深夜1點啦~呵呵~仲未眼訓~
其實有無人知道~我越夜打既日記~係越感性~同埋越能表達到自己架呢@0@
可能因為夜晚~人人都訓曬~周圍都好寧靜~方便於思索~思考掛~我都唔知耶=v=
但我係喜歡夜晚果種感覺多過日頭~夜晚俾人一種好神秘既感覺~我鍾意-3-
今日日記換左背景圖~換埋歌~咁都未算~
我竟然連日記個名都換埋囉~因為~"為夢而想"呢個名~我用左5年啦~
由初初中一整自己既網頁~整日記~同留言版~都係用呢個名~
真係估唔到自己會換~完全估唔到~可能我受左咩刺激都唔定@0@
換日記名o_o 好神奇既事件~可能”呢個世界無野係無可能架”<--某人常說的~
但當然~我亦相信~有d野~永遠係人既心中都唔會有變^_^
另外換背景圖~引發左一段小插曲既出現~哈哈~神偷偉今次偷錯野~
呢排好多身邊既人~屋企都發生左d事~先是禎~後到狼妹~
發生咩事~當然唔方便打出黎~希望你地全部都無事~我會祝福你們~支持你們~
夜晚係屋企睇糖心~原來真係幾好睇~雖然未到入曬戲既地步~
但入面有角色令我好身同感受~有好多說話令我好有共嗚~
呢套戲真係有返咁上下水準~唔錯~
睇完同左好幾個人討論愛情觀~每個人都有唔同既睇法~說了會兒~
當中以志華既唸法~比較與我接近~
自己又同志華提起左~自己呢19年黎~對過幾多位女仔真正咁上過心XD~
認真咁數~1共有5個呢~
第一位:
發生係小學~我暗戀左一位學姐~我足足暗戀左成年幾~哈哈~
當時學識喜歡係咩一回事~好特別~第一次接觸呢種感覺~難忘~
第二位:
上到中學~今次又係一位學姐~同樣地~我又暗戀左呢位學姐年幾~
仲成日俾身邊既人拎黎做話題~成日俾人笑~果陣真係好怕羞=v=
第三位:
今次呢位叫琪小姐~我表白了耶今次~初初感覺兩情相悅~以為成功~
可惜事與願違~身邊幾位朋友都同時愛上琪~
而琪亦都舉琪不定~咁我可以點呢?痛苦了一段時間既我~決定離開~什麼都不管~
第四位:
妍小姐~1位帶給我很多歡樂同傷心的人~1位為我做過很多事的人~1位我永不會忘記的人~
記得由初初~我係旺角收工~成日送你返元朗~然後自己再返將軍澳既日子~真係好難忘~
我每次返到屋企都深夜2點多了~但還是很開心~
到後來~你跟我一起住~同之後所發生既事~我都不會忘記~
希望你日後的日子都過得好~我對呢位小姐既感覺~唔係用文字可以表達到出黎~
第五位:
禎小姐~我所認識既人之中~呢位小姐係十分笑得~成日都一個開心果咁既款~
但我知你會有唔開心既時候~我會盡自己既努力~希望可以令你以後既日子~盡量都唔再出現傷心~
雖然我們日子還淺~連數十天都談不上~很多東西都沒說服力~但我相信時間會證明^_^
今天見你msn說"麻木了"~看完的確粉頹廢~而且亂想了一通~
是對拍拖感到麻木了嗎.........還是離離合合令你很麻木......對什麼麻木了......
想了會後~是什麼都好~希望不要對我麻木~我受不了的~我會傷心/_\
PS:
開始打果陣係深夜1點-.- 但e+打完已經係深夜2點幾-.-...
我將所有精神都打左落d粉紅色字度~ |