Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2005 年 11 月 2 日  星期三   晴天


24小時沒回家o.o 分類: 未分類

超過24小時沒回家@o@ 強唷OoO 好耐未試過o.o

返完屋企~沖完涼O_O E+開始打日

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
話說琴日我老早出了門~殺入天水圍-o-

因為無拎mp3-.-"....粒幾鍾車程-.- 悶到死-.-

電話又無分鍾-.-" 好灰咁望住個電話-.- 1分鍾1分鍾咁過-.-

幾經辛苦終於都到天水圍-0-"""""

一如以往-.- 覺得天水圍真係好有鄉下feel-.-"(d風景-.-)

一見到輝哥o_o 先黎個擁抱o.o

擁抱完就要搵野食啦-0- 未食早餐-.-"

但因為流逝都要出黎(識咁耐~終於有機會見下流逝@o@)

所以整係買左少少野食OoO

食完就慢慢步行去去流逝屋企樓下-0-

一見到面-0- 我又衝埋去擁抱o_o (我神經一定係有問題-o-)

不過流逝無反抗>u<∼ya-v-呵呵∼

流逝幾令仔唷o_o比輝哥帥o_o但不夠我帥o_o

跟住三條友去食野-0- 又係行路o_o
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
雖然話就話食左少少野-.-

但果少少野∼而經攪到我好飽-.-

最後入左間唔知咩東東既餐廳o_o好多學生放食飯o_o

我唔知食咩好-.- 睇住張餐牌係度呆坐-.-

最後我叫左碟炒拉面加咖啡-0-

一路吹水一路等-.- 等呀等-.-...

有得食啦-.-....

我好白痴咁幫杯咖啡落完奶...(但未落糖-.-)

傻下傻下咁一口飲落去-.-

突然大叫”嘩∼好苦呀”

攪到輝哥同流逝都笑到7彩o.o.......

無計>.<我都唔想發白日夢>.<
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
食完野無地方好去-.-

行到戲院-.-...唔知邊個話不如睇戲-.-

我又無咩所謂-v-...咁咪睇lor-v-

睇果套咩怪物(有書琪姐果套)-.-......悶到你丫....

又要勁大聲wor...隻耳仔勁唔書服....

睇下睇下...我走唸左第2樣野=v= 控制唔到-v-

睇完之後...去左元"郎"行街-.- 呆下呆下咁跟住佢2條友行-.-

途中行過大大少少既店舖o_o

又吃過唔少野食o_o....
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
終於都到打邊爐時間o_o

輝哥d∼fd終於出曬黎-0-

廿幾人唷-v-幾大陣仗-.-

有男有女-v- 有令女o_o

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

入酒樓打邊爐o_o(好似話9點後66蚊一位o_o)

因為太多人∼∼所以分開2張黎坐-0-

1張就食煙飲酒既∼1張就飲酒但唔食煙o_o

我完全唔食煙-v- 所以係後者o_o

一開波∼成班友係度吹水加大叫-.-

我就無咩心情同佢地癲=_=....

只係同1,2個人吹下水∼食下野算-.-

但食食下流逝叫我飲酒-_-....

幹耶-.- 老子都唔飲酒既...-.-

叫人飲都有既>.<.......

又第一次見面-v- 陪下佢-v- 整係飲左2杯o_o

食完野∼各自散場-0-

但好鬼夜o_o唯有跟老輝返屋企訓o_o

直到今早∼食完早餐先返到屋企-.-

完lu-o-



2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天


在旺角魂遊o_o 分類: 未分類

今日10點起身~~準備同嫩華同嫩A去買3褲@o@

我原本以為係11點去ok等-o-

點知係11點半-0-

係嫩A改左時間定我記錯呢-.-

算了o_o唔理lu

先去觀塘睇3@.@ 行左陣o_o 發現無樣想買@0@

轉移陣地∼go旺角o.o

去到發現嫩A原來都唔係太識路o.o 

三條友o_o撞下撞下咁周圍行-.-

撞左去唔知邊度∼見有3買-v- 行入去啦-v-

行黎行去∼轉黎轉去-.- 行左成粒幾鍾咩都未買-.-"

結果去食野先-.-" 點知入中黑店-o-

貴到你丫-0-"....d料又少-0-....員工態度又唔掂-0-

食m記仲好-.- 食完再去行過@.@

今次又係行左好耐-.-

有米嫩A先買T恤一件@0@
(嫩A分明俾人搵笨o_o 咁貴都買)

然後又係行行企企∼行行企企=0=

以下內容減少=.=(因為十分之悶)

最後行到5,6點o_o 各人+埋買了幾件3同褲o.o

然後就回家了-v-



2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天


天氣轉涼了 分類: 未分類

今日下午個頭無啦啦痛起上來-.-

一路係咁休息..直到6,7點...

因為要拎眼鏡=0=

所以落左街,一落街∼發現天氣十分之涼∼

嗯∼也應該的∼11月要到了~現在還不轉涼∼更待何時?

所以大家都要小心身體了∼穿多2件衣服吧o_o

說回眼鏡o_o

雖然係拎左∼但右眼既度數好似配錯左比我∼望遠野好蒙-0-

但見頭痛無即時叫佢攪-v-

等聽日or後日得閒先再去吧=0=

寫完lu-.- 準備再訓-.-



2005 年 10 月 28 日  星期五   晴天


陪眼鏡+頭痛o_o 分類: 未分類

今日老早出左去官"糖"買key駁洗機-0- (真的是老早嗎@O@??)

買完返到屋企就開始洗機o_o

之後輝哥打黎問我去唔去bbq=o=

真係....幾點唷老哥∼又唔早d打黎-.-

幹死老輝>.< 我知有唔少女仔去架>.<

同老輝傾完~~夜少少就去左陪眼鏡-0-

睇左好多眼鏡-0- 都唔知要邊個好>3<

最後選到得返2個@0@ 1個黑色1個啡色-v-

啡色果個比較令d-v- 但我又like黑色wor>.<

最後都係選了黑色>3<最後同老媽去超市買野-v-

一入惠康就見到一推c奶係度吹水@0@

買呢樣啦-v-
果樣好平wor-v-

最汗係∼佢地開d貨品黎睇-v-(小朋友唔好學唷)

d師奶係受過專業訓練o_o

即開即睇∼睇完即閃o_o

無返10年功力真係做唔到-0-

買買下野突然頭痛o_o

可能呢排訓攪好唔定時=v=

食野又唔定時=v=....

雖然唔係好痛o_o但我好怕o_o

千奇唔好返去果三個月>.<

唔想再過果d∼每天每天都在床上度過的生活>.<

好痛苦>.< 日日痛到流眼水既日子...=0=

地獄呀=.=...



2005 年 10 月 22 日  星期六   晴天


寫日記是不需要看時間o_o 想記便記 分類: 未分類

22號-.- 現在早上6點55分

今日好早起左身~係床度滾黎滾去-v-

起身後發現d肌肉疲勞-.-...仲係未好-.-...可能訓得太少=_=" 唯有慢慢等o_o

難得咁早起身-0- 有咩好做呢=_=....唔知=.=.........

好快要入冬了-0- 也是我最喜歡的季節o.o 可能是我冷血o_o

身邊朋友都喜歡夏天o_o 只有我比較不同o_o

其實夏天也不錯-.- 可以游水-.- 仲未學識點游=.=........旱鴨的我=.=

唔寫住lu=0= 成粒幾鍾打得呢幾隻字-.-

得閒既話今晚再寫過o_o 呵呵