超深夜了~個人有d累~但我都要打埋日記先訓-3-
今日全日都幾乎不在家~朝早~係屋企~同阿妹傾計~
阿妹竟然同我講~佢既男朋友-0-....比左句評語我丫~
句野係咁-->"佢成個人既靈魂就係曬佢"爬"牙度"
我聽完之後~第一個反應係@0@-->:阿妹~我對你男朋友既好感度增加丫@@"
呢個比喻~我好鍾意o_o 雖然唔知佢指緊我笑果陣~定係講野果陣@0@
但句野真係ok哄到我~
到12點3左右~出門口找禎禎~今次又係地鐵站入面等~呢次我見唔到佢-0-
俾佢入左黎拍左拍~先知咩事-v- 我仲呆下呆下-0-
去搵ricky~傾左陣計~之後開始幫禎整負離子~
已經唔知有幾耐~未試過夾一個負離子要用我8,9個字以上~
平時d學生妹~夾15分鍾就算XD o.o(我都幾無人性o.o......)
但禎個頭太傷了~老大同我都怕會開差到7彩~所以唔俾d藥水放太耐-v-
但傷成咁~真係怕會o亂返-V- (我幫妳拜神o_o 無事的XD)
個頭整到接近尾聲~係洗頭床度拎阿禎個頭黎玩o_o 嘩o_o 睇你洗得幾爽o_o(笑)
整好曬~交俾老大剪~我係度發夢~個天係咁落雨~攪到我成個人都好呆-0-
呆到7點幾~同禎去食野~唔知食咩好~行下行下~去左食沙嗲王~等左一陣位~
入到去~坐正成個場既正中間~好鬼嘈~睇陣餐單~叫野食~我食意粉~
禎食拉面~但禎碗面-.-....好巨大-.-.......食完之後2個都飽死~
不過仲有6隻餃子要食囉=0=........係度玩包剪X~輸左既食~
原本都係唸住~佢食唔落~我食曬佢~但我竟然win了@0@
差包剪輸到無得輸既我~竟然win左@0@ 呵呵~呵呵~
可惜只玩了一鋪XD~食曬之後~真係飽到死左係度~
好飽咁去行朗豪~行左陣就坐車回將軍澳~去左坐93k-3-
唔好成日唔夠訓丫你/_\ 充足睡眠好重要架>3< 唔係一陣病左點算呢=3=
睇我成日訓到隻死豬咁~就知訓~係有幾重要啦~
陪禎回家後~個老天就開始心情差~d風無啦啦超大~d雨又無啦啦大粒左~o曬咀~
出去到~296m仲要走埋-.-.......................................................
企左3個字係度食風等車~加埋果d雨點~凍到係度震下震下~大佬....你唔好再大風d.......
但好在這是她回家後的事XD~不然她病了就-->oh my~
返到尚德~搵細a~然後再行去搵埋斌同聰~落雨無地方好去~
去左買燒夜~爛斌嘈要上細a屋企~但細a唔比~
唸左陣~主動提出比佢地上我度~反正我百幾年先比你地上黎一次XD~
係度吹水~睇線上電影~睇笑片~笑死左我~哈哈~同阿禎出街已經笑左好多-3-
估唔到返屋企都仲要笑~差不多3點佢地就走曬lu~
PS:沖完涼之後,將禎給我的那三張紙~花左5,6個字既時間~好認真咁重新再睇多一次~
唔......暫時我既反應係......唔知應該講d咩野好~
點講呢......總之我有幾種感覺同想法浮現左出黎~
but~多謝你肯俾我知呢d野
好了~打完~眼皮超重~是時候上床子了~
留意一下我打完日記的時間是幾點~就知現在有幾超深夜~
等我訓返夠本先起身~ |