琴晚點幾2點落床訓~但唸野唸到3點幾先訓著-.- (不要問我唸什麼-.-)
訓著左之後又係訓得唔好~斷斷續續咁起左幾次身~但竟然可以駁住發返原本發緊既夢= =
我又是夢到禎XD @o@ (不要問我夢到什麼)
訓醒之後~懶床左陣~發現成身都好痛-_- 由其對腳-.- 完全唔知咩事-_- 同埋勁眼訓~
係床度望望個鍾~wow~12點多了~落床擦牙換3~去左將軍澳戲院買豬仔俠3既戲飛-0-
出apm買野~買3買鞋~ 那去吧-0-
褲<--我8個月無買新的了o_o
鞋同T恤<--將近一年沒買新的o_o
太耐啦-.- 實在太耐無買過新3新褲啦-.- 所以自己都有一股禁閉左好耐既購物慾-0-"
去apm最先係買鞋~買左對converse
食完去Bauhaus睇3同褲~我試左2條褲~買左其中一條~另外仲買左條布帶~加1件T恤
3樣野+埋對鞋多謝1470蚊-0- 終於將忍了這麼久的購物慾都發洩出來@0@
今次個SELL士@o@ 係暫時見過既~俾意見俾得最中肯既一個-0-
買完野就返屋企LU-v- 著新衫耶我要-v-
下半部= =
係屋企休息左陣~5點鍾出門口~今日禎開左陣ot @_@ 等多左幾分鐘@_@
陪佢返左屋企先~係車度=.= 超眼訓=.=
因為周圍d人都係度訓攪=.= 攪到我全程都唔想講野~個人勁呆=0=
落車~上左禎屋企-v- ok令-v- 唔係講笑-v- 坐左陣-0- 細佬幫我叫外賣食-v-
禎間房好多公仔=v=" 仲睇左少少相-3- 可愛-3- (睇相先知原來果舊野係澳門-0-)
係佢屋企睇電視到9點~就坐車落戲院睇豬仔俠3 -v-
睇左2粒幾鍾-v- 套戲我俾60-70分左右啦=v= kaka
睇完陪禎返屋企~之後自己都回家了~
因為太眼訓=.= 唔打太多字=.= 但如果我聽日先打~我又訓唔著=v= 呵呵
PS:
夜晚訓唔著係因為唸緊買幾點飛好=0=(信唔信-0-?)
係唸緊你=0= 至於唸咩=0= 不要人當面說一些難為情的東西啦=0=
個夢就-0-.................真係d普通野@0@ 夢到2個人去左旅行@0@
陽光=v= 海灘=v= 夜空=v= 星星=v= 唔-0-....仲有-0-....詳情忘了-0-
我整係記得-.- 每次醒完-.- 訓返落去-.- 旅行緊既地方就唔同左-.- (汗)
|