琴晚......好好好好好夜先訓....我都唔知有幾耐未試過-_-"
講明-.- 我肯定唔會有下次-.- 唔夠訓既感覺-.- 非常之討厭-.-"
話說琴晚1點幾想訓既時候~琪add左我~要玩cam~同佢玩左半粒鍾~
由於著左波3同咁岩除左眼鏡~俾佢不斷咁讚帥同大隻@_@ 心中暗爽XD~
玩完cam-.-....又同佢傾左差唔多2粒鍾電話-_-.....傾左ok多野~0~
有幾樣野俾佢插得好甘=0= 插得好準~.~ 好認同~
我真係好多時~都唔明女仔唸緊咩/_\.......真係無用/_\.....得閒記得教下我/_\....
不過有認同~當然也會有唔認同-v-
我好唔認同琪果句.........唔識拒絕........所以就一腳搭2船既借口....
真係好爛-0- 當初唔係你呢種唔識拒絕既性格既話~你會有一個好愛你既男朋友(你信唔信?)
傾完之後~
4點訓左攪....4點半-.- 狼妹打黎-.-....嘩-.-...老妹-.-......你食錯藥丫-.-? 幾點丫大佬.\_/.
結果傾左幾句就收線再訓過~
到今日....超級之眼訓.....想死.....坐係度~唔洗一陣就訓著左~
夜晚就收工果陣~妍打了給我~0~.........傾左一陣~
約左係呢幾晚~是但一晚出黎見一見~由果日之後~到e+都無見過=_=....
我拎返佢留左係我屋企既3俾佢~同埋我問佢拎返屋企既鎖匙~
睡眠丫~睡眠丫~睡眠丫~睡眠丫~ |