今日可以話傷心又可以話好開心。今日拎左300出黎12點幾左買蛋糕買左2個 1個$118
跟住將蛋糕擺左去MoWing屋企。就同MoWing去做張傑屋企到玩左陣玩到4點幾到就落左去7仔穩Neo仔,
食左少少就去左睇戲。睇戲得我,MoWing,Neo,丫奎。睇康洲驅魔事錄,
開頭Neo比套戲嚇到。我地就系度笑,我地都比Neo嚇到。距叫左出黎,我地前面d人都係度笑。MoWing驚到{唉}左過黎 (如果系你就好啦)
睇完之後就返左良景穩天水。去左買波仔飯食。食完就打比牛牛同埋肥妹仔。(果陣時我都唸住打比你嫁,不過無女出你都唔會出應該)
跟住MoWing就返左屋企拎左個蛋糕落黎食。上左天囼食。食都飽曬就拎d蛋糕黎玩。玩得好開心。個個成身到係蛋糕。不過都係天水嘴勁,
成身都係。玩就去做Wc整乾淨就散左lu。
今日真系好開心丫。(不過都幾好玩。你係度就好啦)
嘿嘿
今日打住甘多先 |