Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


2007-02-20 分類: 未分類

北上的一天=0=

一大早俾人叫醒~超級眼訓=_=.....

同老豆老媽子上深圳拜年~點講都好....真係好想見下深圳d有錢親戚=.=

上到去=0= 見到富舅公=v= 好熱情=v= 超級鍾意舅公=v=

係佢屋企又同我講好多投資知識o_o 聽左好耐o_o 好正o_o

(舅婆同某幾個親戚都一樣熱情=v=)

佢地又帶我周圍去=v= 去左書城~買左296蚊書=v= d書真係好平=v=

好想再買多d=.= 可惜睇唔岩+___+ 要多謝老豆陪我係書城悶左差唔多2粒鍾=.=

我係咁睇書=.= 老豆係咁企=.= 勁唔好意思=.=....不過深深感受到父愛>o<

買完書就同老豆去搵舅公~同一推唔識既親戚食晚飯=0=..拎左好多利士=0=....

不過成個晚餐=0= 最gd就係我飲果半支紅酒=0= 真係超好飲>o<

夜晚差唔多9點咁上下~就係深圳返落hk lu~返到屋企都11點~

成日都過得好充實o_o 好正@_@



2007 年 2 月 17 日  星期六   晴天


2007-02-17 分類: 未分類

已經好幾天了~心情平服很多~再不會動不動就流眼淚~

今日年三十~12點鍾收工~收工既時候仲有非常多人係條街度行~

我自己就真係無咁多氣~快d返屋企抖下好過~

返到屋企~全家都未訓~少有呢~

自己一個係房食完飯~就同阿媽阿爸拜年~拎利士~呵呵~

一如以往.....1年阿媽多d~1年阿爸多d~年年都係咁=.=

今年到阿爸果封多d=_=......究竟係佢地講好左=.=...定係咁岩得咁q= =

打後跟住落黎就係我一連唔知7天定8天既大假了~

幾乎每日都己經定好左有節目~(留左最少一天俾自己睇書^o^)

由於聽日唔洗返工~所以抽左d時間出黎~汁左好多野出來~

另外自己收拾了這半年來一些自己覺得很有價值的東西.....放進了箱子~

不論是照片....戒子~畫~戲飛等等各樣東西~

好~打完日記@_@ 差唔多應該沖涼=0= 差不多2點了= =



2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


情人.....節? 分類: 未分類

返到公司....又爆了~還以為14號不會有什麼東西做=_=

全都是負離子=_=.....一直做到晚上8點多才可坐下來休息....

真想轉行.....

收工~進了元朗~實在不知自己進去是為了什麼.......

我看到的是什麼.....? 你這樣算是什麼?

只是是想見一見你....想不到.........算了....

我咩都唔理啦~

希望返埋呢幾日工~可以大字型咁訓係床度休息下.....真係好累........



2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天


2007-02-09 分類: 未分類

第3日請假了=.=

今日第3日=.= 係最辛苦既一日=.=

又想嘔~又感冒~又發燒~又頭痛~又全身無力~又發冷~周身骨痛~"~

不過最變態都係不停咁咳.........琴晚一訓低就係咁咳.......咳出黎d啖仲要係血紅色....

結果一個人眼光光坐左係張床5個鍾~足足5個鍾先至坐係度訓著左.......

真係好可怕=.=.....都唔知行咩衰運=.=

到今朝起身....一落床...行2步就跌低左落地下...o曬....雙腳出唔到力.....

感覺同廢人一樣......唉....仲要病幾多日先好返=.=....

咁樣請3日假=.= 已經差唔多無左千幾~2千蚊=_=

另外特別係度多謝關心過我既人=.= 尤其係狼妹~

希望我d病唔會傳到俾人=.= 怕傳左俾妍= =



2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


2007-02-07 分類: 未分類

今天是請假天.....想不到會病得那麼重呢=_=

腰子不知為何腫了起來=.= 十分痛=.=

而且又感冒...又發燒=_= 真係身子差=.=.......