好耐都冇打過BLOG了................應該係話都忘記左呢過Blog既存在=3=
最近好多野測呀..........真係累到就黎死了.............再加上我係哥種唔到最後一刻都唔做既人..............真係抵我死OTZ............
下星期好惡怖.........有六樣野測..............唉................諗住後日出街架嘛...........被逼延遲T_T
可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡可惡
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
終於調位啦~~~YoYoYo"同盧嘉嘉坐-v-v日日都好開心............食旺仔小饅頭食到食咁濟xD"
But!
最近唔知點解開始有點力不從心既感覺.......唔係第三段先玩埋D咁既野呀?
貌似年年第三段我都係咁囧TZ............................加油呀!!!!!!!!!!!!!努力埋呢三個星期呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
原來以家買甘大滋就會有一張隨機龍珠卡...................總共有40張(龍珠&龍珠Z各廿張)
幸運既話食四十次就儲齊........可惜我已經重複左一張=口=(不過比左人)
多謝心苗比左張貝吉塔我呀^3^
希望我可以儲得哂啦..............................(汗)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最近既生活還只是有九把刀&七龍珠...................

|