今日,我8點幾起身,係度玩電腦,玩下玩下,楊俊軒打比我,之後我地打比陳俊傑問佢幾時出黎,因為佢要買野送比鄭老師,佢話一陣,跟住我就叫楊俊軒洛去味王食野,跟住陳俊傑打黎,話得,之後我同楊俊軒食完野就搭車洛apm,之後我地一齊係度行,行下行下白富打比陳俊傑,話黎,我地就洛左去等佢,之後我地去左裕文薈,勁多鋪頭末開,之後我地又行返去amp,之後打比李智恆,跟住佢又話黎,跟住我地就係度行,買完野送比鄭老師之後,過左一陣佢地就打黎,話就到,跟住我地就去左等佢地,等齊人之後就上左去卡拉ok房,上到去之後d女仔就係度唱,跟住鄭老師同佢老公唱,估唔到佢地唱歌咁掂,之後我地男仔又唱,之後唱唱下冇lala送左個蛋糕入黎,食野之後,到左5點幾我地就走lu..要比成千幾蚊,老師真係大出血呀..到左5點幾我就返屋企lu.
|