今日公司無咩野做~幫阿joe染髮~染完掉返轉佢幫我染XD
因為太耐無攪過自己個頭lu=0=
染染下~阿禎同佢家姐黎左公司整頭髮~
阿禎同我染同一隻色=0= (應該係同一隻吧=.= 沒記錯的話)
不過我果隻~自己加左料-.- 染完好鬼深色-0- 又要洗返幾日頭先睇到色-v-
夜少少係公司訓著左-.-....太眼訓了-.-....都是琴晚太夜睡的錯=.=
訓到清場=0= 然後收工~
收工ricky叫了我跟禎她們吃飯=v=
食飯果陣-.- 又俾ricky攪到好唔知點咁=.=....好唔習慣=_=
感覺上...好像我說什麼=.= 都會被他借題發揮=_= 還是少說話好了=_=
雖然對他的行為不反感=.= 但始終不太喜歡那種強人所難既感覺.....
食完飯陪禎等埋車~我就坐796c返去找斌同聰b佢地~
上到車~同狼傾電話-0- 唔好話我日記無你出現- -^ 你日記成日都係你老公=.=
隻狗狗應該唔會有事既@_@ 唔好咁頹啦你@_@
就落車~阿禎打黎傾左陣-0- 咁快返到屋企-v- 感覺山路要走好久-.-
係電話度~無左食飯果種氣氛~個人自然返好多~"~ 帥氣十足O_O
落車後~行去搵人-0- 又係指地位置吹左粒幾鍾水~
因為大家要返工返學~早早散場-v- 回家沖涼~飲湯~然後訓攪 |