Fish's Journal
如沒有比他遲相識遲相愛遲爭鬥 來往後 能否他那樣把你獨有

無奈我比他遲相識遲相愛遲爭鬥 難過後 連安撫也沒有

遲愛首歌詞好正~~~
Fish1009
暱稱: 魚仔餅
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好像很久沒更新?
3C班-.-
人生就是不停的排隊....
7/27(星期一)九把刀首...
Woahahahahaha
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Eric's Blog@Yahoo!
攤大的鬼故事工作室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 61
今日人氣: 18
累積人氣: 3389
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 25 日  星期日   晴天


楠哥生日快樂!!!!!!!!! 分類: 未分類

祝楠哥福如東海...壽比南山

天天都快樂!!!!!!!!!!!!

跟你和大家聊摔角聊得很愉快~加拿大選手每個都是很BEST的!!!!!!!!!!!

期待三年後的聚會!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

check到神探伽俐略電影版終於係澳門大會堂上映啦!!!!!!!!!!!但係居然得晚上11:30午夜場

完場都起碼成點幾啦, 係咪玩野先???明知屋企人唔比我(而且我都唔想-.-)出夜街~~

唯有等多幾日睇下會唔會移到下午播映啦...冇辨法鬼叫我想睇咩=3=

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

話說岩岩出去遊左陣車河...開頭係到奇怪點解同聖誕節唔同...條街冇哂人既0.0!?

跟住遊到去塔石...就知點解- -"...多人多到嘔...本來都想去行下既...但見到咁多人...所以冇去lu............

已家睇緊Citywalk粵港同慶接金牛.羊城賀歲萬家歡.....Eric好似冇出席wo?但係廣告又有佢既?留意中.............

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

係度諗緊音樂才藝考試唱唔唱Eric D歌好..............

我覺得佢哥種唔算得上沈又唔算係高音既歌都幾適合我唱=]

目前首選係眼閉 & 眾傷...但係好多首都想唱=3="

考慮中.......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

聽日就Royal Rumble啦.......如無意外應該會睇直播(如果醒到-.-)

Christian Cage都係時候出現了...雖然我不嬲都唔想佢回歸WWE...但係對於佢既最終決定...Just Respect!!

30 Man Royal Rumble我就想Y2J贏...不過如果係Christian Cage贏就仲正啦~~

Y2J vs. CLB...我開始睇摔角既劇情=]

但係新聞話會同Jeff發生劇情...所以就冇咩可能= =...不過Christian vs. Jeff Hardy都會精彩既...應該會成為近期WWE既看點~~

期待!!






訪客留言 (返回 Fish1009 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]