308**
今日冇返工*~老公今日肯陪我吾落去打波*愛死你~今日覺得如果之後成日同人講[我好愛你..好掛住你...好想見你個D]..到而家會覺得有D悶...已經吾想再講呢D野"我仲記得,,之前我一返左屋企..你就會係MSN問我[有冇掛住我呢]個時覺得好悶*而家你好小係MSN同我講呢D野,,,突然好想你講呢D野..覺得吾會悶啦*!吾知我係咪太過自私*之前成日都話你吾好成日打波,,吾好成日打機,,做D訓...搵一日陪我可吾可以*到你做到既時候,.,覺得有D後悔*可能我而家慣左你成日打波,,我就睇打波你,,你成日打機我就睇TV或者訓攪..之後你玩玩下就會過黎陪我傾一陣傾...你夜訓就陪你傾電話...**其實你已經陪緊我,,係我吾知**對吾住~
**多謝老公十個月就明咁多野,,,希望我可以做你一個好老婆啦*嘻嘻~*
|