| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 31 日 星期日  | |
26-31.5.2009  |
26.5.2009 {UN-Lucky Day}
今日本來要11點3番到學校考English Oral,但因為九龍塘有人墮軌,搞到差唔
多11點我地仲係沙田!之後我,Wing & Boey就係沙田拎埋遲到紙,就塔的士到
大圍join Iris,Ivy,Jam佢地塔巴士到尖沙咀 點知架巴士去到旺角附近又死
左火,之後係巴士司機安排之下,我地轉過第二架巴士先番到學校!好彩Miss唔
計我地遲到!!我係食Lunch之前就考完Oral,有3-4位同學要放左學再考!!BAD!!
27.5.2009 {BFM Final Exam 13:45-15:15 @ Room 604}
28.5.2009 {Tuen Ng Festival} 在家溫書...食糭
29.5.2009 {Ros Final Exam 11:15-13:15 @ Room 602}
30-31.5.2009 {Working @ G.sushi 18:00-23:00}
|
| 刊登時間︰2009-06-12 06:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2009 年 5 月 24 日 星期日  | |
22-25.5.2009  |
22.5.2009 {Happy Birthday to Wing}
今日Shadow黎左我屋企,我地一齊傾計+睇相+睇下我係北京既戰利品
我地兩姐妹好似好耐冇咁樣傾過計,真係開心! 當然唔少得手信啦!
23-24.5.2009
呢兩日我都要番工,仲要係早餐!!去完北京個d疲累就纏繞住我,搞到我
成個日都冇精神!所以一番到屋企就要搵下周公,連飯都唔食就訓 
25.5.2009
好彩上個星期已經Present完,如果唔係連書都冇時間溫!!因為EIK完左
就係SUT既Final Exam啦!考左個半鐘先做完,因為真係好多野寫+背 |
| 刊登時間︰2009-06-12 06:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2009 年 5 月 20 日 星期三  | |
18-20.5.2009  |
18.5.2009
今日番去我,Wing,Boey & Sammy要做EIK 既Presentation!!但番到學校,得有去
北京既同學番左學校,其他都遲到!!激到Kenny Sir嬲嬲地!!之後上Teresa堂,Joey
番左黎搵Teresa,順便我同佢+Wing就一齊去左和民食Lunch+Shopping@海港城
19.5.2009 {Happy Birthday to 成成)
今日頭兩堂英文Listening Test,真係攰到想喊,好彩係Test,如果唔係就慘啦!!
20.5.2009
今日上左一堂Kelly既Budget,就落左Hall捐血,起初都真係有d驚,此終都係第1次
同學話驗血會同過捐血,但我覺得係相反!!捐完血上到去,Teresa就宣佈實習既結
果,個一下我真係好驚,好彩佢第一個就嗌我名,等我唔駛驚咁耐!9揀4真係好險呀 |
| 刊登時間︰2009-06-12 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2009 年 5 月 17 日 星期日  | |
13-17.5.2009  |
13.5.2009 <<Happy Birthday to 媽咪>>
今日放左學之後,等埋媽咪收工,就一齊去左元綠食晚飯! 番到屋企都已
經10點幾,做下功課差唔多1點啦!!!訓左2個鐘左右,就要梳洗,準備出機埸,
今日有哥哥 &爹地送我落樓!!搭到上水,Boey上車會合我,大家一齊到機場!
14.5.2009
到左北京首先去左食飯 ->電影博物館 -> 798藝術區 ->王府井大街 ->
最後去左食北京填鴨

15.5.2009
天安門廣場 -> 人民英雄紀念碑 -> 毛主席紀念堂 -> 正陽門 -> 故宮 ->
頤和園 -> 圓明園 -> 南鑼鼓巷

16.5.2009
三輪車遊胡同 -> 水立方 -> 鳥巢 ->錢幣博物館 ->食飯 -> 十三陵 ->長城 ->
簋街(食飯) ->天地劇場

17.5.2009
潘家園 -> 北京首都機場 -> 香港國際機場 -> STARBUCKS -> Home!!

|
| 刊登時間︰2009-05-20 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2009 年 5 月 12 日 星期二  | |
8-12.5.2009  |
8.5.2009
今日去左同Boey慶祝生日,好彩亞Wing醒目Book左房,如果唔係就冇得唱!!
Mega Box既CEO Neway真係好正,3個人唱K,居然有一支香檳+蛋糕!!之後
我地仲影埋貼紙相,本來相睇戲咖,但冇一套大家都想睇,最後索性唔睇!!
9.5.2009
番工:番8收1,之後再番5點半收10點半,有落場都唔知係好事定唔好事!!
10.5.2009 <<Happy Mother's Day>>
今日一早同亞婆亞公+姨媽一家飲茶,真係唔想起身!!6點又番工收11點呢!
11.5.2009
今日真係好想唔番學,因為真係好攰!未試過咁,番工又番學真係唔多岩我!!
12.5.2009
今日番到學校就Test Listening,成績一定唔多好,算,好彩唔係佔太多分 |
| 刊登時間︰2009-05-20 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 106 | » |