| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 1 日 星期日  |
愛情本來就是一種毫無根據的東西  |
分類: 未分類 |
十一月是你和我的轉變嗎,今天就如往日一樣,平平淡淡地渡過,
有時候會問問自己,到底為什麼要對女孩子好......可能這就是我
的弱點吧,個女仔要同男表白,男就無動於衷,我聽完佢地ge事,
發覺男所追求的不是她......而是近她身邊的人,愛情就是如此
複雜,來的時候以為是你的,可是來來回回最後也不清楚,番工
也是為了消磨時間,你每一次都好久才會SMS我,問你又不講
,好想知道你到底在想甚麼,我現在只會想如何令我身邊的人
得到幸福^^
每天都送你一個精華片段:
http://popsuben.blogspot.com/2009/09/03.html
|
2009 年 10 月 31 日 星期六  |
幫到人固之賢開心啦  |
分類: 未分類 |
訓到十點幾起身,打一陣機,一點多鍾家姐終於肯去睇牙醫啦,
所以我即刻沖涼換衫陪佢去,因為佢次次都話要整,都整左好
久......竟然兩隻牙都唔要得啊,可惜了,本身早d整ge話可能有
救,誰叫她這麼晚,遲d可能要陪多次佢去鑲牙啦,晚上好累番到
黎,本身打比個fd話去唔到大陸,之後無拿拿見到粗口,就唔多想
講野了,諗住十二點訓嫁,之後又係因為d兒女私情ge野而煩到我
,不過唔緊要,我份人沒咩所謂,費事d人諗埋一二邊啦。
每日都送你一個精華片段:
|
2009 年 10 月 29 日 星期四  |
『重要的我卻忘記了...留下的只有傷心』  |
分類: 未分類 |
今日電腦堂的時候,發生一件很糟的事,要觀我地課啊,
啊SIR順便派埋測驗卷,有某部分人唔合格,可能因為
好多老師都係度觀課,突然之間覺得啊SIR三百六十
度轉變,話比次機會唔合格GE人,出黎講解點解係呢
個答案就有五分,因為某個人唔合格,我好想去幫佢,
而合格個個人係都要搶風頭,唔小心沖口而出,說了
句不應該說,當有人想舉卻搶先一步.....這種做法到
底是對還是錯呢,我也為我自己感到失敗,竟然犯下
這種錯。
番工個陣時做番琴日D野,可能因為太多野要記GE
關係啦,舊野遺忘,新GE卻保存了,今日教左好多....
我怕又會忘記了,難道忘記是我老本行嗎?
每日都送你一個精華片段:
|
2009 年 10 月 28 日 星期三  |
後悔也不能改變事實  |
分類: 未分類 |
在炎熱的陽光之下,我還是半睡壯態,數學測驗有部分遺忘左,
算了.....求學不是求分數,無論多少分也是分嘛,只要有進步就
好,中午同fd一齊食飯,發覺銀包縮水啦,再咁落去唔係辦法,之後
仲去埋圖書館(可惜去到係齊齊訓),個fd仲有愛情煩惱,喜歡上一
個沒有可能的人,我也答應這是我們的秘密雖然今日d時間好快過,
但係始終覺得好無聊,由其係英文堂,成堂課都唔知講咩野,好後悔五
年級先黎學a,b,c,呢個就是所謂的天意弄人了吧,晚上開始番工咯
,充滿期望又渴望ing。
每天都送你一個精華片段:
|
2009 年 10 月 27 日 星期二  |
千萬不要放鬆-機會只得一次  |
分類: 未分類 |
今日專登請假去補考,花左我十年零三日時間去溫習,琴日家姐同我講左一句說話:
你實失敗啦,佢就話因為佢個陣時人地同佢講你實考到(點知就衰左),我上一次因為
聽左fd個句,唔溫你都一定得店嫁,結果可想而知......今次我雖然做得快,但係我都會
檢查多次,以防出錯啦,我只隱約見到合格兩個字,考完就番去學校,連我d朋友都覺得
我衰左一定會唔番學,咁都比佢地估到,只能笑面迎人啦,溫習數學啦,聽晚開始番工!
每天都送你一個精華片段:
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|