Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天


好迷網 分類: 未分類

原本想係自己果個數量有限既豬腦入面...抽返首詩出黎型用e+既頹廢同矛盾心情-.-

但我點搵都搵唔到一首岩用-.-....突然失憶-_-.......

算了=.= 那直接打今天的日記吧=_=

係公司一直睇書到3點幾先有野做~但一做就做到收工=.=....

阿表弟黎左整頭髮=.=...講左咁多日....今日先出現-_-

但無見咁耐-.- 佢高過我了-.- 定一樣高-.-? 唔知-.-

但肯定我比佢帥~"~ (別插=.=)

個衰仔整色=v= 整完唸住幫佢剪架=0=

但原來佢跟住要去見女仔-0- 所以都係放棄呢個念頭-0-

點講....我e+出錯機率都仲係好高=.= 廢時剪到佢樣樣衰去見女仔=.=

收工後~條街好凍.....好凍=_=.....坐車返屋企又訓著左=_=

我真係咁累=_=? 我要陽光與海灘丫~鬆弛一下~0~

但我仲未識游水= = 真曲街=.= 最衰2年前唔比心機學-.-"

返到屋企~食完飯就去沖涼=0=

用花曬將小水點打在面上~有助清醒頭腦-v- ka



2007 年 3 月 5 日  星期一   雨天


2007-03-05 分類: 未分類

今日唔記得拎新書返公司~

4點後好悶-0-.....d客斷斷續續咁入....話佢多野做又唔係.....

係公司周圍呆下~做下野~又訓下攪=.=....直到晚上出糧~

呢個2月有9天新年大假+埋5天半既病假=.=

份糧一共出4千9百幾蚊=.=....(成個2月的=.= 不是半期糧)

如果無請假=v= 應該有8千多元吧=_= 只怪我那幾天病得像小雞般-.-

同埋今日落雨=0= 完全估佢唔到-v-...聽日天氣會凍d~各位要小心身體-0-

呢排進入思想混亂既狀態-.-....要好好控制一下自己-.- 唔可以亂唸野-.-...



2007 年 3 月 4 日  星期日   晴天


2007-03-04 分類: 未分類

今日公司無咩野做~幫阿joe染髮~染完掉返轉佢幫我染XD

因為太耐無攪過自己個頭lu=0=

染染下~阿禎同佢家姐黎左公司整頭髮~

阿禎同我染同一隻色=0= (應該係同一隻吧=.= 沒記錯的話)

不過我果隻~自己加左料-.- 染完好鬼深色-0- 又要洗返幾日頭先睇到色-v-

夜少少係公司訓著左-.-....太眼訓了-.-....都是琴晚太夜睡的錯=.=

訓到清場=0= 然後收工~

收工ricky叫了我跟禎她們吃飯=v=

食飯果陣-.- 又俾ricky攪到好唔知點咁=.=....好唔習慣=_=

感覺上...好像我說什麼=.= 都會被他借題發揮=_= 還是少說話好了=_=

雖然對他的行為不反感=.= 但始終不太喜歡那種強人所難既感覺.....

食完飯陪禎等埋車~我就坐796c返去找斌同聰b佢地~

上到車~同狼傾電話-0- 唔好話我日記無你出現- -^ 你日記成日都係你老公=.=

隻狗狗應該唔會有事既@_@ 唔好咁頹啦你@_@

就落車~阿禎打黎傾左陣-0- 咁快返到屋企-v- 感覺山路要走好久-.-

係電話度~無左食飯果種氣氛~個人自然返好多~"~ 帥氣十足O_O

落車後~行去搵人-0- 又係指地位置吹左粒幾鍾水~

因為大家要返工返學~早早散場-v- 回家沖涼~飲湯~然後訓攪



2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


2007-03-03 分類: 未分類

深夜-.-...快4點了-.-....縱使我e+好無精神~但都唔多想訓=_=

今日公司好多野做~1返到去就做~做到夜晚差唔多收工~

返到屋企無所事事~隻眼又無力睇書~阿妹拎左d m記返屋企~話公司太多-0-

結果食左少少~食完幫自己"汁"陰整左負離子~剪短左少少@_@

(事關d陰太長-.- 俾眼鏡托到灣起左- -^)

整完即場帥多左幾倍@_@ 唔係講笑XD~

沖埋個涼~周圍上下網~睇左好多笑話~笑死左....

好耐未試過笑咁耐-.- e+網上面真係咩人都有-.-

1睇就差唔多2個鍾~最後去左玩啞鈴@_@

之前拍拖~基於某種原因~我放棄左啞鈴半年有多=.= 呢幾日都拎返黎玩=v=

感覺大不如前=.= 我現在跟一隻小雞沒什麼分別=.= 軟弱無力=.=

不過體重已經明顯開始向上升返>o< 變做肥仔>o<



2007 年 3 月 1 日  星期四   晴天


2007-03-01 分類: 未分類

咩事都無發生~但唔知做咩好頹廢=_=

今日又遲起身....又遲到....但我真係鍾意睡魔多過份工XD~

所以都算了@_@ 唔會遲到無左勤工就ok啦@_@

因為係新年過後~公司異常的寧靜-0-....

我中午12點坐到夜晚7點8個字先開始洗第一個頭-.-"

足足坐左7個幾鍾~係度睇書-.- 究竟我今日返去做咩-.-

可能因為坐左咁耐-.- 所以e+咁頹廢-.-.....唉-0-

打完=v= 準備沖涼了=v=....