◢ 好的日誌不在乎有多少人看╭╮只在乎有多少人感動◣
每當發生過任何特別的事情,都會令人難忘,但是時間逐漸流逝,令人變得善忘,所以日誌才發揮功效,把每一天都記下來,永遠......
Family1314
暱稱: 10101
國家: 新加坡
地區: 其他地區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
無論風多大我也會陪你...
開始辛苦一點最終也是...
如果每天都是這樣,豈...
『時光不容我將握,只...
對你好是我自願的,我...
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 282
今日人氣: 0
累積人氣: 1608
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


淡淡無奇地飄過卻得到安慰 感動 分類: 未分類

       溫習是本份,心卻有牽掛。

       通宵奮鬥過,但未見成效。

帶著眼訓的精神起床了,幸好趕得及.....要不然又遲到給罵了,好討厭這種卑人罵的感覺,

所以努力改善中,數學比想像中更加難了,朋友不要生氣(有時候我也是直話直說,這

個壞習慣始終改不了),測完之後仲要面臨地獄的挑戰(經濟科),Miss都肯定抽我的說

,不過我事先有準備好,好彩做足安全措施,如果唔係聽日都唔洗見到我嫁啦,今次總於

比我得左啦,開心到彈起啊!下午吃完飯就日日如是去同fd打羽毛球,本身諗住自己去

健身嫁,不過難得咁齊人啊!就玩玩吧!少去一次健身也可以的。英文唔識,老師叫我走

去最後牆度,最後拿到45分,手也終於好了.....一切回覆原來的>3<,放學就同fd一齊

去關閘個間涼茶鋪飲涼茶啦!十幾年啦,它依然健在,在談話當中我一直想跟他道歉,因

為是他一直在督促我的,我不應該這樣說他(用說話你又會我很假....那我只有在字方面打

lo~對不起,我以前只是發發脾氣,希望你能了解!)

       愛情在纏繞,友誼在左右

       內外透紅色,永遠陪伴我

每日都送你一個精華片段:



2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


想說的就直接說出來對大家都好 愉快 分類: 未分類

今日係我成個學期最早GE一日,希望以後都會係LO~

有時真係發覺屋企人好好嫁....但係出面個D朋友就好咩

咯,係唔係因為識得太久所以講GE野都好囂張呢!同班FD

都有傾有講但係D氣氛就比較強硬左D咁咯,不過沒所謂啦

有D野講左出黎係舒服D嫁啦,只管好自己就好,才能管別人。

下午要默個中文,點知佢臨默先黎講話默一、二段.....本身

諗住唔溫嫁嘛!因為d音d字又唔同,好難記啊!放完學就去補

數學蠻好的....可以提高自己ge水平,之後趕不及回家換衣服

了,就直接去食完飯再上班了,我會好好珍惜以下的日子...我

會慢慢把壞習慣改好的,就像我愛某個人一樣>3<''這幾天我

都沒有睡覺了!開始懂得要珍惜些什麼了

 

每日都為你送上一個精華片段:

 

 

 



2009 年 12 月 7 日  星期一   晴天


朋友就是把痛苦建築在別人身上嗎 分類: 未分類

今日升旗-o-''所以都好早訓.....但係因為隻手痛到我訓唔到,所以朝早起身好眼訓,

個fd叫我係巴士站等,但係等左成五分幾都唔見人,我仲以為佢走左定係咩,番到學

校都係岩岩好最後一個入門口,有少少微微雨啦!唔通連個天都係替我傷心,依家m

iss規定遲到罰1$,慢慢咁樣累積,真係好眼訓頂唔順啦,d fd叫我唔好訓,又講埋哂d

好難聽ge野,唯有一笑之置,你估我真係想訓嫁咩,如果換轉你係我,你都會啦,意見係

要接受啊,但係你地呢d係咩意見黎嫁,講到咁難聽.....常日話我傻,唔通你罵我,我要

你??只不過想搵個台階落下姐....我訓係因為我今日真係特別累,平時訓係唔想聽到

你地ge閒言閒語,真係唔知點樣對住你地好啊,!,只不過想同你地好好相處埋以下ge日

子真係有咁難??唔好聽講句,唔見得你地係為左我好LO~嬲黎又有咩意思,點解唔可以

大家開開心心??係都要搞到咁樣...真係好好??開玩笑都唔係咁樣掛,原來呢D真係所謂

GE日子久左見人心!

下午個陣真係捱唔到落去,最終都係去左山頂醫院度睇醫生,都估到你地係背後講我壞

話嫁啦!咁又點呢??唔明白你地點解要係人地傷口度撒鹽LO~

我又沒做殺人放火GE事.....好似所有GE野都係沖住我而黎,做人係唔係應該留有餘地好?

因為隻手實在係太痛關係所以諗住同人講請工,但係沒人得閒頂,佢地都叫我慢慢黎,睇住

隻手....12月17日同事生日,都有叫埋我去,仲問我搞咩野好,呢D先係我所追求GE野LO~

 

每日都為你送上一個精華片段:

 

 



2009 年 12 月 5 日  星期六   晴天


開始對自己唔可以懶惰起來 開心 分類: 未分類

嘩咔咔!訓到成一點幾先起身ar^^,放假就係咁樣嫁.....好久都沒打機啦!

最近開始同fd一齊打機,真係快樂不知時日過-o-''連打日誌都忘記了,一起

身就沖左去打機,之後等家姐起身先叫佢喊小熊貓外賣,唔知係唔係懶左呢

!落樓下都唔想行咯~~時間岩岩好,四點就番工......要狂咁記點整野飲好煩,

不過萍姐都好悉心咁樣教我,慢慢黎啦!呢D野急唔切GE,放完工就即刻沖

去亞洲健身室度.....我GE第一次都奉獻比佢咯,飯都未食就沖鬼左去LO~

好累好累,不過係值得.....可惜十點鍾咁早關啦!唔係我可能做到聽朝都仲得!

番屋企食飯飯,雖然凍哂,不過食咩野都咁開心><''除左你諗個D野-.-

 

每日都送你一個精華片段:(此片段兒童不宜...敬請家長留意)

 



2009 年 12 月 1 日  星期二   晴天


忙是忙但是我還記得應該做的事 感動 分類: 未分類

原本係I CAN今日要交劇本嫁.....但係我琴晚食完飯之後就訓左啦,

雖然唔得閒,但係D角色好難分配AR,你想做咩角色又唔講啵,鬼知你想點

咩,今日急急腳去搭巴士之前買左個包食-3-''實在係太肚餓啦,番到去每堂

都呆咁滯.....同班友仔開開玩笑&吹下水,係我字典入面係沒有野難得到我,

開始運動月都好似感覺唔到個種氣氛......有=沒一樣,所以我都不希罕,買野

飲個陣時個FD按機......只不過講左句野又唔係粗口,比陳SIR捉住我問我係

唔係講粗口.....我都呆左-V-''我咁乖點會講粗口呢><''KAKA,公民堂睇左個

同性戀者片段當中好多情節都唔會比人接受的><''每個人睇法都唔同,費事

係度表示我GE睇法啦....夜晚番工,放工個陣時等埋萍姐一齊番屋企啦!

 

每日都為你送上一個精華片段: