| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006-12-10  |
今日訓晏左-0-
去剪頭髮,,,搞到好似妹妹仔甘樣=]
番家做功課!冇出到街,,,哈哈!
之後出去食飯,,,食完仲要流浪街頭!多謝你地陪我SMS,,,
跟住走喇*
|
| |
2006-12-09  |
今朝7點3有人叫醒我!打左第4次我先聽到-0-
之後去上環,,,個個都要JION埋我*我真受歡迎喇XDD''
中途有個地鐵伯伯系甘望住我-V-'' 笑死左我地,,,
因為果兩個男仔,,,所以晏左好多-3-去左果度好似鴨仔團=]
見到呀咩同胡定欣拍緊戲!!!全部人企晒嚮度睇,,,影相-0-
之後同SWANLI食野,,,比呀嬸呃左我買朱古力!
跟住送佢番青衣,,,拎蛋糕-0- 哈哈!
再出去行街,,,見到2R ! 行到我腳軟,,,
番家*
|
| |
2006-12-08  |
CHIN*永遠我準備得最好既時候,,,就系你話下次既時候-0-
MATHS*叻左喎!!!有前途啦一定!!!識串人喇XDD
LUNCH*你真好野-3-
ENG*第一次FEEL到你的好!!!
LIBS*高你兩個頭囉XDD笑死,,,9分!!!太高興了!!!
我同饅頭老婆復合了!!! |
| |
2006-12-07  |
下雨天總掛念從前*XDD
ENG*第一次見你嬲-0- 對吾住大家!!!我太搞笑喇今日,,,
LUNCH*3人食,,,我一D都吾賤呀吾該!!!
MATHS*同婷寫歌詞,,,
放學KI送我走,,, |
| |
2006-12-06  |
V.A* 唉,,,又講佛羅倫斯-0- 哈哈哈,,,真幸福!!!
蘇同學'''好一句信吾信我打你-0-
LUNCH*發脾氣,,,同左女班長食,,,
放學問譚同學借錢,,,thx!!! |
| |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 78 | »
|