祝楠哥福如東海...壽比南山
天天都快樂!!!!!!!!!!!!
跟你和大家聊摔角聊得很愉快~加拿大選手每個都是很BEST的!!!!!!!!!!!
期待三年後的聚會!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
check到神探伽俐略電影版終於係澳門大會堂上映啦!!!!!!!!!!!但係居然得晚上11:30午夜場
完場都起碼成點幾啦, 係咪玩野先???明知屋企人唔比我(而且我都唔想-.-)出夜街~~
唯有等多幾日睇下會唔會移到下午播映啦...冇辨法鬼叫我想睇咩=3=
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
話說岩岩出去遊左陣車河...開頭係到奇怪點解同聖誕節唔同...條街冇哂人既0.0!?
跟住遊到去塔石...就知點解- -"...多人多到嘔...本來都想去行下既...但見到咁多人...所以冇去lu............
已家睇緊Citywalk粵港同慶接金牛.羊城賀歲萬家歡.....Eric好似冇出席wo?但係廣告又有佢既?留意中.............
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
係度諗緊音樂才藝考試唱唔唱Eric D歌好..............
我覺得佢哥種唔算得上沈又唔算係高音既歌都幾適合我唱=]
目前首選係眼閉 & 眾傷...但係好多首都想唱=3="
考慮中.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽日就Royal Rumble啦.......如無意外應該會睇直播(如果醒到-.-)
Christian Cage都係時候出現了...雖然我不嬲都唔想佢回歸WWE...但係對於佢既最終決定...Just Respect!!
30 Man Royal Rumble我就想Y2J贏...不過如果係Christian Cage贏就仲正啦~~
Y2J vs. CLB...我開始睇摔角既劇情=]
但係新聞話會同Jeff發生劇情...所以就冇咩可能= =...不過Christian vs. Jeff Hardy都會精彩既...應該會成為近期WWE既看點~~
期待!!
|