有幾怪???就係怪到有一件事發生係我身上而我又唔知,你話怪唔怪??
今日一起身,我呀哥就問我個patpat痛唔痛。咦.....又係wo.....點解痛痛地ge!!!!!我問:你尋晚趁我訓著左dup我呀??佢話:緊係唔係la,我駛唔駛趁你訓著先dup你呀,幾時dup你都得la,我又唔係唔夠你dup(=.=咁又係wo)之後佢就話..................係尋晚我係廳到睇緊書,冇lala有一聲巨響係你間房傳出黎,我入黎一睇,你已經係地下到(9成9係碌左落床=.=)我問你有冇事,你又冇答我,自己係到磋肚dmp=.=,跟住自己爬番上床(仲要係合埋眼先至勁)........件事就係咁la
係咪好無奈呢?我都覺=.=
|