Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2007 年 5 月 18 日  星期五   雨天


2007-05-18 分類: 未分類

嘩-v- 下雨天丫今日-v-

下就去左細a屋企~食左佢屋企既杯面~同飲左佢d 6力@0@ 爽

坐左陣就去打波~點知2條友去到無人~好o咀~但今日係星期5囉-.-

到有人黎果陣~打左陣~落大雨-0- 好大-0- 結果迫住要走-0-

禎好邪惡咁叫個天落耐d-0- 邪惡死了=v=

好在同細a返到尚德都無咩事@0@ 返到屋企馬上沖涼o_o



2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


2007-05-17 分類: 未分類

深夜1點啦~呵呵~仲未眼訓~

其實有無人知道~我越夜打既日記~係越感性~同埋越能表達到自己架呢@0@

可能因為夜晚~人人都訓曬~周圍都好寧靜~方便於思索~思考掛~我都唔知耶=v=

但我係喜歡夜晚果種感覺多過日頭~夜晚俾人一種好神秘既感覺~我鍾意-3-

今日日記換左背景圖~換埋歌~咁都未算~

我竟然連日記個名都換埋囉~因為~"為夢而想"呢個名~我用左5年啦~

由初初中一整自己既網頁~整日記~同留言版~都係用呢個名~

真係估唔到自己會換~完全估唔到~可能我受左咩刺激都唔定@0@

換日記名o_o 好神奇既事件~可能”呢個世界無野係無可能架”<--某人常說的~

但當然~我亦相信~有d野~永遠係人既心中都唔會有變^_^

另外換背景圖~引發左一段小插曲既出現~哈哈~神偷偉今次偷錯野~

呢排好多身邊既人~屋企都發生左d事~先是禎~後到狼妹~

發生咩事~當然唔方便打出黎~希望你地全部都無事~我會祝福你們~支持你們~

夜晚係屋企睇糖心~原來真係幾好睇~雖然未到入曬戲既地步~

但入面有角色令我好身同感受~有好多說話令我好有共嗚~

呢套戲真係有返咁上下水準~唔錯~

睇完同左好幾個人討論愛情觀~每個人都有唔同既睇法~說了會兒~

當中以志華既唸法~比較與我接近~

自己又同志華提起左~自己呢19年黎~對過幾多位女仔真正咁上過心XD~

認真咁數~1共有5個呢~

第一位:

發生係小學~我暗戀左一位學姐~我足足暗戀左成年幾~哈哈~

當時學識喜歡係咩一回事~好特別~第一次接觸呢種感覺~難忘~

第二位:

上到中學~今次又係一位學姐~同樣地~我又暗戀左呢位學姐年幾~

仲成日俾身邊既人拎黎做話題~成日俾人笑~果陣真係好怕羞=v=

第三位:

今次呢位叫琪小姐~我表白了耶今次~初初感覺兩情相悅~以為成功~

可惜事與願違~身邊幾位朋友都同時愛上琪~

而琪亦都舉琪不定~咁我可以點呢?痛苦了一段時間既我~決定離開~什麼都不管~

第四位:

妍小姐~1位帶給我很多歡樂同傷心的人~1位為我做過很多事的人~1位我永不會忘記的人~

記得由初初~我係旺角收工~成日送你返元朗~然後自己再返將軍澳既日子~真係好難忘~

我每次返到屋企都深夜2點多了~但還是很開心~

到後來~你跟我一起住~同之後所發生既事~我都不會忘記~

希望你日後的日子都過得好~我對呢位小姐既感覺~唔係用文字可以表達到出黎~

第五位:

禎小姐~我所認識既人之中~呢位小姐係十分笑得~成日都一個開心果咁既款~

但我知你會有唔開心既時候~我會盡自己既努力~希望可以令你以後既日子~盡量都唔再出現傷心~

雖然我們日子還淺~連數十天都談不上~很多東西都沒說服力~但我相信時間會證明^_^

今天見你msn說"麻木了"~看完的確粉頹廢~而且亂想了一通~

是對拍拖感到麻木了嗎.........還是離離合合令你很麻木......對什麼麻木了......

想了會後~是什麼都好~希望不要對我麻木~我受不了的~我會傷心/_\

PS:

開始打果陣係深夜1點-.- 但e+打完已經係深夜2點幾-.-...

我將所有精神都打左落d粉紅色字度~



2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


2007-05-16 分類: 未分類

琴日出左去打波~但出門口唔記得左關msn=.="

好在阿妹放學有幫我關返-v-.......

打波打到夜晚9點幾~食埋個飯~10點幾返屋企~

哈哈~琴晚發揮到非一般既三分神射~好爽~係咁入-v- 好滿足~

夜晚再係屋企做重量訓練=0=

今日起身~朝早同禎msn左幾句=v=" 希望屋企沒事啦~

傾多2句~佢就去醫院覆診o_o 我唔小心又訓著左-.-" 覆診比我想像中既快>3<

覆完診~禎就黎左尚德搵我=3= (勁開心=3=) 我地成個星期無見了.....

係屋企聽歌傾計~同埋拆駁髮~俾人話發姣囉=0=....我唔係架=.=....

發現禎既活躍症比我想像中既強=v= 個傻婆真係唔識累架=0=

可以笑足幾個鍾=0= 笑到唔洗食野囉=v=

拆駁髮拆左都有成個鍾@_@ 2個都拆到手指痛~但最後都拆得曬~好野o.o

傻婆一路拆一路叫=0=.......真係卡wa兒~星期六應該會整負離子~

拆緊途中~阿媽返屋企~開頭唸住佢見到禎~個反應會係~"朋友丫?"

但點知會係一個好奇特既"嘩"~嘩完就關埋房門-.- 真係好得-.- 無得輸-.-

到六點~禎返屋企~陪佢落去等車~出屋企門口果陣~竟然見到阿妹~同佢男朋友囉~

從未見過佢男朋友~相都只係望過2,3秒~聽阿妹講左咁耐~終於有機會見到~

一見到~我唔知做咩~好熱情咁同佢say hi-0- 我同佢仲拎埋手掌出黎拍-0-

撘lift果陣~問多左2句-0- 俾人話我見家長XD~

好開心丫今日>O<



2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


2007-05-14 分類: 未分類

好幾天沒打日記了~因為幾天心情都不太好~十分反覆~(謝謝有關心的朋友)

令外再加上自己的懶散~所以便沒有打日記了@_@ 朋友們不要見怪@_@

讓我想想這幾天做了些什麼吧~~

唔........唔.......前天星期六~由於禎有事要做~沒有空~所以我去了打波~

最先是陪細a~和他的朋友去7仔見工~他朋友粉有趣~(雖然我已經忘了他的名字)

但我們2個一拍即合~很快便撘著"博"頭說話了~哈哈~

然後那天的下文就是打波~還有自己一個呆坐吹風的事~所以不提了~

最後一提是~很久沒見智傑了~曬黑了~還是這麼帥~

星期天~母親節~

很早便被老爸"炒"起床~帶著超重的眼皮去了享受早茶~

習慣不變~只吃蝦蛟~吃了不知多少~然後就賣單了~是我賣單的喔~(但已經忘了多少錢)

再來去了惠康買日用品~老媽應該是看了我的出現和老爸的存在~所以不斷地買重貨~

買完便回家了~然後又在家發呆~真的很苦悶~

下午~禎很少有地主動開cam給我看~當時很想問一句~是否化了妝?

但不太敢問~因為怕她會關cam~所以沒有問~

有得看~真的很開心o_o 很想念的說~

一日不見如隔三秋丫.......三秋不見恍如隔上萬年耶.....真的不是說笑~

到今天了~星期一

又是一早被老爸"炒"了起床~吃了個早餐~然後替老爸剪髮~

原來上次剪完~1直到現在都沒有再剪過~對上應該是2個月前了吧~

很開心替老爸剪頭髮~剪得十分用神~剪完也很帥~果然跟剛剛學的時候差很遠~

下午~老爸少有地穿上了恤衫出門~至於去了哪~我不想說~

而我一個人又在家悶~跟幾個朋友玩了會msn~周圍上網~

另外今天答了一位網友的一個問題~

問題是這樣的:你認為生命的意義是什麼?

我想了一會後回答了他:

我這生命雖然由不得我的選擇就來了這世界,但真的要謝一下老媽老爸

一個人活著,會有很多的牽絆,而且有很多根本就是磨心的,令人煩厭

我對生命的想法有很多,有些還天馬行空得很難說出口來

不過可以自由自在的活著,應該就是我對生命的注解吧

希望有一天我可以放棄大城市,在沒有了喧囂的大小車呼嘯中生活



2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


2007-05-09 分類: 未分類

琴日日記講過~如果學唔識游水~就唔打日記

所以今日一朝早就起身去泳池~成個過程唔提了~因為唔好玩~2米池無開到~

學緊蛙式~比想像中既容易~但當然係未學識曬啦~我天份沒有這麼高~

希望去多幾次~可以學識曬~去完泳池~返到屋企~無野好做~

睇之前買落既書~講EQ果本~睇睇下訓著左~因為好眼訓~

但本書講既野~我覺得唔錯~

醒左無耐~阿yu打比我~傾左半個鍾~估唔到我地2個都一齊失業~

希望你快d搵到工啦~另外多謝你俾我果d情報~哈哈~

呢排真係好少有人咁主動關心我~thx you

到5點2個字咁上下~出門口去接禎~然後去旺角搵ricky~係地鐵站買左個蛋糕~

去到公司~佢地都有野做~我同禎坐左係休息室~應該坐左粒幾鍾有多~

2個人靜靜地坐係房既感覺好特別~我喜歡呢種感覺~因為心很甜~

過多一陣切蛋糕~ricky又大一歲~希望你可以實現同我講過既果一堆願望~

到收工~加埋肥仔~4個人去食飯~唔知係果場問題~定我真係好累~

差唔多食完果陣~個人好眼訓~到上車都係~陪禎返到屋企樓下~我就返屋企~

剛好有最後一班296M坐~

*禎*∼*I LOVE YOU*