北上的一天=0=
一大早俾人叫醒~超級眼訓=_=.....
同老豆老媽子上深圳拜年~點講都好....真係好想見下深圳d有錢親戚=.=
上到去=0= 見到富舅公=v= 好熱情=v= 超級鍾意舅公=v=
係佢屋企又同我講好多投資知識o_o 聽左好耐o_o 好正o_o
(舅婆同某幾個親戚都一樣熱情=v=)
佢地又帶我周圍去=v= 去左書城~買左296蚊書=v= d書真係好平=v=
好想再買多d=.= 可惜睇唔岩+___+ 要多謝老豆陪我係書城悶左差唔多2粒鍾=.=
我係咁睇書=.= 老豆係咁企=.= 勁唔好意思=.=....不過深深感受到父愛>o<
買完書就同老豆去搵舅公~同一推唔識既親戚食晚飯=0=..拎左好多利士=0=....
不過成個晚餐=0= 最gd就係我飲果半支紅酒=0= 真係超好飲>o<
夜晚差唔多9點咁上下~就係深圳返落hk lu~返到屋企都11點~
成日都過得好充實o_o 好正@_@
|