今日係9月1日,我7點幾就收到唔記得邊個打俾我,之後!!就彈左起身,7點半都未夠..................又想訓多陣wo,但係一訓返就死緊(因為我就係咁就衰左幾次)搞掂哂d野又有電話打黎,今次係gap sing,係屋企冇野做咪早d返去吹下水,返到去吹左一陣,就上課室,嘩.......416呀,要行4層,行到我隻腳發震,差d碌返落去。上到課室之後,坐左一陣。miss又黎la,唉.................聽日一段廢話(話我上堂訓覺>.<)之後又投票,我諗住同呀ken做英文科長,點知呀何思影又爭住做,唔知邊鬼個又投我做班長,搞左一輪,終於做到科長。之後去左禮堂坐到腳痺,投哂d科長之後又冇lala叫呀ken調去ivy隔離,之後呀ken就好無奈...........miss就話(咦.....係wo,唔記得你地...........)我諗(卜你個佳,係咪玩野呀)之後佢就拍一拍我張枱,之後我就(下..........我呀.....係咪我呀??下...唔係呀ma....)miss轉個頭話你同佢又有野??我強顏歡笑咁講冇.......冇呀=.=臨走個陣又同我地講唔好拍拖呀,乜乜呀,最後只會哂時間又影響學業。都唔知佢係有心定冇意係度玩野。
呢d都唔算嬲,去買飯盒,我就埋呀sing果d,之後水文經過,叫我俾啖野飲佢,我唔俾,佢之後就打我,我就係咪爆粗罵佢,超大聲,果陣大把學生,連隔離個呀叔都好驚訝咁望住我,我估佢心諗(嘩..........個細路年紀細細,d四字成語豐富,仲出口成文,將d粗口同字詞融會貫通,講起黎kaka聲,我講左廿幾年粗口都未到呢個境界。)
|