♥聖誕聯歡!;)
朝早就好早返左學校喇;'之後都好開心既;
一入到明愛個個都令一令的返學-0-;
之後;聖誕聯歡'就上左去食野;)
D野食好好味XD;我收到好多禮物同咭;]'
多謝我的朋友  !最愛您地拉!
放左聖誕聯歡'之後;就同博博;細細粒;仲有小麗去左影貼紙相;
影左好多錢;貴到爆 小麗出左最多錢'
之後;返青衣搵蚊;傾下計'
哈'聽日回家了!真開心!又可以挽喇;中意挽幾耐就幾耐;吾洗唸幾時要返去交人-,-幾好丫'
但開心的日子只得9日炸'
明天會好凍丫;甘多位著多件33'
P.S;您地甘多位有冇人想要C0N'?' 我可以平D買比您地<3我識FD!有既請留CM拉'
吾該;甘多位路過既留個c0mment比我<3'
♥期待明天! |