| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 14 日 星期五  | |
| Talent Show |
今日係Talent Show既日子,我地班係第18隊,見到其他班都好努力,咁一定既!!!!人地可能由1月
開始已經諗會玩d咩,我地就又Talent Show之前10日先諗,仲要途中轉咁多次歌,我諗得我地班
唱完冇人拍手咖咋!!之後完左個Show之後,我地搵左Teresa影相, 之後再係美麗華會合小台,再
去茶軒食野...講左d野,因為有被屈既感覺,所以有點難受,所以忍唔住喊左出黎!!!!多謝Christy,
Joey, Priscilla & Joe係呢件事上面,一直陪住我,支持我!!!!真係好多謝你地 仲有今日肯聽我
發洩既小台 & Kabe!!!之後我地去左做大陸人,行左星光大道,俾我地見到Gasbe人,我地係咁望
住佢,佢又係咁望住我地!之後我地去左海港城,行左好耐,見到好多好得意既野 之後我地又入
左機鋪打喪屍,好鬼刺激呀,下次真係想去多一次!之後我地去左阿波羅到食乳胳,真係好好味
之後priscilla俾我地講兩講,就一齊去左亞Joe 屋企打邊爐啦,打到9點半到,敏妮黎join我地 ,
打到差唔多11點,我地打左幾圈,就走啦!因為太夜啦!下次再打!番黎見到朱古力,真巧合!~END~
  
 
  
  
呢個係最錫我既Teresa老師 & all my best fds!!
|
| 刊登時間︰2008-03-15 01:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2008 年 3 月 13 日 星期四  | |
| ETI mid-term test |
今日早左1個鐘頭番到學校,原因係要test...要測listening, reading, vocabulary,
listening 好快呀,有d真係聽唔到,希望ok啦!!!!之後上IDS睇關於法國既video,發現
如果係渡蜜月既話,法國係一個好地方!!之後上TTB,因為Teresa唔舒服,佢俾我地
練歌,過左一個鐘佢都冇離開個班房,全程睇住我地練,真係好!!!之後因為有人要用
個班房,所以為有book過其他,但要等多一個鐘,同學係一個一個咁走,得番11個練
歌,但到最後都係冇練過 因為要較快隻歌,Kabe & Joey都係咁搵人幫手,真係辛
苦哂!希望聽日GOOD SHOW啦!番到屋企都7點幾啦,第一次留係學校留到咁耐!!!!
 
|
| 刊登時間︰2008-03-15 12:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2008 年 3 月 12 日 星期三  | |
| 11-12.3.3008 |
11.3.2008
今日番去上左兩堂之後我地就練歌啦,練左1個鐘,我地就番屋企啦!我地由
"十年約會--->最佳損友--->老婆--->五月天" 但係我地星期5就係啦,
搞到priscilla都有d嬲!!一多人就係咁煩,一定會有人鍾意有d人會唔鍾意,最
後搞左勁耐先搵到首岩大家既 今日有好多人一齊塔火車:有小台,亞Joe
Jam,Kiyo, 亞Wing, Twinnie, 亞珠, Christy &me!!佢地要去嘉道理農場到
實地考察一下!番到粉嶺同Christy食左M記(見到亞丸),之後先番屋企!END
12.3.2008
今日第一堂上PSK,當然又有presentation啦!我地今次要讀POEM,好似校
際朗頌節咁!最後我又係全班最高分95!80->90->95!愈來愈進步呀!!大家
都爭住講fee back黎"草"印花,1次換快子, 2次換匙, 3次換碗...好傻呀!
不過真係好搞笑!!!之後上IDS,亞Sir播S.H.E首五月天個MTV黎俾我地練
歌,Douglas真係好!!TTB已經好眼訓啦,冇心上堂!!但係Teresa成日都要望
住我黎講書,搞到我冇得訓! lunch大家都食住家飯,好健康呀!成班第1次坐
埋一齊食飯,個感覺好好,好屋企feel!之後2堂英文,默書+吹水+講書!!之後
放學再練歌!大家努力呀!!我地唔係要拎獎,但係我地要做到最好,唔好俾人
睇死呀!番屋企個陣,發現原來Douglas係一個澳洲其中一個城市!So Cool!!! |
| 刊登時間︰2008-03-12 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2008 年 3 月 10 日 星期一  | |
| 9-10.3.2008 |
9.3.2008 (病到我就黎死)
今日一起身,就係廁所又屙又嘔...不停係咁"標"冷汗,我有一刻覺得自己會咁樣死左!!
出廳個陣,媽咪就係咁話我,但我已經無力啦!成塊面白哂,嚇到我媽咪死 !佢即刻俾左
杯熱水我,之後又去左花都睇醫生!睇完之後去食米線,之後就番左屋企訓,休息左1日!!
10.3.2008 (Ticketing Test)
今日本來約好成班早d番黎練歌咖,最後都係好少人番!搞到我地都冇心練,所以亞Jam,
Kiyo就畫poster!我 & 其他人就溫ticketing,等到上堂d人先番齊,有咩用丫,其實都有d
嬲!不過算啦,我都唔知自己咁緊張黎做咩,早知咩都唔理仲好! lunch之後我地就上機票
堂,一黎就test啦!20分鐘之後就對卷,我係成班最高分(73)呀!!!Teresa又送file俾我地!
p.s:琴晚真係唔該哂敏妮幫我地整個poster,如果唔係佢我地一定唔會整得咁靚!!THX!
 
|
| 刊登時間︰2008-03-12 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
2008 年 3 月 8 日 星期六  | |
| Tai O |
今日約左Christy 10點半出門口, 去到大埔 join埋亞Joe!去到銅鑼灣同亞Joe 告別因為佢去
個度買錶, 我地去到東涌齊人就走啦!! 係東涌搭巴士入大澳,真係好漫長,塔到我想作嘔+上
又急尿,真係好辛苦!到左之後行左一陣,跟住去左搭艇去睇白海豚,點知咩都睇唔到,仲好快返
上岸添,不過好舒服!上左岸Ripper & Kiki 同個老闆講....之後又可以免費塔多一次!出海之前
就去左行市集,仲有博物館,行完食左碗豆腐花!冇咩特別!之後去左買麥芽糖夾餅,10蚊3支!!最
後上多一次艇...今次個艇長...手艇真係好鬼辣!!!我地仲見識到艇仔的飄移!!仲有點點離心力,
不過真係好好玩!!!!但係此終都係睇唔到....上岸後,影下相之後就上車歸東涌站...返到去就行
下東薈城outlet....得我買到戰利品...Roxy Tee一件 !!之後係荔景會合Joe再落旺角!我地去
影貼紙相呀!!!!之後敏妮同熙熙都黎join我地!影多一次,我地就去左花園餐廳食野,被亞Joe作弄,
帶左我,Joey&敏妮遊左旺角一次,真係要講一聲多謝!之後一路食一路傾,我發現亞Joe&敏姥應
該係一早就識,點解互望都可以咁開心既呢?!真係唔明白,我地食完再會合Christy &佢男友!!就
一齊番粉嶺啦!P.S:我都係第一次入左間餐廳,睇完個餐牌就走,亞Joe我又要多謝你啦!~END~
 
  
  
  
  
|
| 刊登時間︰2008-03-11 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |  
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 106 | » |