超過24小時沒回家@o@ 強唷OoO 好耐未試過o.o
返完屋企~沖完涼O_O E+開始打日
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
話說琴日我老早出了門~殺入天水圍-o-
因為無拎mp3-.-"....粒幾鍾車程-.- 悶到死-.-
電話又無分鍾-.-" 好灰咁望住個電話-.- 1分鍾1分鍾咁過-.-
幾經辛苦終於都到天水圍-0-"""""
一如以往-.- 覺得天水圍真係好有鄉下feel-.-"(d風景-.-)
一見到輝哥o_o 先黎個擁抱o.o
擁抱完就要搵野食啦-0- 未食早餐-.-"
但因為流逝都要出黎(識咁耐~終於有機會見下流逝@o@)
所以整係買左少少野食OoO
食完就慢慢步行去去流逝屋企樓下-0-
一見到面-0- 我又衝埋去擁抱o_o (我神經一定係有問題-o-)
不過流逝無反抗>u<∼ya-v-呵呵∼
流逝幾令仔唷o_o比輝哥帥o_o但不夠我帥o_o
跟住三條友去食野-0- 又係行路o_o
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
雖然話就話食左少少野-.-
但果少少野∼而經攪到我好飽-.-
最後入左間唔知咩東東既餐廳o_o好多學生放食飯o_o
我唔知食咩好-.- 睇住張餐牌係度呆坐-.-
最後我叫左碟炒拉面加咖啡-0-
一路吹水一路等-.- 等呀等-.-...
有得食啦-.-....
我好白痴咁幫杯咖啡落完奶...(但未落糖-.-)
傻下傻下咁一口飲落去-.-
突然大叫”嘩∼好苦呀”
攪到輝哥同流逝都笑到7彩o.o.......
無計>.<我都唔想發白日夢>.<
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
食完野無地方好去-.-
行到戲院-.-...唔知邊個話不如睇戲-.-
我又無咩所謂-v-...咁咪睇lor-v-
睇果套咩怪物(有書琪姐果套)-.-......悶到你丫....
又要勁大聲wor...隻耳仔勁唔書服....
睇下睇下...我走唸左第2樣野=v= 控制唔到-v-
睇完之後...去左元"郎"行街-.- 呆下呆下咁跟住佢2條友行-.-
途中行過大大少少既店舖o_o
又吃過唔少野食o_o....
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
終於都到打邊爐時間o_o
輝哥d∼fd終於出曬黎-0-
廿幾人唷-v-幾大陣仗-.-
有男有女-v- 有令女o_o
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
入酒樓打邊爐o_o(好似話9點後66蚊一位o_o)
因為太多人∼∼所以分開2張黎坐-0-
1張就食煙飲酒既∼1張就飲酒但唔食煙o_o
我完全唔食煙-v- 所以係後者o_o
一開波∼成班友係度吹水加大叫-.-
我就無咩心情同佢地癲=_=....
只係同1,2個人吹下水∼食下野算-.-
但食食下流逝叫我飲酒-_-....
幹耶-.- 老子都唔飲酒既...-.-
叫人飲都有既>.<.......
又第一次見面-v- 陪下佢-v- 整係飲左2杯o_o
食完野∼各自散場-0-
但好鬼夜o_o唯有跟老輝返屋企訓o_o
直到今早∼食完早餐先返到屋企-.-
完lu-o-
|