今段詔得真係快...又係時候考試啦~~~~~~
今日考英文同中史...........
首先係英文................有非常少少少少少少少少少少少少少少少少...少阻滯咁啦- - 不過都應該可以逢凶化吉既- -"
做完份卷就訓覺覺豬啦.......居然比我夢見Eric呀> / / / <..............超開心~~~
不過!!
居然比蔡主任既廣播時嘈醒左=口="過份.............
中史就中上啦(應該- -").......雖然條問答好似老吹咁=3=不過都好似吹到似層層咁喎...應該得既~~有以往水準既成績就得啦!!!!!!!!!
聽日數學呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!今次許勝不許敗!!!!!!!!!!
各位同學加油呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(特別我地班^v^)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
食完飯就諗行番屋企.......點知見到成班老師經過....開頭唔知....見到個類似范主任的物體先知- -"
本來想三十六計走為上計啦...點知趕唔切....頂硬上啦!!!!!!!!跟住親愛的胡少泉老師仲同我講:"番屋企好好溫書呀...知唔知呀?"-口-
好啦......今日要好好溫數學啦!!!睇下可唔可以溫埋西史先~~
|