Today was , 要返聖傑靈上 IME course , 入左課室 , 都無人在 , Miss Jo 一入來 , 都被我 & 李小樂 嚇親
今日上 maths 同 sing song .都唔錯啦
返到去 , 就去左 'x華餐廳' 食早餐 , 跟住 '跑' 返屋企睇 '惡作劇之吻' , 好好睇呀~
跟住轉台睇 '大長今' & '轉角xx愛' , 都好好睇 , 好感人呀~
跟住就狂做英文的exercise , 做到 7點幾 , 但係只係做左大概 10個 , 因為有好多 '魔鬼' 在引誘我 , 嘻嘻
不再多說了 , 我要關機了 , '費'是阿媽 '大動肝火' , 886
|