Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2007 年 4 月 25 日  星期三   晴天


2007-04-25 分類: 未分類

一朝早.....好似9點....收到妍既sms~妍話今日唔得閒~

要改第2日先俾返d野佢~看樣子好像不開心.....保重吧........

睇完sms又訓過~1訓就11點幾....遲到~

落到樓~怡打電話黎~吹左陣水~1如以往=.=

佢又重點指出我個樣同我個拍拖次數唔岩比例=.=....有得睇架咩=.=

係拍得小丫=.= 你吹咩=.=

返到公司~呆左坐係度=0=.....今日幾乎係無笑過.....

除左同阿joe一齊串肥仔果陣有笑左幾下=.=

呆下呆下~打開個電話.....d sms積左好多係度.....

唔知由幾多個~俾我del到得返6x個~差唔多全部都係阿禎d sms=.=

收工慢慢行去坐車~好似隻龜咁慢-.-" 上到車~以一個無人能敵既速度訓著左~

訓到總站先起身~之後又以一隻龜既速度行返屋企=.=

返到屋企~搵禎=v= 我已經頹夠=0= 唔想再咁樣=0=

再這樣子~我肯定晚晚失眠~而且都大個仔o_o 要面對o_o 要面對o_o

向禎表白了@0@ 打完堆字...send出去果陣=.= 個心跳得超快=.=....

差一點就呼不了氣.....不過-v- 我得左耶



2007-04-25 分類: 未分類

一個無攪好訓既夜晚



2007 年 4 月 24 日  星期二   晴天


2007-04-24 分類: 未分類

今日分享個網俾大家XD~如果你喜歡大自然既景色的話~你應該會鍾意睇~

個網址應該係由我16歲果陣已經開始keep住~直到e+~我成日都會去睇=v=

因為真係好令.....................同埋首背景音樂都好好聽架^o^

http://myweb.hinet.net/home3/choh/sunset.htm

夜d先再打今日既日記

-------------------------------------------------------------

今日放假~全日都可以話係屋企~

朝早~好早醒~去銀行拎錢~唸住唔多人~點知都係多=.=

拎完~返到屋企再訓過~之後過多陣~無啦啦紅雨-0-

成日都幾乎整係同禎一個MSN>3<  msn到佢收工=v=

搭一個字先落去坐車o.o XD~

食飯前係度汁妍d野=o= 如無意外~聽晚俾返佢=0=



2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


2007-04-23 分類: 未分類

琴晚......好好好好好夜先訓....我都唔知有幾耐未試過-_-"

講明-.- 我肯定唔會有下次-.- 唔夠訓既感覺-.- 非常之討厭-.-"

話說琴晚1點幾想訓既時候~琪add左我~要玩cam~同佢玩左半粒鍾~

由於著左波3同咁岩除左眼鏡~俾佢不斷咁讚帥同大隻@_@ 心中暗爽XD~

玩完cam-.-....又同佢傾左差唔多2粒鍾電話-_-.....傾左ok多野~0~

有幾樣野俾佢插得好甘=0= 插得好準~.~ 好認同~

我真係好多時~都唔明女仔唸緊咩/_\.......真係無用/_\.....得閒記得教下我/_\....

不過有認同~當然也會有唔認同-v-

我好唔認同琪果句.........唔識拒絕........所以就一腳搭2船既借口....

真係好爛-0- 當初唔係你呢種唔識拒絕既性格既話~你會有一個好愛你既男朋友(你信唔信?)

傾完之後~

4點訓左攪....4點半-.- 狼妹打黎-.-....嘩-.-...老妹-.-......你食錯藥丫-.-? 幾點丫大佬.\_/.

結果傾左幾句就收線再訓過~

到今日....超級之眼訓.....想死.....坐係度~唔洗一陣就訓著左~

夜晚就收工果陣~妍打了給我~0~.........傾左一陣~

約左係呢幾晚~是但一晚出黎見一見~由果日之後~到e+都無見過=_=....

我拎返佢留左係我屋企既3俾佢~同埋我問佢拎返屋企既鎖匙~

睡眠丫~睡眠丫~睡眠丫~睡眠丫~



2007 年 4 月 22 日  星期日   晴天


2007-04-22 分類: 未分類

今日公司無咩野做o.o

今日俾ricky問左我琴日死左去邊o.o...汗

明明好好演技o.o 佢係咁問~我係咁話唔知o_o

問左十幾條問題之後o_o 佢再問多條o_o...係咪同禎出去o_o......

o......我的天o_o 我竟然忍不住傻笑左下o_o 衰左tim o_o 被他知道了-v-"

不斷的被他說死仔o_o....(汗耶)

就係呢個時候-.-...肥仔出現-.-.........肥仔又係度語無倫次...-.- 好好笑~

肥仔係咁係度so對手出黎望塊鏡~照黎照去~

之後ricky問佢:你估你大力d定我大力d丫啦?

肥仔:一睇知你唔夠我黎啦

ricky:洗唔洗試下?

肥仔:怕你丫

之後ricky即黑去左拎張圓鄧出黎~之後同肥仔講-0-

ricky:咬手瓜啦~死肥仔~唔俾d教訓你~你唔識死

肥仔:你輸左請我食飯

我坐左係度數開始-.-...超好笑-.-

一講完開始-.-...肥仔俾ricky3秒ko左-.-...

一共玩左2次~2次都係3秒就ko左肥仔~

笑到我停唔到~阿joe知道左之後就勁串肥仔~

肥仔話自己未食飯~唔認書~ricky足足串左佢十幾分鍾-v-"

ps:ricky話如果我同人提起呢件事~

要我重點提示佢3秒ko左肥仔o.o

由其係對阿禎提起就更加要wor o_o

我e+非常重點咁提示左了XD~真係服左佢=v= 哈

肥仔輸完俾ricky之後∼食埋飯∼又周圍撩人-.-...

走埋黎同我講:你夠唔夠膽同我咬手瓜丫

我:我投降∼你放過我∼我要睇書...

肥仔:都話你無用架啦

我:點解你唔可以好似我咁熱愛和平呢?<--我講呢句果陣∼講得超有耶穌feel XD

之後ricky又出現

ricky:算啦~肥仔~呢度無人會輸俾你架

肥仔:咩無丫∼我唔會細力過佢架(佢指緊我-.-)

之後肥仔d說話越黎越難聽-.- 有粗口的-.-

頂佢唔順~終於應承同佢玩咬手瓜=__=" 我拎起衫袖o_o 開始同肥仔講o_o

我:你又何苦呢肥仔~.~

一共同肥仔玩左幾鋪=0=....大概每鋪平均ko佢既秒數係6-7秒=0=....

其中有一鋪=.= 俾ricky拍低左=.= 想del左佢=.= 這些東西有什麼好影=_=....

要搵個方法del左佢-.-"

整件事情完結左之後-.- 肥仔輸完仲一樣係咁串-.-....

真係無人頂得佢順=0= 救命~我服左佢