今日11點幾,我係呀嫲屋企返黎,之後返到商場見到楊軒,佢帶佢細佬去小童x益會,之後我同同佢去,同完佢細佬去之後,我地就去左秀X坪商場,想買野送比鄭老師,之後我買左一舊野,之後我同我呀爸去左食野,到左夜晚我去左翠坪村同陳俊傑and我家姐同佢d fd,之後我地鬥波,鬥下鬥下佢地係度傾計,之後佢地去左睇人打波,就得返我同陳俊傑係度打,打下打下,就洛好細雨之後越洛越大,之後到左11點我地就冇打,去左搵我家姐,之後唔知佢彈左去邊,搵唔到佢,到左11點幾個陣,我就自己返屋企,之後行到去白色個條樓梯,一個人都冇,又勁黑,但係個條樓梯最快返到屋企,之後我就衝上去, 嚇到我噴鼻屎=.=,終於上到去,之後我就lala淋行返屋企lu
|