今日星期五,天氣,非常熱,
今日上PE堂超搞野,是哪個PE堂既時候系度打波拉
唔知邊個踢個啵過尼。跟住我打緊波拉,有個波飛過尼窩。我一腳踢左去垃圾筒度無人去拎,落堂既時候丫sir係度屌鬼,
不過唔系屌我地,係係度屌c班,上度勁熱,好似係個沙漠度甘,勁無耐煩。
放學既時候系班房到唔知做咩。又唔冷氣。其他班有得開我得無得開,超好野lo
跟住落左去打波。本來同其他班打既。但系個唔知咩sir啦 唔理我地-3-
跟住過左去停車場到同d F4打 有個200磅既肥仔 好似成身沖玩凉甘 d汗多到啊
打左好耐下,最後都係輸左 輸1分,
打完叫呀sir請飲野,叫呀sir拎左100去7仔買野飲
走既時候好鬼累
|