| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
| 朋友之間是不能夠用時間代表一切 |
分類: 未分類 |
因為我三個月沒交網費,所以在三日以黎都上唔到網,但係我發覺上同唔上都沒咩分別,
雖然你地沒搵我,但係我好清楚知道你地ge心入面仍然有我,所以我會以微笑去面對,因
為你們始終是我這年來所認識好到無法比的朋友,透過多日以來ge認識,比起我那一些
認識十幾年來的朋友,永遠都覺得你們是最好的,朋友沒有分認識久或者熟悉的,只能說
朋友是用心去了解對方.....關心&一齊面對困難,這才叫真正的朋友,我知道你們會陪伴著
我離去的,是嗎???呢幾日都要番工,所以唔會亂諗野...但係我好想快d見番你地從心而樂
起了啦....急死我啦!朋友們我們又見面啦!我知道你很開心...可是也不用這麼誇張吧!
每日都為你送上一個精華片段:
|
2009 年 11 月 25 日 星期三  |
藉口是口頭禪心中卻知道錯  |
分類: 未分類 |
明明開始比心機,始終都未夠想像中好,溫左d野又忘記了......
今日測數學其他都識哂,但係計數題目就衰哂啦,忘記只是
我ge藉口,可能因為用錯方法啦,期望下次真係超越自己的
領域,沒咩野可求,只求想我做ge事情都順順利利,一路平安,
差d唔記得左約左fd去睇2012年,所以中午食完飯即刻沖去
買,豈有此理咁夜都沒咩人買票嫁,害我白走一趟,睇完之後
真係覺得自己係入面一樣,十分之驚人,十年難得一見,肚子
餓了就去m記食野....傾計&吹吹水,咁樣就one day啦!
每日都為你送上一個精華片段:
|
2009 年 11 月 23 日 星期一  |
| 雖然身體撐不住可是還有你 |
分類: 未分類 |
今日已經比平時仲要早,不過唔知係唔係習慣左慢慢咁樣整順便等fd黎呢,
由依家開始要改好先得啦,聽唔到電話響佢就自己走先啦,不過我都係一個
比較明白事理ge人,唔會因為呢d小事而計較嫁,番到去竟然忘記要換季了,
我的媽啊,那知道今天要換季啊~算了吧.....一切都是罪,只好默默接受了,
好彩食完早餐先番學,如果唔係個兩堂測英文我會累倒,還好還好還記得你
在我身邊默默支持我(雖然幸運女神你不在我身邊,可是我感覺到你在我左右)
放學又要上最討厭ge編程班,真係悶到唔悶個隻,番學等放學,放學等happy
就好似我咁樣-﹏-''好棒哦,星期二番唔到工即刻去同老闆娘報告下先-v-''
要去覺覺豬了><''各位早抖啦!唔留cm後果自負^^
每日都為你送上一個精華片段:
|
2009 年 11 月 21 日 星期六  |
| 人逢好事精神特別爽 |
分類: 未分類 |
今日三點鍾我要去明輝安養院到參加頒獎禮,雖然澳門細,但係d路我依然唔太熟,
仲以為我遲硬到.....點知係班人個個都遲哂到,開始之前玩玩活動,做做熱身先,可
能d活動都有少少白痴,好過無得玩啦,最後我竟然都拿唔到個獎,唔緊要啦,志在
參與嘛,之後佢仲送d野食比我,我就將佢送左比個女仔,雖然唔熟,但係有一種好
親ge感覺,同佢&佢細佬一路行一路傾,當中都有講有笑.....心情十分之愉快,陪完
佢地之後就番工......雖然我遲到,但係心入面有種十年都未有ge feel,放完工就陪
左個fd去美食節,出面咁凍我都唔想出嫁,不過一世人兩兄弟就陪陪你la,美食節雖
然一年一次,都係一年一次ge昆錢日,d野平到喊,唔平都大笑三聲.....都係去左台灣
夜市個邊,澳門個邊實在係太勁啦,勁到我都唔想踏入呢個樂土,咁樣就one day啦
每日都為你送上一個精華片段
|
2009 年 11 月 19 日 星期四  |
甚麼我也不在乎只求活得快樂  |
分類: 未分類 |
今日唔小心又遲到la,好討厭呢種生活ar,年年賽車都一定遲到,
所以我有生之年都好討厭賽車,一番到去就要測中文同埋歷史,
仲要係三堂都係測驗,真係無聊透了,到左下午個陣時出去報告
電腦vb,明明講岩,比個條x友嚇一嚇講錯野扣左十分,由初中去
到依家都唔服個丫sir嫁啦,真係唔想見到的偏要見到,放左學同兩
個家姐去行街街,,都算係幾開心ge(因為我陪佢地行,都有野送嫁
嘛@_@),買左對波鞋同埋d衫,咁就600幾啦......真係化學=.=''夠
哂我食成年幾嫁啦!
每日都為你送上一個精華片段:
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|