| 2008 年 7 月 27 日 星期日 |
 | |
| 27-7-2008 |
KK and 肥雞∼生日快樂!!
呢日中午同KK慶祝生日,首先去了青衣睇batman!
再轉去葵芳食米線@譚仔。
好似無送咩大禮,遲d有$再送個貴野啦~
夜晚就出旺角瓊華中心度唱K buffet同肥雞慶祝!
7月27號真係好多人生日呢!
|
| 刊登時間︰2008-08-03 01:32 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
占`Jim 於 2008-08-11 12:50 AM 發表:
下次唔爭在問我去唔去@@"
|
|
| «‹ August 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|