今朝11點幾就去左剪頭髮,勁快剪完,跟住就返左屋企,跟住,勁happy,之後3點幾返左屋企,一返到開始玩亂,玩到6點幾,羅俊文打黎叫我去 amp買飯wo....7點8,就去到佢樓下,同佢搭車洛去apm,一去到,完來佢要2個10$飯盒自己食-.-,都唔知y要去到amp,樓下都有啦-.-之後同佢跑黎跑去,跑完之後就搭車返屋企...返到去9點幾,就洗白白,之後就see tv,到左11點幾就