今日升旗-o-''所以都好早訓.....但係因為隻手痛到我訓唔到,所以朝早起身好眼訓,
個fd叫我係巴士站等,但係等左成五分幾都唔見人,我仲以為佢走左定係咩,番到學
校都係岩岩好最後一個入門口,有少少微微雨啦!唔通連個天都係替我傷心,依家m
iss規定遲到罰1$,慢慢咁樣累積,真係好眼訓頂唔順啦,d fd叫我唔好訓,又講埋哂d
好難聽ge野,唯有一笑之置,你估我真係想訓嫁咩,如果換轉你係我,你都會啦,意見係
要接受啊,但係你地呢d係咩意見黎嫁,講到咁難聽.....常日話我傻,唔通你罵我,我要罵
番你??只不過想搵個台階落下姐....我訓係因為我今日真係特別累,平時訓係唔想聽到
你地ge閒言閒語,真係唔知點樣對住你地好啊,!,只不過想同你地好好相處埋以下ge日
子真係有咁難??唔好聽講句,唔見得你地係為左我好LO~嬲黎又有咩意思,點解唔可以
大家開開心心??係都要搞到咁樣...真係好好??開玩笑都唔係咁樣掛,原來呢D真係所謂
GE日子久左見人心!
下午個陣真係捱唔到落去,最終都係去左山頂醫院度睇醫生,都估到你地係背後講我壞
話嫁啦!咁又點呢??唔明白你地點解要係人地傷口度撒鹽LO~
我又沒做殺人放火GE事.....好似所有GE野都係沖住我而黎,做人係唔係應該留有餘地好?
因為隻手實在係太痛關係所以諗住同人講請工,但係沒人得閒頂,佢地都叫我慢慢黎,睇住
隻手....12月17日同事生日,都有叫埋我去,仲問我搞咩野好,呢D先係我所追求GE野LO~
每日都為你送上一個精華片段:
|