今日好搞野丫,成大班友仔上黎我屋到玩。打啤5隻單一下手指.8隻上炒。
有個肥仔比我彈到就黎喊甘,夜晚距地又上黎食飯。
10點零鐘.出街玩。出街前距地都拎我d荔枝食仲拎左成咋出去。
係走廊到唔知見到隻唔知道咩既昆蟲。距d荔枝都唔系食既。拎黎玩既系度dom隻野,
dom下我唔知係邊到拎左隻雞蛋出【刁】。隻野發出d吇吇吇吇吇吇吇吇......既聲音。跟住我一踢。
唔知踢左去邊。穩下穩下。發覺隻野癡住左係張傑隻腳到。距係度又跳有踩。超搞野
O(∩_∩)O哈哈
今日11點幾起左身,
一睇全間屋都無人,
打電話比我老母,
問下距去左邊到,
距話返左去大陸,
我超級O曬嘴咯,
跟住落左街買飯,
買飯都會比龜逗,
呢d就系染既後果○
回啦多謝
今日無咩特別,不過係染左髮姐。
唔知隻色好唔好睇呢
無野打啦
暑期作業都未買點算?