Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2007 年 2 月 27 日  星期二   晴天


2007-02-27 分類: 未分類

我可以連續打幾多日既日記呢@_@ 已經好幾天了XD@_@

放完大假~返左1日工~今日又放假=v=

真是有夠pk的=v=.....帥丫~

12點幾先起身~因為琴晚睇書睇到4點-_-"

起身~食野~睇下動畫~然後又係睇書-.-.......

花左幾日~終於又ko一本400頁既書=v=

睇經濟書真係唔急得呢=_= 又要唸又要消化=.=...

夜晚食完飯同斌係電話吹左粒幾鍾-0- 睇黎我手提又快爆分鍾-.-

傾完電話又同人msn=v= 聰應該不會有事吧=_= 希望無事啦=_=

又有同細a講起笨琪=.= 點知=.= 等多陣=v=

琪就add我了= = 夠邪了吧=v=

傾左陣@_@ 傾到我e+打緊日記@o@(深夜2點多了)

老實說呢@_@ 我識既女仔之中~你真的很強-.-(好屈機-.-)

但正正因為我前面有你呢d咁巨大既影子=.=

所以=v= 我一定會加緊腳步=v= 唔會俾自己放鬆下來=v=

新人類*琪-.- (我給你的名字XD)

雖然學業重要~但我始終認為身體最緊要@.@



2007 年 2 月 26 日  星期一   晴天


2007-02-26 分類: 未分類

呢幾日都係咁打日記=v= 真係少有=.=

放完假第一日返工-0- 又遲半粒鍾=v= 無人捉=v= ya

收到開工利士100蚊=v= 同埋亞力士大人既2封20蚊=v=

今天工作量少到爆=v= 同預計既一樣-.- 今日拎左3,4個鍾睇書=v=

差唔多入夜果陣~仲行左去田園睇書~wow @0@

真係奇蹟丫>O< 富爸爸現金流丫>O< 仲要係繁體版>o<

2話不說就買了@_@ 你知道嗎>.< 為了找你...我找得多久>.<

總結=0= 今天真的十分悠閒=v=



2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天


2007-02-25 分類: 未分類

新年最後一天既假期-0- 由於應承左屋企人去飲茶=.=

所以今日好早就起身了= = (其實我成11點先起身-.-)

落到3樓酒樓好多人呢=0= 老豆去左攞位先=.= 所以我同阿媽唔洗等=0=

好耐無去酒樓~0~......又係食好多蝦餃=v=

但無再好似以前咁~整係單吃蝦餃咁悶= =

食完野同2位親愛的家人去漫步海邊~可惜今天出奇的熱丫=.=

係海邊坐左陣=.= 阿媽已經話走了= =^ 汗

係海邊好有自由自在既感覺=v=...好喜歡>o<

返到屋企就周圍悶-.-..呢度坐下-.- 果度坐下-.-

一個好悶既下午=.= 同一個好悶既晚上= =

ps:原本搵左張騎士背景既桌布-.-

真係超鍾意-.- 天堂既騎士丫>.<

但因為張圖太鮮=0=同我日記格格不入>.<

唯有用黑妖代替...

如果呢張黑妖係100分>.<

咁果張騎士就係1000分>.<

我根本無法忘記那3年的天堂回憶呢=.=

我承應我是戀上騎士到一個十分pk的地步= =

270%戀上=v=



2007 年 2 月 24 日  星期六   晴天


2007-02-24 分類: 未分類

身上有很強烈既頹廢氣息=.=......係因為就黎又要返工=.=?

定係比其他野影響到呢=.=.....今日又訓到中午=.=

之後起身食野~睇左陣書~3點半咁上下就出左門口搵細a佢地=.=

去銅鑼灣什麼什麼書城=.= 4條友周圍轉黎轉去=.=

完全唔知間野係邊=.=" 係咁問人=.= 覺得d人有亂指既成份-.-..

搵左半粒鍾咁上下先搵到=.=....原來係之前接阿禎果頭附近~好鬼近=_=

入到書城~4個就走散曬去睇書=0= 斌就睇果d文學書=.= 太深奧了=..= 我完全唔識=..=

細a同sam就睇d愛情小說咁上下既書-.-" (大概係果類吧=0=)

我依舊睇理財同投資=v=.....可惜睇左好耐都無咩書岩我=0= 最後我只買了一本書=.=

佢地各買幾本-0- 係書城入面行左2個幾鍾-0- 買完就返將軍澳食飯-0-

食完就返屋企~0~ 返到屋企=.= 唔知做咩=_=

上左自己中學整既一個網站=.= 睇左好多愛情小說=.=.....真汗=.=

咁都算=.= 仲要睇到眼濕濕=.=.....真幹= =

好回味整呢個網果陣既感覺=0= 那時只有14,5歲=v=

呢個測驗真係唔知好定壞-_-

你的愛情,不但成熟,而且沈實。有種境界叫:「見山又是山,見水又是水。」你大概就是如此吧!你終於可以很溫柔地看待不同愛情階段的人,並且可以很溫柔的陪伴和對待對方,你不企求長相廝守的承諾,因為你深知其中難處;你不會殘忍地打破愛情中年輕人的夢想,你只會微笑地等他看見當中的幼稚、無知。如果,有個人能真正地愛到你,也真正被你所愛,那麼一定是件幸福的事;不,不止是幸福,應該說,這才是最浪漫的事。



2007 年 2 月 22 日  星期四   晴天


2007-02-22 分類: 未分類

今日起身.......-.- 頂-.- 12點3-.-....遲到-.-......

咩都唔理打個電話俾狼先= = 然後落床換3~趕去大埔了=_=

開頭以為要成個幾鍾先去到大埔-0- 點知1個鍾就攪掂-0-

回程果陣返將軍澳仲快-0- 架74x回程無周圍轉-0-

45-50分鍾咁上下我就由大埔返到將軍澳-0- 超快耶-0-

我唸有私家車既話-0- 半粒鍾就足夠曬了@_@

一入到大埔-0- 就俾狼妹屈-0- 根本唔關我事耶大姐-0-

你唔記得打俾你老公=.= 完全同我無關係=.=....

完全唔關我遲到事>o< 呢方面我要申請抗議o_o

不過見到狼果個怕老公嬲既死樣o_o 好好笑@_@ 笑左成日@_@

午餐又食壽c@_@ 吃了180蚊@0@ 粉飽的~

然後去左書局望書@_@.....好想搵下有無富爸爸現金流成人版買=0=

可惜係無既=.=......邊度先有呢~0~

再來見到阿薯=.= 唷=.= 她說我樣子變了=_=" 我也感覺到你樣子變了= ="

始終唔太熟=.=......沒有太深刻既印象-0-"

至於阿狼就睇得出我瘦左~.~....你已經唔係第一個講我>.<

我一定要變返肥>.< 

之後同佢地行多陣~就去左仙"蹟"岩飲下野-0-

飲多陣~我就閃人lu@_@ 去左搵anson拎返d書~好在佢係大埔-.- 未出街-.-

拎完書~就閃返將軍澳了@_@

返到屋企~玩msn~之後呢度呆下~果度呆下~食飯~沖涼~幫老爸剪頭髮~染髮=.=

咁就一天了=0= 始終係房度得自己一個~仲未習慣到=_= 唉=_=

在這個充滿回憶的房間=_=...我何時才能真正的放下呢~.~