2008 年 7 月 27 日  星期日 晴天
27-7-2008

 KK and 肥雞∼生日快樂!!

呢日中午同KK慶祝生日,首先去了青衣睇batman!

再轉去葵芳食米線@譚仔。

好似無送咩大禮,遲d有$再送個貴野啦~

夜晚就出旺角瓊華中心度唱K buffet同肥雞慶祝!

7月27號真係好多人生日呢!

刊登時間︰2008-08-03 01:32 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 FingFing 的日誌)


占`Jim 於 2008-08-11 12:50 AM 發表:
下次唔爭在問我去唔去@@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoki0123 於 2008-08-11 12:38 AM 發表:
d 人生日
搞到無哂錢 - -
係咁要買gift~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





FingFing
暱稱: 頭Fing
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« August 2021 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-08-12
25-7-2008
27-7-2008
2008-7-23
2008-07-22
網站連結
雞康
claire
Kiwi
KK
Mila
MO
Nederkie
tiiesto
西銘
周周
阿宙
阿短
菊花恆
鈞爺
矮仔
齊ao
豬咪
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed