Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2007 年 5 月 24 日  星期四   晴天


2007-05-24 分類: 未分類

11點左右起身~同志華msn~原來2個都無野好做~

結果叫佢黎我屋企打機~不過2個去左尚德街市買野食先~

買左好多野食~又炒粉~又豆腐花~又雞翼~

上到屋企~1路食~1路玩sd vs raw2007~真係爽~好好玩~

有朋友陪打機~先叫打機架ma~

老實講~得自己一個既話~我真係唔鍾意打機~因為好悶~

打多陣~細a就黎埋~佢黎借焗爐~佢想整蛋糕俾阿狼~

開頭唸住佢一個人攪曬架XD~但後尾都係幫左小小手~

我幫手打蛋~志華係度整餅底~攪左輪~又俾返細a整~

但細a衰左-0-......焗唔到-0-" 佢成個人都好頹~下次再黎過啦~

再唔係~我叫d整蛋糕高手教你XD~~

志華係6點幾就走左~而細a就同我吹水吹到7點幾~



2007 年 5 月 23 日  星期三   晴天


2007-05-23 分類: 未分類

朝早訓醒~係屋企msn~無咩野做~下就去左搵禎~夜晚老大話要唱K~

搵完禎~係尖沙咀行左陣~

俾人話我唔出聲~sor ^_^~我性格如此~但改善工程盡力進行中^_^

去左美心食飯~我食鹽焗雞飯~禎食夏威e~P沙~

因為貪玩~飛左支牙籤落去禎杯野飲度~我真係好on9=.=

食完飯~去搵老大~係佢度坐左陣就出發~(我又唔記得佢個fd叫咩名了)

唱2粒半鍾k~我只係唱左幾句-0-

唱完就返將軍澳了~坐n293~原來係要落車先do 8達通~我都完全唔知~

如果係我上車先~我實會中招~係車度訓攪~2個都唔知醒~遲左1個站~

結果係翠林行返去上~行行下見到小強~禎的反應很大=v=

始終女孩子都是怕這些東西=v=

越過了第一隻後~再前多少少~再見到2隻定3隻小強~結果禎投降了~

最後行回翠林坐的士回家=v=~陪到佢返屋企樓下~我又再坐的返尚德=v=

返到屋企2點=v= 好可愛=3=



2007 年 5 月 22 日  星期二   雨天


2007-05-22 分類: 未分類

呢排係咁落雨~身邊唔少人心情都差左~

而我屋企~阿媽突然病左~有d發燒同胃病~希望快D好返~

老豆呢排又要加班~成日好夜先返屋企~攪到e+屋企死氣沉沉呢~

真係突然有種~這頭家快要由我擔上的感覺~哈哈~

琴晚好突然咁請教阿妹結他~原因係想試下接觸下~睇下係咩一回事~

一聽就聽左阿妹講一個鍾既理論~聽完之後~

自己拎左佢個木結他黎練~練左2個幾鍾~發現都幾有趣~

不過相信我唔會花時間落去o,o~間唔中玩下就可以了~



2007 年 5 月 20 日  星期日   雨天


2007-05-20 分類: 未分類

星期日~訓到唔知幾點先起身~全日向屋企悶~因為係咁落雨~

好似仲話要落成個星期tim~唔通真係連天都唔鍾意我XD?

人必需經一事才會長一智,經一番的挫折,才會長一番見識!

同樣道理o_o 不經事不長智喔XD



2007 年 5 月 19 日  星期六   雨天


2007-05-19 分類: 未分類

超深夜了~個人有d累~但我都要打埋日記先訓-3-

今日全日都幾乎不在家~朝早~係屋企~同阿妹傾計~

阿妹竟然同我講~佢既男朋友-0-....比左句評語我丫~

句野係咁-->"佢成個人既靈魂就係曬佢"爬"牙度"

我聽完之後~第一個反應係@0@-->:阿妹~我對你男朋友既好感度增加丫@@"

呢個比喻~我好鍾意o_o  雖然唔知佢指緊我笑果陣~定係講野果陣@0@

但句野真係ok哄到我~

到12點3左右~出門口找禎禎~今次又係地鐵站入面等~呢次我見唔到佢-0-

俾佢入左黎拍左拍~先知咩事-v- 我仲呆下呆下-0-

去搵ricky~傾左陣計~之後開始幫禎整負離子~

已經唔知有幾耐~未試過夾一個負離子要用我8,9個字以上~

平時d學生妹~夾15分鍾就算XD o.o(我都幾無人性o.o......)

但禎個頭太傷了~老大同我都怕會開差到7彩~所以唔俾d藥水放太耐-v-

但傷成咁~真係怕會o亂返-V- (我幫妳拜神o_o 無事的XD)

個頭整到接近尾聲~係洗頭床度拎阿禎個頭黎玩o_o 嘩o_o 睇你洗得幾爽o_o(笑)

整好曬~交俾老大剪~我係度發夢~個天係咁落雨~攪到我成個人都好呆-0-

呆到7點幾~同禎去食野~唔知食咩好~行下行下~去左食沙嗲王~等左一陣位~

入到去~坐正成個場既正中間~好鬼嘈~睇陣餐單~叫野食~我食意粉~

禎食拉面~但禎碗面-.-....好巨大-.-.......食完之後2個都飽死~

不過仲有6隻餃子要食囉=0=........係度玩包剪X~輸左既食~

原本都係唸住~佢食唔落~我食曬佢~但我竟然win了@0@

差包剪輸到無得輸既我~竟然win左@0@ 呵呵~呵呵~

可惜只玩了一鋪XD~食曬之後~真係飽到死左係度~

好飽咁去行朗豪~行左陣就坐車回將軍澳~去左坐93k-3-

唔好成日唔夠訓丫你/_\ 充足睡眠好重要架>3< 唔係一陣病左點算呢=3=

睇我成日訓到隻死豬咁~就知訓~係有幾重要啦~

陪禎回家後~個老天就開始心情差~d風無啦啦超大~d雨又無啦啦大粒左~o曬咀~

出去到~296m仲要走埋-.-.......................................................

企左3個字係度食風等車~加埋果d雨點~凍到係度震下震下~大佬....你唔好再大風d.......

但好在這是她回家後的事XD~不然她病了就-->oh my~

返到尚德~搵細a~然後再行去搵埋斌同聰~落雨無地方好去~

去左買燒夜~爛斌嘈要上細a屋企~但細a唔比~

唸左陣~主動提出比佢地上我度~反正我百幾年先比你地上黎一次XD~

係度吹水~睇線上電影~睇笑片~笑死左我~哈哈~同阿禎出街已經笑左好多-3-

估唔到返屋企都仲要笑~差不多3點佢地就走曬lu~

PS:沖完涼之後,將禎給我的那三張紙~花左5,6個字既時間~好認真咁重新再睇多一次~

唔......暫時我既反應係......唔知應該講d咩野好~

點講呢......總之我有幾種感覺同想法浮現左出黎~

but~多謝你肯俾我知呢d野

好了~打完~眼皮超重~是時候上床子了~

留意一下我打完日記的時間是幾點~就知現在有幾超深夜~

等我訓返夠本先起身~