身上有很強烈既頹廢氣息=.=......係因為就黎又要返工=.=?
定係比其他野影響到呢=.=.....今日又訓到中午=.=
之後起身食野~睇左陣書~3點半咁上下就出左門口搵細a佢地=.=
去銅鑼灣什麼什麼書城=.= 4條友周圍轉黎轉去=.=
完全唔知間野係邊=.=" 係咁問人=.= 覺得d人有亂指既成份-.-..
搵左半粒鍾咁上下先搵到=.=....原來係之前接阿禎果頭附近~好鬼近=_=
入到書城~4個就走散曬去睇書=0= 斌就睇果d文學書=.= 太深奧了=..= 我完全唔識=..=
細a同sam就睇d愛情小說咁上下既書-.-" (大概係果類吧=0=)
我依舊睇理財同投資=v=.....可惜睇左好耐都無咩書岩我=0= 最後我只買了一本書=.=
佢地各買幾本-0- 係書城入面行左2個幾鍾-0- 買完就返將軍澳食飯-0-
食完就返屋企~0~ 返到屋企=.= 唔知做咩=_=
上左自己中學整既一個網站=.= 睇左好多愛情小說=.=.....真汗=.=
咁都算=.= 仲要睇到眼濕濕=.=.....真幹= =
好回味整呢個網果陣既感覺=0= 那時只有14,5歲=v=
呢個測驗真係唔知好定壞-_-
你的愛情,不但成熟,而且沈實。有種境界叫:「見山又是山,見水又是水。」你大概就是如此吧!你終於可以很溫柔地看待不同愛情階段的人,並且可以很溫柔的陪伴和對待對方,你不企求長相廝守的承諾,因為你深知其中難處;你不會殘忍地打破愛情中年輕人的夢想,你只會微笑地等他看見當中的幼稚、無知。如果,有個人能真正地愛到你,也真正被你所愛,那麼一定是件幸福的事;不,不止是幸福,應該說,這才是最浪漫的事。 |