FIONA0712
暱稱: *..°FIONA`'"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
27-31.3.2010
22-26.3.2010
17-21.3.2010
12-16.3.2010
7-11.3.2010
最近訪客
最近沒有訪客
﹏""相}}
日誌統計
文章總數: 526
留言總數: 0
今日人氣: 2
累積人氣: 8249
站內搜尋
2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天
26-31.5.2009 驚訝

26.5.2009 {UN-Lucky Day}

今日本來要11點3番到學校考English Oral,但因為九龍塘有人墮軌,搞到差唔

多11點我地仲係沙田!之後我,Wing & Boey就係沙田拎埋遲到紙,就塔的士到

大圍join Iris,Ivy,Jam佢地塔巴士到尖沙咀點知架巴士去到旺角附近又死

左火,之後係巴士司機安排之下,我地轉過第二架巴士先番到學校!好彩Miss唔

計我地遲到!!我係食Lunch之前就考完Oral,有3-4位同學要放左學再考!!BAD!!

27.5.2009 {BFM Final Exam 13:45-15:15 @ Room 604}

28.5.2009 {Tuen Ng Festival} 在家溫書...食糭

29.5.2009 {Ros Final Exam 11:15-13:15 @ Room 602}

30-31.5.2009 {Working @ G.sushi 18:00-23:00}

刊登時間︰2009-06-12 06:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天
22-25.5.2009 愉快

22.5.2009 {Happy Birthday to Wing}

今日Shadow黎左我屋企,我地一齊傾計+睇相+睇下我係北京既戰利品

我地兩姐妹好似好耐冇咁樣傾過計,真係開心!當然唔少得手信啦!

23-24.5.2009

呢兩日我都要番工,仲要係早餐!!去完北京個d疲累就纏繞住我,搞到我

成個日都冇精神!所以一番到屋企就要搵下周公,連飯都唔食就訓

25.5.2009

好彩上個星期已經Present完,如果唔係連書都冇時間溫!!因為EIK完左

就係SUT既Final Exam啦!考左個半鐘先做完,因為真係好多野寫+背

刊登時間︰2009-06-12 06:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天
18-20.5.2009 疲倦

18.5.2009

今日番去我,Wing,Boey & Sammy要做EIK 既Presentation!!但番到學校,得有去

北京既同學番左學校,其他都遲到!!激到Kenny Sir嬲嬲地!!之後上Teresa堂,Joey

番左黎搵Teresa,順便我同佢+Wing就一齊去左和民食Lunch+Shopping@海港城

19.5.2009 {Happy Birthday to 成成)

今日頭兩堂英文Listening Test,真係攰到想喊,好彩係Test,如果唔係就慘啦!!

20.5.2009

今日上左一堂Kelly既Budget,就落左Hall捐血,起初都真係有d驚,此終都係第1

同學話驗血會同過捐血,但我覺得係相反!!捐完血上到去,Teresa就宣佈實習既結

果,個一下我真係好驚,好彩佢第一個就嗌我名,等我唔駛驚咁耐!9揀4真係好險呀

刊登時間︰2009-06-12 06:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天
13-17.5.2009 愉快

13.5.2009 <<Happy Birthday to 媽咪>>

今日放左學之後,等埋媽咪收工,就一齊去左元綠食晚飯!番到屋企都已

經10點幾,做下功課差唔多1點啦!!!訓左2個鐘左右,就要梳洗,準備出機埸,

今日有哥哥 &爹地送我落樓!!搭到上水,Boey上車會合我,大家一齊到機場!

14.5.2009

到左北京首先去左食飯 ->電影博物館 -> 798藝術區 ->王府井大街 ->

最後去左食北京填鴨

15.5.2009

天安門廣場 -> 人民英雄紀念碑 -> 毛主席紀念堂 -> 正陽門 -> 故宮 ->

頤和園 -> 圓明園 -> 南鑼鼓巷

16.5.2009

三輪車遊胡同 -> 水立方 -> 鳥巢 ->錢幣博物館 ->食飯 -> 十三陵 ->長城 ->

簋街(食飯) ->天地劇場

17.5.2009

潘家園 -> 北京首都機場 -> 香港國際機場 -> STARBUCKS -> Home!!

刊登時間︰2009-05-20 10:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天
8-12.5.2009 愉快

8.5.2009

今日去左同Boey慶祝生日,好彩亞Wing醒目Book左房,如果唔係就冇得唱!!

Mega Box既CEO Neway真係好正,3個人唱K,居然有一支香檳+蛋糕!!之後

我地仲影埋貼紙相,本來相睇戲咖,但冇一套大家都想睇,最後索性唔睇!!

9.5.2009

番工:番8收1,之後再番5點半收10點半,有落場都唔知係好事定唔好事!!

10.5.2009 <<Happy Mother's Day>>

今日一早同亞婆亞公+姨媽一家飲茶,真係唔想起身!!6點又番工收11點呢!

11.5.2009

今日真係好想唔番學,因為真係好攰!未試過咁,番工又番學真係唔多岩我!!

12.5.2009

今日番到學校就Test Listening,成績一定唔多好,算,好彩唔係佔太多分

刊登時間︰2009-05-20 10:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]