今日,,個死Yat搞搞震,,因為佢將果張相Post左出黎!!!我立即編輯啦,,跟住為左省時間,,所以亂打左D字,,後尾都好彩編輯番,,個Yat系到求我比張相比佢,,,呵呵...佢都話佢好靚女,,,,麒哥佢仲未睇0,0遲D比埋佢睇。<---嘻..敖犬向你地飛吻,,要留Cm-3-"
- 完 -