| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 13 日 星期六  |
| 2009-06-13 |
分類: 未分類 |
沉日;;都幾開心的;
去左呀衡屋企食飯呢;=]'
佢地其實都正得幾好食拉;哈2'
食完就傾計;;
睇電視;
睇善善同佢地打交;
SM佢地-,-
之後11點幾;夜深;
世伯就車我同善善返屋企;;
吾該哂
之後;呀衡陳小龍陪我行返上去=]'
辛苦哂
其實;今日都幾開心既;
不過;我總是覺得自己好似有一點同佢地玩吾埋;
因為佢地系甘玩打交/_\!
|
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
| 2009-06-05 |
分類: 未分類 |
今日;;;善善冇返學;
我就一早返左學拎左手冊之後上返長亨俾我呀媽;;
扮哂野請左一陣假囉
返左學校;;有人問我做咩甘耐先返;;您返黎喇果D說話;;
聽到好開心;因為原來有人甘緊張我既存在(:
哈哈'今日;同左好多人傾計;
發覺原來系我身邊都有好多會關心我既人(;
雖然表面上成日同我串扮哂好衰甘;;
原來都有好既一面(=
多謝您地。
今日冇同過THF講野;因為見到吾知點面對佢好/_\'
SORRY!!
到底我應該點樣!?我會好好唸清楚架拉
放學.同蔡撚MO細佬一齊笞車;;
同佢傾左好多野;估吾到呢v3v
同佢傾計冇咩野;;幾舒服(=
反而有一種放鬆左既心情!! |
2009 年 6 月 2 日 星期二  |
| 2009-06-02 |
分類: 未分類 |
今日;唉,,,,,
不要提了;
so UPSET;
俾MISS LAI收左電話;
自己衰0N9!!之後D人仲系甘笑我柒左,
俾人收電話/_\唉;我想既咩
不過,最好笑既就系;連小LUNG都俾人收左;
甘岩呀XD!
依家系THF屋企打緊日記;
不過,我地兩個都冇同大家講野,
我玩電腦;佢就訓覺;食野;睇電視
系咪我地兩個之間發生左d問題呢!?,
UPSET ING;(

'我同善善的一張合照(=
尼幾日至從星期六唱K事件之後;
都沒有搵陳小姐了,/_\'
可能吾知點面對佢啦;;!
朋友;;我懷念的;(=
 |
2009 年 5 月 24 日 星期日  |
| TODAY IS 第74日(; |
分類: 未分類 |
尼兩日返左青衣;
冇咩做,!
搵吾到工做/_\冇著落,!
唉\./'想踏實工作都吾可以俾個機會我嘛!?
仲有,我真系好似小儀咩;/_\
做咩連出面個細路都笞嗲話我似-,-
吹到啤一聲

P.S;路過的人CM吾該,
吾留CM但又睇人D野系小人既行為。
吾該吾好甘無品(;
THZ; |
2009 年 5 月 23 日 星期六  |
| 2009-05-23 |
分類: 未分類 |
人生是場輕梯;
忽高也忽低;不輸氣勢 !
今日系第73日;)
但系我今日唸通左D野,
我覺得自己吾可以再甘洛去;
吾可以再甘頹廢-,-
我要好好讀書。
因為只有讀書先會有更好的出路;
好景不會每日常在;
天梯不可只往上爬!!
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|