Fish's Journal
如沒有比他遲相識遲相愛遲爭鬥 來往後 能否他那樣把你獨有

無奈我比他遲相識遲相愛遲爭鬥 難過後 連安撫也沒有

遲愛首歌詞好正~~~
Fish1009
暱稱: 魚仔餅
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好像很久沒更新?
3C班-.-
人生就是不停的排隊....
7/27(星期一)九把刀首...
Woahahahahaha
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Eric's Blog@Yahoo!
攤大的鬼故事工作室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 61
今日人氣: 1
累積人氣: 3144
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 23 日  星期一   晴天


考試啦~~~ 分類: 未分類

今段詔得真係快...又係時候考試啦~~~~~~

今日考英文同中史...........

首先係英文................有非常少少少少少少少少少少少少少少少少...少阻滯咁啦- - 不過都應該可以逢凶化吉既- -"

做完份卷就訓覺覺豬啦.......居然比我夢見Eric呀> / / / <..............超開心~~~

不過!!

居然比蔡主任既廣播時嘈醒左=口="過份.............

中史就中上啦(應該- -").......雖然條問答好似老吹咁=3=不過都好似吹到似層層咁喎...應該得既~~有以往水準既成績就得啦!!!!!!!!!

聽日數學呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!今次許勝不許敗!!!!!!!!!!

各位同學加油呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(特別我地班^v^)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

食完飯就諗行番屋企.......點知見到成班老師經過....開頭唔知....見到個類似范主任的物體先知- -"

本來想三十六計走為上計啦...點知趕唔切....頂硬上啦!!!!!!!!跟住親愛的胡少泉老師仲同我講:"番屋企好好溫書呀...知唔知呀?"-口-

好啦......今日要好好溫數學啦!!!睇下可唔可以溫埋西史先~~






訪客留言 (返回 Fish1009 的日誌)


nitro 於 2009-03-23 08:27 PM 發表:
加油羅同學。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈.....謝謝了譚同學!
Posted at 2009-03-23 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]