◢ 好的日誌不在乎有多少人看╭╮只在乎有多少人感動◣
每當發生過任何特別的事情,都會令人難忘,但是時間逐漸流逝,令人變得善忘,所以日誌才發揮功效,把每一天都記下來,永遠......
Family1314
暱稱: 10101
國家: 新加坡
地區: 其他地區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
無論風多大我也會陪你...
開始辛苦一點最終也是...
如果每天都是這樣,豈...
『時光不容我將握,只...
對你好是我自願的,我...
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 282
今日人氣: 2
累積人氣: 1611
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 28 日  星期六   晴天


朋友之間是不能夠用時間代表一切 分類: 未分類

因為我三個月沒交網費,所以在三日以黎都上唔到網,但係我發覺上同唔上都沒咩分別,

雖然你地沒搵我,但係我好清楚知道你地ge心入面仍然有我,所以我會以微笑去面對,因

為你們始終是我這年來所認識好到無法比的朋友,透過多日以來ge認識,比起我那一些

認識十幾年來的朋友,永遠都覺得你們是最好的,朋友沒有分認識久或者熟悉的,只能說

朋友是用心去了解對方.....關心&一齊面對困難,這才叫真正的朋友,我知道你們會陪伴著

我離去的,是嗎???呢幾日都要番工,所以唔會亂諗野...但係我好想快d見番你地從心而樂

起了啦....急死我啦!朋友們我們又見面啦!我知道你很開心...可是也不用這麼誇張吧!

 

每日都為你送上一個精華片段:

 



2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


藉口是口頭禪心中卻知道錯 驚訝 分類: 未分類

明明開始比心機,始終都未夠想像中好,溫左d野又忘記了......

今日測數學其他都識哂,但係計數題目就衰哂啦,忘記只是

我ge藉口,可能因為用錯方法啦,期望下次真係超越自己的

領域,沒咩野可求,只求想我做ge事情都順順利利,一路平安,

差d唔記得左約左fd去睇2012年,所以中午食完飯即刻沖去

買,豈有此理咁夜都沒咩人買票嫁,害我白走一趟,睇完之後

真係覺得自己係入面一樣,十分之驚人,十年難得一見,肚子

餓了就去m記食野....傾計&吹吹水,咁樣就one day啦!

 

每日都為你送上一個精華片段:

 



2009 年 11 月 23 日  星期一   晴天


雖然身體撐不住可是還有你 分類: 未分類

今日已經比平時仲要早,不過唔知係唔係習慣左慢慢咁樣整順便等fd黎呢,

由依家開始要改好先得啦,聽唔到電話響佢就自己走先啦,不過我都係一個

比較明白事理ge人,唔會因為呢d小事而計較嫁,番到去竟然忘記要換季了,

我的媽啊,那知道今天要換季啊~算了吧.....一切都是罪,只好默默接受了,

好彩食完早餐先番學,如果唔係個兩堂測英文我會累倒,還好還好還記得你

在我身邊默默支持我(雖然幸運女神你不在我身邊,可是我感覺到你在我左右)

放學又要上最討厭ge編程班,真係悶到唔悶個隻,番學等放學,放學等happy

就好似我咁樣-﹏-''好棒哦,星期二番唔到工即刻去同老闆娘報告下先-v-''

要去覺覺豬了><''各位早抖啦!唔留cm後果自負^^

每日都為你送上一個精華片段:



2009 年 11 月 21 日  星期六   晴天


人逢好事精神特別爽 分類: 未分類

今日三點鍾我要去明輝安養院到參加頒獎禮,雖然澳門細,但係d路我依然唔太熟,

仲以為我遲硬到.....點知係班人個個都遲哂到,開始之前玩玩活動,做做熱身先,可

能d活動都有少少白痴,好過無得玩啦,最後我竟然都拿唔到個獎,唔緊要啦,志在

參與嘛,之後佢仲送d野食比我,我就將佢送左比個女仔,雖然唔熟,但係有一種好

親ge感覺,同佢&佢細佬一路行一路傾,當中都有講有笑.....心情十分之愉快,陪完

佢地之後就番工......雖然我遲到,但係心入面有種十年都未有ge feel,放完工就陪

左個fd去美食節,出面咁凍我都唔想出嫁,不過一世人兩兄弟就陪陪你la,美食節雖

然一年一次,都係一年一次ge昆錢日,d野平到喊,唔平都大笑三聲.....都係去左台灣

夜市個邊,澳門個邊實在係太勁啦,勁到我都唔想踏入呢個樂土,咁樣就one day啦

 

每日都為你送上一個精華片段

 



2009 年 11 月 19 日  星期四   晴天


甚麼我也不在乎只求活得快樂 開心 分類: 未分類

今日唔小心又遲到la,好討厭呢種生活ar,年年賽車都一定遲到,

所以我有生之年都好討厭賽車,一番到去就要測中文同埋歷史,

仲要係三堂都係測驗,真係無聊透了,到左下午個陣時出去報告

電腦vb,明明講岩,比個條x友嚇一嚇講錯野扣左十分,由初中去

到依家都唔服個丫sir嫁啦,真係唔想見到的偏要見到,放左學同兩

個家姐去行街街,,都算係幾開心ge(因為我陪佢地行,都有野送嫁

嘛@_@),買左對波鞋同埋d衫,咁就600幾啦......真係化學=.=''夠

哂我食成年幾嫁啦!

 

每日都為你送上一個精華片段: