=v=
上日記~發現普通會員個留言數原來有限制-.-"
只要過左某個數~新既留言就會將舊既留言推去del-0-
太殘忍了~.~ 回憶黎架wor=.= 唔可以del @_@
所以我決定做vip 功能多好多
落街買m記~順手過數申請vip @_@ 過完數去m記買野食~
返到屋企要用數碼相機影低張收據俾人地睇-0-
但個數碼相機唔知去左邊~阿妹間房真係好多垃圾...我完全搵唔到....
(有上過我屋企既~都應該知佢間房有幾恐怖-.-)
結果搵左2粒鍾都係搵唔到~謂有用cam影~
影左好多次=.= 先影到2張清d既~真係pk=v=
攪掂完之後又訓左陣=.=" 現在起左身-.-
等緊阿聰收工~0~ 7點幾了-.- 仲未收工-.-....阿彌陀佛~
----------------------------------------------------
返到屋企lu-0- 因為7頭聰突然又話唔買野-.-
所以直接去左食小金井=v=" d野食都要等好耐下=v=
我食左牛肉拉面~同埋鹽燒秋刀魚定食~好正XD~
1人食左1百蚊@0@ 食到好飽=v= 之後周圍行=v=
行左去景林度坐~吹左陣水=v= 傾完計~佢直接返樓上=.=
我慢慢行返尚德=v=
夜晚玩啞鈴玩到隻手起水o卜-o-"
真係曲街=.=....希望洗頭果陣唔會痛o_o |