| «‹ October 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 11 月 10 日 星期六  |
| 開針的一天 |
今日好正丫~~
無啦啦多左幾盒模型砌^_^"開心死~~
有兩個三年前畢業既學生返左黎丫~一個係陳嘉進,一個係梁志光(六仁班班長)~
我咁都記得佢地名,所以佢地兩個都話我勁!!!
我同佢地傾左一陣計之後佢地就走左啦
多元智能班果時仲約左個小學同學兼導師帶返d小學畢業相黎交換睇添~
大大話話都小學畢業左9年啦..咁都撞番真係幾有緣@@
所以我自己都要讚自己...我既認人既記性真係好叻叻,所以呢..大家畢左業之後,我都會記得大家既~放心放心。
完晒d多元智能班之後就去左土瓜灣運動場搵翁+張^^
仲撞到好多學生= ="
住個球場行左好多個圈+玩左陣,之後大約6點半就去九龍城塔車返歸kaka
要補打番..多謝mei mei 張 同 may may 劉 旅行果時燒左好多野食比我食^^"
|
| 刊登時間:2007-11-10 09:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
嘻 >3<` 你都要記得我 個名亞 !! 吾洗多謝的 -3-` MEI MEI + MAY MAY 嘻 =] 十卜 !!
|
網主回覆
十卜^^" Posted at 2007-11-14 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|