| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 29 日 星期一  |
| 2009-06-29 |
分類: 未分類 |
全新暑假;投奔初夏.
YEAH;>
P.S:這個夏天有異性;D
|
2009 年 6 月 20 日 星期六  |
| 2009-06-20 |
分類: 未分類 |
依家吾知做咩思緒好亂,,
好似好多野煩甘.
但您叫我講,,我又講吾出咩事.
覺得好吾知點甘樣;
本身今日開開心心去玩;
但系又.....
唉. |
2009 年 6 月 18 日 星期四  |
| 2009-06-18 |
分類: 未分類 |
哇哈哈'考哂試
成個人輕鬆哂;D
今日;蕉早楊恩典走黎同我講話;
我中文又系全班最好果個;不過其實只得62.5分-,-
甘都叫最好嫁拉,,!?
不過,都幾開心既,最小吾系最差果個拉.知足常樂丫嘛,
星期6去同YING B果炸 BBQ;
其實因為小燕去我先去陪下佢;
吾知果日會吾會玩得好開心呢,,!?
星期日好似系去唱K,,
不過果日吾知果日事.又吾知善善去吾去,
S[]..攪到我都吾知點好;-,-
不過,如果系去既話,,都希望果日開開心心的
睇一睇A_A"尼個星期我都幾多約下喎XD! |
2009 年 6 月 17 日 星期三  |
| 2009-06-17 |
分類: 未分類 |

-今日/之前同善善的相相;D
今天考試;,,!
考埋聽日通識就放假拉*3*,,
真開心=)'
之後成個星期都吾洗返學,,!
FREE到嘔呢:D
大家睇完吾好甘無品就走左去拉'
CM PLZ*)
P.S:忽然發覺自己其實系好少朋友/_\'
唉唉唉,,!
我要擴闊我天空,,唱遊星空XD!
我要識朋友
識朋友,,
識朋友,,
識朋友,,
識朋友,,
人地都問我同曾浩鋒散左點解我可以咩事都冇,,?!
其實,我都吾知點解..
,可能我都學識放低拉'希望佢都系.
因為冇咩值得吾開心,,!
星期日;
唱K約會'
AND,,!
陳生的生日會.!
有冇邊果令女想去架!?'
相信陳生是無任歡迎的呢XD |
2009 年 6 月 14 日 星期日  |
| 2009-06-14 |
分類: 未分類 |
-散左;
我沒有不開心;可能都有捨不得.
因為都有三個月的感情.但系我覺得其實系我地之間一直有個問題.
吾系因為有D咩人的出現/_\'
其實就真系吾關人事.
以系我覺得我同您冇話題傾!?同埋好多好多原因,,,
您成日話我吾同您講野;甘系因為我吾知同您講咩好.
我覺得如果既然要甘勉強系埋一齊.
大家都辛苦拉;SORRY/_\
曾一起的光陰珍惜留來懷念(;
-我們完了;沒了
現在!?
-學業為重 |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|